Selam 🤓
"Hayal çakmak kim?"
"Hiçkimse."
"Peki , Ecem kimdi ?"
Duraksadı Savaş.Tuttuğu elimi bıraktı.
"Geç oldu. Odana git yat."
"Savaş , soru sordum."
Sesim yükselmişti. O da bana karşılık olarak sesini yükseltti.
"Git yat dedim Haziran."
"Eğer şimdi tüm bu olanları açıklamazsan, sözleşme filan umrumda olmaz çeker giderim Türkiye'den."
"Dene bakalım, gönderiyor muyum?"
Bu cümlesi beni daha fazla sinir etti. Çıkıp gittim odadan , koşar adımlarla.
"Haziran!"
Umrumda bile değilsin Savaş Vural. Benim yalancılarla işim olmaz.
Merdivenlerden inerken o da peşimden geliyordu. Sonunda dış kapıdan çıktım ve kapıyı çarptım. Hala koşuyordum.
Üzerimde gecelik , ayağımda pofuduk bir terlikle. Bu halimle ancak yatak odasına gidebilirdim ama ben önce eve sonrada havaalanına gidecektim.Çok hızlı koşuyordu Savaş. Benim üç adımım onun bir adımına denkti. Bu yüzden çok zor olmamıştı bana yetişmesi.
"Haziran dur."
"Ne var Savaş, ne ?"
Ona bağırırken bir yandanda yürüyordum.
"Gel eve konuşalım."
"Hiçbir yere gelmiyorum. Göndermiyordun ya hani, bak gör nasıl gidiyorum."
"Gitmeye kararlı mısın ?"
"Evet." diye haykırdım.
"Hiçbir yere gidemezsin." derken kısıktı sesi benim aksime. Kolumdan tutup çekti beni , kendine. Yine vücutlarımız birleşmişti . Bu hiç iyi hissettirmiyordu.
Ardından dudaklarıma yapıştı. Ne olduğunu anlayamadım , bu ne hız Savaş Vural. O beni öperken karşılık vermedim . Kafamı geri çekmek için uğraşsamda elini saçlarımın arasından geçirip başımı tuttu.
Bu ondan daha ürkütücü bir şey varsa o da , Savaş beni su içen fil gibi içine çekerken sokak lambalarının sönmesiydi.
Var gücümle ittirdim Savaş'ı . Ve bir çığlık attım orada. Ben karanlıktan deli gibi korkarken Savaş aşıktı siyaha , geceye.
"Korkma" dedi omzuma elini koyarken . Tıpkı korku filmlerindeki gibiydi, umarım vampire dönüşmezsin Savaş Vural.
"Nasıl kormayayım ya , seni bile göremiyorum."
"Göremiyorsan hissedersin " dedi, elimi tutup dudaklarına götürürken.
"Bak bu az önce öptüğün dudak."
E yuh yani .
"Ben mi öptüm , sen beni öptün adi adam.Sen bekle hele bir ışıklar yansın, bunun hesabını nasıl soruyorum sana ."
Elimi hala dudaklarındaydı , tebessüm ettiğini hissettim. Ne kadarda samimi gülüyormuş. Karanlıkta fark ettim bunu.
"Bırak kolumu Savaş."
Bıraktı, ancak o zaman ayrıldı ellerim Savaş'ın dudaklarından.
"Savaş" diye mırıldandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ ŞANS
RomanceÇünkü yaşanmış ve yaşanılabileceğine ümit beslenen her aşk ,mutlu sonu hak eder. Kusurlu da olsa. Kusur AŞK da olsa... ....Karanlıkta bulduğumda kendimi , bu muydu diye sordum kendime . Cidden bu muazzam güzellikten korkuyor muydum ? Sonra bir düşü...