Şansımız Dönüyor

332 33 32
                                    

Arkadaşlar önceki bölümde yedi ay sonra demiştim ama dokuz ay sonrasını yazmaya karar verdim. Yani anlayacağınız ilk karşılaşma dokuz ay sonra gerçekleşti. Haziran her an doğum yapabilir.

Final olduğunu bilerek okuyun. ❤️

"Anlamadım, hamile misin?"

Aptal aptal sırıtırken aynı zaman da başımı da sallayıp "evet" dedim.

"Şimdi bizim bebeğimiz mi olacak?"

"Bebeklerimiz."

"Ne yani babamı olacağım ben?"

"Evet Savaş eveeeetttt. Bir kendine gel, takıldın kaldın. Sen baba ben de anne olacağım. İki sevimli kıza veli olacağız biz."

"İkisi de kız mı?"

Bu kadar mutlu olmasını beklemiyordum ama takıldı kaldı. Bir tane tokat atacağım şimdi aklı başına gelecek.

"Evet sevgilim evet."

Bir an düşündüm ve konuşmaya devam ettim.

"Sevgilim diyorum ama, yeniden sevgili olduk değil mi?"

"Ne sevgilisi kızım.."

Konuşmasına devam ederken k ocağına alıp döndürmeye başladı beni.

"Ne sevgilisi kızım. Sen benim karımsın, çocuklarımın annesi, kalbimin de hayatımın da tek sahibisin."

"Savaş indir, kusucam şimdi."

İndirdi, yaptığı şeyin yanlış olduğunu fark ettiğimde.

Kuşkulu gözlerle ona bakındım ve konuşmaya başladım.

"Az önce sen bana evlilik teklifi gibi bişey mi ettin?"

"Teklife gerek yok. Sana fikrini sormuyorum çünkü sen zaten benimsin."

İç sesim "uuuuu" diyip, kafamdaki tahtalardan kırılma sesi gelirken, içimde yaşadığım tüm bu gel gitler dışarıya samimi bir sırıtış olarak yansıyordu.

"Yok öyle Savaş Bey, evlilik teklifi isterim ben."

"İyi tamam dinle o zaman."

Konuşmaya başlamadan önce boynuna astığı siyah ipin ucundaki yüzüğü çıkarttı.

Yok artık, bana mı almıştı onu?
Ne zamandır oradaydı?
Ahh Savaş Ahh, bazen gözüme takıntılı bir manyak gibi gözüksende, sen yalnızca benim manyağımsın.

" Diz çökmen gerekiyor sanırım Savaş. Öyle yaparlar sevgililer çünkü."

"Farklılık yapmak istiyorum."

Dediğinde, daha önce hiç duymadığım bir şekilde şarkı söylemeye başlamıştı. Bu inanılmazdı, ne sesinin böylesine güzel olduğunu biliyordum ne de benim için böyle bir şey yapabileceğini tahmin ediyordum.

Savaş, ismi Crazy in love olan şarkının nakarat kısmına geldiğinde, daha da ilginç bir şey oldu ve kitapçıda bulunan tüm insanlar şarkıya eşlik etti.

Deli gibi mutlu olurken ben, eminim ki kitapçı daha önce hiç duymadığı bir sesle yankılanıyordu.

Şarkı bittiğinde Savaş bana baktı, bu işi ayakta yapamayacağını anlayınca diz çöktü ve lafa girdi.

"Sana yaşattığım onca kırgınlıktan sonra, benimle beraber kırılmayı ;
Yalandan başka bir şey bilmeyen şu sevgiline doğruyu gülümsemenle öğretmeyi, bana verdiğin tüm öpücükler bir sonrakini istememe sebep olsa da sonsuza dek yalnızca benim dudaklarıma susamayı kabul ediyor musun? "

KÖTÜ ŞANSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin