(Hayatımda ilk defa anime çiziyorum, okurlarım için. Aslında hayalimdeki Diane ve Jasper daha farklıydı ama el becerim bununla sınırlı kaldı. Yine de bu benim aklımdaki Jasper ve Diane, siz hala aklınızdakini canlandırmaya devam edebilirsiniz. Çizim hakkındaki düşüncelerinizi buraya bırakın. Bu arada daha iyisini çizmeyi başarırsanız bana bir şekilde iletin lütfen. Sizi seviyorum! )
Diane
Jasper'a olabildiğince özetleyerek ve duygularıma değinmeyerek ölü kardeşimi anlattım. Arada beni durdurup sorular soruyordu, gerçekten ilgileniyordu galiba..."Sen şimdi İngiltere prensesi Diane Thompson mısın? " Dedi Jasper.
"Ta kendisi! "
"Geleceğin müstakbel kraliçesi? "
"Evlenmeyi düşünmüyorum... Ama artık 21. Yüzyıldayız, yani evlenmesem de kraliçe olabilirim. " Dedim. Sonra Jasper gülümsedi ve kapıyı açtı. Size evi şöyle anlatayım:
Üç katlı. İlk katında salon, mutfak, oturma odası, banyo ve ofis vardı (tek kişilik minik bir ofis odası ya da ofis olarak kullanılan bir oda). İkinci katında muhtemelen yatak odaları vardı. Üçüncü kat ise zaten çatı ve verandaydı. Evin bir ön, bir de arka bahçesi vardı. Ön bahçesi çok küçüktü. Arka bahçesi orman gibiydi, belki de bakım yapılmadığı için öyle duruyordu.
Sandra bir koltuğa uzanmış, George da evi geziyordu. Ben de gezdim tabii. Eh, en azından alt katı. Saray daha büyük ve güzeldi ama burası da idare ederdi.
"Demek ben sokakta yaşarken dayım bu evde yaşıyormuş ha? Hiç adil değil! " Dedi Jasper. George bana baktı ve konuştu.
"Sana teşekkür etme fırsatı bulamadım Diane, özür dilerim. Strese girmiştim, erkek arkadaşını zapt ettiğin için de ayrıca teşekkür ederim. " Dedi George. Şaşkın bir şekilde Jasper ile bakıştık. Aynı anda konuştuk:
"ERKEK ARKADAŞ MI?! " Dedik. Jasper George'a ikinci bir kafası çıkmış gibi bakıyordu. Ben ise seni öldüreceğim bakışını attım.
"Şaka yaptım! İçinizden yemek yapacak biriniz var mı? " Dedi George.
"Şakana sıçayım George. " Dedi Sandra.
"Şt! Ayrıca hiç komik bir şaka değildi George. Bu arada ettiğin bütün teşekkürler boşuna gitti. " Dedim. Ağzının payını vermiştim. Sonra Jasper mutfağa gitti (mutfak salon ile birleşikti yani Amerikan mutfaktı. ).
"Mükemmel yemek yaparım. " Dedi Jasper ellerini yıkayarak.
"Hadi canım, ciddi misin? " Dedim.
"Siz daha beni tanımıyorsunuz, benim yemeklerimi yiyen bir daha asla ayrı olmaz. " Dedi Jasper, George ona alaycı bir sırıtma ile baktı. Sinir bozucu bir sesle konuştu:
"Zehirlenip öldükleri için mi? "
"Evet, şimdi yemeğinin içine Nitrik Asit koyacağım. Şaka bir yana, benim babam mükemmel bir aşçıydı. " Dedi biraz özlemli bir şekilde.
"İlk defa senin adına üzüldüm " Dedi George. Jasper ağzını açtı ama Sandra elinde bir şey tutarak ciddi bir tavırla yanımıza geldi. Bu bir zarftı!
Üstünde Michael'a yazıyordu. Üstüne hızlıca ve Diane Thompson'a diye eklenmişti. Jasper mektubu açtı ve benim de göreceğim şekilde tuttu.
Sevgili yeğenim Michael, (Ve Diane)
Mike, ailen öldüğü zaman çok üzülmüştün ve öfkeliydin. Ben ise tepki veremeyecek bir haldeydim. Sana bakamayacağım için seni yetimhaneye yolladım. O yüzden bana hala öfkelisin, biliyorum. Eğer bu mektubu aldıysan ben hapishanede idam edilmişim ve sen arkadaşlarınla evime gelmişsin. Nereden mi biliyorum? Aslında 16 yaşına bastığında annen söyleyecekti ama sen zaten öğrenmişsindir. Bizim ailemizin özel güçleri var. Ben geleceği görebiliyorum ve şekillendirebiliyorum, annen ateşi yönetebiliyordu. Yani senin de özel güçlerin var. Büyük ihtimalle gücünü annenden aldın.
Diane adında bir kız ile tanışacaksın. Bu kız senden birşey isteyecek, sen de ona yardım edeceksin. Bu kızın da özel güçleri var. Hatta şu an Diane ile beraber bu mektubu okuyorsunuz. Diane'e söylüyorum: Ölü kardeşin görünüşe bakılırsa o kadar da ölü değil. Sadece bekle. Michael, sen ailemizin yaşayan tek üyesisin. Yani evlenmeli ve çocuk sahibi olmalısın ki neslimiz devam edebilsin. Bu arada, zaten evleneceksin. Neyse, son olarak size şunu söyleyeceğim. "Sabaha Kadar" adlı yere gidin. Orada bazı sorularınızın cevabını bulacaksınız. Eğer size biraz daha gelecek hakkında bilgi verirsem geleceğiniz bozulabilir.
.-././...-/---/.-../..-/-/../---/-. Katıl.
13-1-18-9-5 bul. Cevaplar: +51° 30' 1¨ N -0° 7' 34¨ E ya da +51.500152 -0.126236
Sofia
Güldüm. Artık Diane ölmüştü. Michael Grayson mı? Sadece önümdeki küçük bir sinek. Ta ki şu haberi alana kadar:Prenses hapishaneden kaçtı.
Eğer Diane'i tanıyorsam böyle birşey yapacağını biliyordum. Duyduğum dedikodulara göre Marie Amerika'da yaşıyordu. Diane de kesinlikle oraya gidecekti. Sınırları kapatacaktım.
Ya da... Diye düşündüm. Ya da sevdiği insanlara zarar verebilirdim.
Micheal Grayson, Alexsandra Halson, George Millery ve Annabeth Millery. En azından hapishaneden kaçan isimler bunlardı ve büyük ihtimalle Diane ile beraber kaçmışlardı. Ah, demek ki George'u çağırmamın zamanı gelmişti.
Sırıttım. Kimse benim önümde duramazdı. Kimse bana engel olamazdı. Bahisleri arttırıp riski azaltacaktım. Bu davada hile yapacak kadar zeki olan tek kişi bendim. Diane mi? Pff... Sadece bir piyon! Marie Diane'i istediği için Diane'i kullanmak istiyordum.
Sonuçta o da annesini satmıştı, değil mi? Her ne kadar inkar etse damarlarında benim kanım akıyordu, yani benim gibi ihanetçi bir ruhu vardı. Aslında hiç benzemiyoruz, ben öfke isem o sevgi. İşte bu yüzden sağı solu belli olmaz. Ama yine de onu bulacak ve basın karşısında rezil edecektim.
Kimin için mi? Marie için! O çok güvendiği kızımın aslında benim tarafımda olduğunu göstermek için! George ile anlaştık. Onun askerleri, benim param. Şimdi ise elimde yüz binlerce adam var, ne için mi? Ortalık ayaklanırsa diye.
"Wallery Hapishanesi'nin etrafına bakın. Ve Diane'i bulursanız saraya getirin. " Dedim soğuk bir tavırla. Ajan grubu da yola çıktı. Önümdeki bir pürüz daha gitti. Diye sevindim. Şimdiden Diane'i ayaklarıma kapanıp yalvarırken hayal edebiliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölü Kardeşim/Devrim Serisi 1
Mystery / ThrillerDiane 13 yaşında kraliyet ailesinde yaşayan bir kızdır. Ancak ölü bir ablası olduğunu ve 14 yaşında öldürüleceğini öğrenir. Güvenli bir yere gitmesi, ablasına ne olduğunu öğrenmesi gerekir. Diane ablasının ölümünü mü çözecek? yoksa sonu onun gibi mi...