5.BÖLÜM/"ÜZGÜNÜM JASPER. GİDİYORUM..."

43 22 31
                                    

(Selam, okurlarım!Bence kendinizi hazırlayın çünkü bu bölümde çok duygulanacaksınız. Yazarken benim bile ağlayasım geldi. İyi okumalar! )
Diane
Jasper'a:

"Güvenli yoldan" dedim.

"Tamam. " Dedi ve anlatmaya başladı.

"İlk önce Port Mart otoyoluna kadar yürüyeceksin, sonra şehirler arası megametroya bineceksin. 12. durakta ineceksin ve Rich'in karavanına bineceksin. Sarı gönderdi de o anlar. Seni sınırdan geçirir, son olarak Browl şelalesinin orada terk edilmiş bir ev var. Orada zor da olsa bir kaç gün sığınabilirsin. "

"Teşekkür ederim. "

"Rica ederim. " Dedi ve ilk defa içten gülümsediğini gördüm.

Yarın yola çıkacaktım. Markete gittim ve bana yol boyunca yetecek şeyler aldım. Yol üç gün sürecekti. Görünüşümü değiştirmem lazımdı ama Jasper'dan uzaklaştığımda bunu yapmalıydım. Bir ihtimal polise kayıp olduğumu söyleyebilirdi. Saat akşam 6 olduğunda uykuya daldım.

12'de uyandım. Gece hava çok soğuk olmasına rağmen ben yanıyordum. Montumu çıkardım ama hala terliyor ve titriyordum. Ayağa kalkmaya çalıştım, kalkamayınca da istemsiz olarak inledim. Jasper bunu ta 8 metre öteden duyup uyandı.

"Elisa, yanakların! "

Dedi. Telefonumu zar zor açıp yüzüme baktım. Resmen domatese dönmüştüm. Zorlukla ayağa kalktım ama başım döndü ve gözlerim karardı.

Gözlerimi açtığımda Jasper beni banka bırakıyordu.

"Sabah hastaneye gidelim. "

Dedi. Sonuçta ben hastaneye gidemezdim çünkü beni tanırlardı.

"İyiyim"

Dedim, ama vücudum tam tersini söylüyordu.

"S-sadece a-ateş dü-düşürücü ha-hap al ye-yeter. "

Dedim.

"Tamam, bekle. "

Dedi. O eczaneye giderken ben de çöpün içine kustum. Sadece su kusmuştum çünkü midem boştu. Jasper geldiğinde elinde atıştırmalık bir şeyler vardı. Ve o beyaz, kusmuk kıvamında şurup (yıl olmuş 2033 hala o iğrenç antibiyotik var. ) Jasper

"Önce yemek yemen lazım"

Dedi.

"Hayır. Benim midem aç karna ateş düşürücü içersem dayanır. "

"Ama antibiyotik de içeceksin. "

Dedi. Ağzıma bir parça salam attım söylenerek. Ama Jasper aldığı her şeyi bana zorla yedirdi.

"Sokakta yaşamanın ilk kuralı, her zaman sağlığını düzgün tutmaya çalışacaksın. "

Dedi antibiyotiği sallayarak. Yola çıkmam gerekiyordu ve haklıydı. Sağlıklı olabilirsem, yola çıkabilirdim. Antibiyotiği yuttum ama yuttuğum anda midem bulandı, sonra da kustum. Jasper kaşlarını çattı

"Şimdi tekrar içeceksin. "

Dedi. İnledim ve

"Jasper, bunu bana yapamazsın! "

Dedim. Jasper ağızıma küçük bir çocukmuşum gibi antibiyotiği soktu, zorla içirdi. Ardından su verdi ve içtim. İlaçları içtikten yarım saat sonra uyumaya başladım.

Uyandığımda güneş doğuyordu. Üstümde bir ağırlık vardı. Bu Jasper'ın montuydu!

"Jasper... "

Ölü Kardeşim/Devrim Serisi 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin