(Hamilton Müzikali'nin en sevdiğim parçası. Jasper=Hamilton, Diane=Laurens+Angelica, Helen=Lafayette+Eliza, Sandra=Mulligan+ T. J. , George=Burr+Washington. Bu parça aklıma artık Jasper'ı getiriyor, o da durdurulamaz 😉)
Yazar konuşur: Evet Diane, hadi kendini tanıt biraz.
Diane: Adım Diane Thompson. Öncelikle 14 yaşındayım, en sevdiğim yemek peynirli domates çorbasıdır. Hobilerim dans etmek, şarkı söylemek, bilmece çözmek, birşeyler tasarlamak ve genetik hakkında araştırmalar yapmak. En büyük korkum biraz utanç verici ama...
*İç çeker* Yanlız kalmaktan korkuyorum. Mesela ıssız bir yerde tek başıma kalırsam kalp krizi geçirip ölebilirim.
Yazar:Aa, cidden mi? Issız bir yeri bırak, ben evimde yanlız kalsam korkarım. Ya bir arkadaşım ya da kedim yanımda olmalıdır.
Diane:Eh, beni yazan sizsiniz. Belki de bana kendinizden bir parça vermişsinizdir. Neyse diğerlerine de yer kalsın 😉.
Diane:En sevdiğim arkadaşım Ethan. Jasper da fena değil ama o arkadaştan çok... Yanlış anlamayın:Yanında hata yaparım diye çok korkuyorum. Çünkü o gittiği yere bir hava katıyor, ben ise düz yolda yürürken düşüyorum. Yani arkadaşlar birbirlerinin yanında hata yapıp yapmamaya takmaz, değil mi? Her neyse, ilk ve muhtemelen son aşkım Chris. Çünkü kimse benim gibi bir deliye aşık olmaz. Bana aşık olmanız için ya kör ve sağır olmanız, ya da benden daha deli olmanız gerekir-
Yazar:Belki senden daha delileri vardır...
Diane:*kahkaha atar*son olarak, ben 2019 yılının aralığının 11'inde doğdum. Ayrıca büyüyünce genetik mühendisi olmak istiyorum. Ethan bana break dans yapmayı, ayakkabı bağlamayı, seviyor-sevmiyor ve papatyadan taç yapmayı, ayrıca daha birçok şeyi öğretti. Hatta Chris ile bana çöpçatanlık yaptı. Ben de ona bir sürü şey yapmayı öğrettim. Yazar, söyle okurlarına, hepsine "hoşçakalın" demek istiyorum.
Yazar:Tamam canım, sırada Jasper var. Jasper, hayranların soruyor:Nasıl bu kadar- *öhöm*nasıl bu kadar ilgi çekici olabiliyorsun?
Jasper:Öncelikle, hiçbir zaman ilgiyi üzerime çekmek istemem ama insanlar inatla gelip benimle konuşur. İlk aşkım... Yok, sanırım. Aslında bana aşık kızlar vardı, hiçbirini beğenmedim. Kibirli değilim, sadece yüzlerine karşı yalan söylemek yerine gerçekleri söylemeyi tercih ediyorum. Küçükken bana yapılan bir şakadan dolayı evlenememekten korkuyorum. Çünkü benim kızlarla takıldığımı, yemek yaptığımı ve ev işleri yaptığımı söylediler. Bu yüzden benimle eşcinsel olduğumu söyleyerek dalga geçtiler. Kendi cinsime karşı birşey hissetmiyorum, ama şu ana kadar hiç karşı cinse birşey hissetmedim.
Yazar:Tamam, bunu geçelim lütfen. Utanç verici bir hal almaya başladı. Merak ediyorum:Büyüyünce ne olmak istersin? (2033 yılında 16 yaşında yetişkin oluyorsunuz)
Jasper:Aslında ben bir yetişkinim. Ama lise okuyamadım. Yine de Alexander Hamilton gibi bir avukat olmak isterdim. Adalet için davranmak, kendi davam için savaşmak en büyük tutkularımdan birisi. Yemek yapabiliyorum, ev işlerinde yetenekliyim, küçükken jimnastiğe gidiyordum, resim yapabiliyorum, şiir yazarım ve hep piyano çalmak istemişimdir. 5 yaşımda ilkokula başladım, 4 yaşında konuşmayı öğrenmeme rağmen 4,5 yaşımda okuma yazmam vardı. Diğer çocuklar birbiri ile oyun oynarken bir köşede kitap okuyordum. Sadece 5 yaşında! Okulun ilk günleri birinci sınıftayken hocamın şu sorusunu hiç unutmam:
"Çocuklar, elektrikler niye kesilir? " Dedi öğretmen.
"Enerjisi bittiği için öğretmenim. " Dedi bir öğrenci de.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölü Kardeşim/Devrim Serisi 1
Mistério / SuspenseDiane 13 yaşında kraliyet ailesinde yaşayan bir kızdır. Ancak ölü bir ablası olduğunu ve 14 yaşında öldürüleceğini öğrenir. Güvenli bir yere gitmesi, ablasına ne olduğunu öğrenmesi gerekir. Diane ablasının ölümünü mü çözecek? yoksa sonu onun gibi mi...