Bilinçsiz

600 55 45
                                    

Savaş'ın ağzından:

Hoşuma gitmiyordu yaşadığımız şeyler. Eğer Haziran'ın yanımda kalmasını istiyorsam eğer daha kalıcı ve mantıklı yalanlar söylemeliyim.

İçten içe bu kadar korkarken,onu kaybetmekten. Bu durum nasıl görünüyordu acaba dışardan.

Her defasında tembihliyordum kendimi, soğuk kanlı ol diyerekten.

Bir kere kaybettim onu ,bir daha kaybedemem.

Arabanın kapısını açtım. Yolum belliydi, yine mezarlıkta içecektim. Hayal'e karşı.
Yıkılan hayallerime karşı.
En çokta onda bıraktığım kendime karşı.

Hayal anlardı beni. Hep anladı. Onsuzluğu bile ona anlattım ben .

Kalbim onunla birlikte gömüldü mezara. Onunla birlikte toprak atılmıştı üstüne.

Yağmur yağıyordu, arabadan inerken. Yolu ezberlediğimden çok zor olmadı onu bulmak.

Bulutun gözyaşları toprağa değdikçe güzel kokular geliyordu burnuma. Benim gözyaşlarım Hayal'e değse o da geri gelir miydi tekrar , yanıma.

Gelirken arabamın bagajından çıkarttığım içkileri dikiyordum kafama. Her bir hücrem sarhoş olmaya meyilliyken , sıcak gözyaşlarım yüzümde dağılıyordu.

İçmeye devam ederken ,bir şişede Hayal'e kaldırdım ve mırıldanmaya başladım.

"Hayal. Hayal'im. Uzun zaman oldu sen gideli, yada bana çok uzun geliyordur. Yokluğunda, yıkıldı senin maço sevgilin. Keşke gitmene izin vermeseydim diyorum hergün binlerce defa. "

"Özür dilerim ." diye haykırdım."

"Sana yaptığım herşey için özür dilerim. Beni affet."

Duymuş mudur acaba haykırışlarımı. O da affetmek istiyor mudur beni ?

Omzumda hissettiğim el ürküttü beni. Birden geri çekildim.

"Kimsin?"

"Beyfendi bu saatte burda olmanız doğru degil. Çıkın lütfen."

"Çıkmıyorum. Çık-mı-yo..."

Saçma sapan gülüyordum . Sarhoş olmuştum belliki ,ama az çok farkındaydım ne yaptığımın . O zaman az sarhoş olmuşum demektir.

"Beyfendi lütfen,zorluk çıkartmayın."

Bekçi bana laf anlatmaya çalışırken,telefonum çaldı.

Telefonu bekçiye dönderip,

"Bak o arıyor."

"O kim?"

"Fark ettirmeden,bana her nefes alışında acı çektiren kadın. Varlığına şükrettiğim aynı zamanda keşke olmasaydı dediğim tek kadın. O benim kötü şansım,vazgeçmeyi beceremediğim."

"Kayınvalideniz mi yani ?"

Espiri mi yaptığını sanıyordu bu ? Tuhaf tuhaf bakmama neden olamuştu.

Devam ediyordu konuşmaya,beynim uyuşurken. Anlayamadım ne dediğini.

"Aynı duyguları bana kayınvalidem yaşattığı için dedim."

Telefonum sustu .

"Arayan kişi benim karım olacak. Henüz bunu gerçekten isteyip istemediğimi bile bilmiyor..."

KÖTÜ ŞANSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin