8.BÖLÜM/HAPİSE ATILIYORUZ/ATILIYORUM!

48 19 37
                                    

(Merhaba, bu hikayemi severek okuyorsanız lütfen diğer kitabım olan GEZGİN'i de okuyun. Bilim kurgu-komedi türünde yazdım ve hikaye ana karakteri bizzat benim. İyi okumalar! )

(Bir de Multimedia'da Jasper/Michael var. 15 yaşında, sarı saçlı, siyah gözlü düşünün. İşte size Jasper. )

Diane
Jasper,

"Elisa, sakin ol ve önüne ne bulursan koy. Ayrıca sessiz de ol. "

Diye fısıldadı. Başımla onayladım. Polis arka kapıyı açtı. Yüz tanıma aletini çıkarıp Jasper'ın yüzünde gezdirdiler.

"Michael Grayson. Kayıp çocuk değil mi bu? "

Dedi polis, yanındaki polise. Diğer polis

"Evet, çocuk kaçırma suçundan ceza yazıyorum. Şu kutuları aç, belki yasaklı madde vardır. "

Dedi. Polis kutuyu kendine çekti. Kutuyu çekince beni gördüler.

"Sen ne arıyorsun burada! "

Diye bağırdı kadın polis bana. Yüzümü okudular.

"Diane Thompson. Kanun kaçağı. Göz altına alınacak. Kelepçeyi getirin. "

Dedi. Endişe ile Micheal'a baktım. Eğer beni hapise atarlarsa ne Marie'ye gidebilirdim, ne de Micheal'ı görebilirdim. Ağlıyordum ama bu defa hayal kırıklığı ve sinirden.

"Eğer onu hapse atacaksanız, pekala beni de atın o zaman. "

Dedi, Michael. Endişe ile ona baktım.

"Hayır, Michael'ı hapse falan atmayacaksınız. Önce onu sorgulamanız lazım. Düzgün konuş Mike. "

Dedi, Rick. Michael (ben aslında Jasper diyorum) öfkeyle ona baktı ve suratına bir tokat attı. Polisler aynı anda:

"Micheal'ı işlediği suçlardan. Sizi de çocuk kaçırma suçundan hapse atacağız. Konuşmalarınız ses kaydına alınıyor. Susma hakkına sahipsiniz. "

"Ben hiçbir suç işlemedim ki! "

Dedi, Jasper. Polis de agresif bir tavırla,

"Ya! Ne demezsin! Şu ana kadar 14 tane yetimhaneden kaçmış, 4 tane süper marketten hırsızlık yapmış, 2 tane araç kaçırmış -ki bunlardan birini dün kaçırdın- 7 kere polisten kaçmış ve bir kere de polise hakaret etmişsin. Yürü! "

Dedi polis. Şaşkın bir şekilde Jasper'a baktım. Ama Jasper geçmişi hakkında hiç konuşmamıştı. Tabii ki konuşmazdı çünkü daha onunla tanışalı 9 gün olmuştu.

Sonrasında olanları anlatmak istemiyorum (ne de olsa günlükte anlatacağım). Çıldırmış ve deli gibi bağırmıştım. Kaçmaya çalışmıştım ama polisler beni yere bastırıp tutukladı. Ben de sanırım kendimden geçtim çünkü başka hiç bir şey hatırlayamıyorum.

Uyandığımda bir hücredeydim.

"Uyandı! " Dedi Amerika'lı aksanı olan kız. Kahverengi saçları, mavi gözleri, sarı tenli bir kız. Başka bir kız önüme eğildi, onun da kahverengi saçları vardı ama gözleri de kahverengiydi. Ayrıca esmer tenliydi.

"Merhaba! Ben Eliza. Senin adın ne? "
Dedi Eliza, yani esmer tenli olan. 21 yaşında görünüyordu.

"Neredeyim ben?! "Dedim.

"Hapishanedesin. "Dedi. Ağlamaya başladım. İkisi de bir ağızdan "Ağlama. Alışırsın, hem biz aslında iyi insanlarız. Adın ne? " Dediler.

Ölü Kardeşim/Devrim Serisi 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin