2.BÖLÜM/SAKARLIĞIM YÜZÜNDEN FELÇ GEÇİRDİM!

107 29 38
                                    

(Eğer karakterlerin çizimini isterseniz oy vermeyi ve yorumlarda fiziksel özellikleri üzerine tavsiye de yazabilirsiniz. Ayrıca özelden yazıp kendi çiziminizi de atabilirsiniz)
Diane çizimi :) nasıl çizmişim?

Diane
Kendimi iyi hissetmiyordum. 1 hafta kalmıştı ama doğum günümde de hasta olursam ne yapacaktım?

İçimden bir ses, e o zaman sarayın 4. katına çık. Sarayın 4. katı benim için yasaktı. İlk kat mutfak-salon, 2. kat benim ve misafirlerin yatak odası ayrıca kütüphane, 3. kat annem ve babamın yatak odası ve eğlence odaları (sinema, havuz, yoga vb.), ama 4. katta ne var bilmiyordum. 5. kat verandaydı ve asansörde 4. katın düğmesi yoktu yalnız merdivenle çıkılıyordu, merdivenler ise kilitliydi.

Filmde gördüğüm gibi bir kağıdı katlayıp anahtarı üstüne düşürebilecek miydim? Bir paravana aldım, bir a4 son olarak şemsiye. Kalbim heyecandan yerinden fırlayacak gibiydi çünkü hizmetlilerden biri beni fark ederse çok ağır bir ceza alırdım.

Şemsiyeyi kapının altına 2 parmak boşluk açılacak şekilde sıkıştırdım. a4'ü iyice katlayıp kapının altına koydum ve paravana ile anahtarı ittim. BİNGO! Anahtar kağıda düştü. Yavaşça alıp kapıya taktım (merdiven kapısına). Kapı tabii ki açıldı ama ben vahşi hayvanlar,hayaletler falan bekliyordum. Neyse gezmeye başladım.

HELEN THOMPSON diye bir yazı gördüm, bir odanın önünde. Bu ablamın adıydı. Az kalsın düşüyordum fakat arkamdan bir el beni destekledi. Arkama baktığımda ise kimse yoktu! Çığlık atacaktım ama çok ses çıkaracağımdan sessizce ağlamaya başladım.

Odada gezinmeye başladım. MUTLU AİLEMİZ yazıyordu bir ağaç çiziminde. Herhalde aile ağacıydu. Marie Filano, bu kadın da kimdi? Pek önemsemedim ama bir köşeye annemin adı yazılmış ve kırmızı kalem ile üstü çizilmişti. Makyaj masasına gittim. Çekmeceyi açmaya çalıştım, tam açılmıyordu.

Zorladım ve altından bir günlük çıktı. Günlüğü aldım, başka günlük varmı diye bir bakındım. Yatağın altına gittim, günlük arıyordum ama elime birden tokmak geldi. Tokmağı kendime doğru çektim, bir gizli geçit vardı.

Odaya girdim, ağlama sesleri geliyordu. Tam karşımda her yeri mosmor, zayıf ve çelimsiz bir kız ağlıyordu. Hayır ağlamıyordu aksine kahkahalar ile gülüyordu! Çığlık atıp geriye sendeledim. Buz gibi bir sesi vardı. Bana:

Artık içim rahat ve bu annen sayesinde. Huzurlu bir yerdeyim ama annen asla oraya gitmeyecek. Dedi

Gözlerimi açtım. Karşımda Elena vardı. Bana

"Neden buradasınız?" dedi.

"Eğer anneme benim burada olduğuma dair tek kelime edersen, seni işten atarım"

Dedim. Sesim gayet sakin çıkmıştı.

"Başını fena çarptın."

"Revire gitmek istemiyorum. "

Dedim ama başım dönüyordu. Şişliği kontrol etmek istediğimde elime bir avuçtan fazla kan geldi. Kafamdan bu kadar kan akması hiç normal değildi. Bir anda gerçekten çok aptal olduğumu fark ettim. Günlüğü almam gerekiyordu. Ben de Elena'ya

"Acısını hissetmiyorum bile, odama gideceğim istersen önden gidebilirsin."

"Ciddi bir yara aldınız, efendimiz. Lütfen parmağınız kesilmiş gibi davranmayı bırakın ve olayın nasıl olduğunu anlatın. "

Diye ısrar etti. Ah, Elena gözüm kararıyor ve ayakta zor duruyorum şimdi bununla mı uğraşacağım! Diye düşündüm. Ona

"Uykumda burada uyandım. " Dedim ve odama doğru koştum. Elena beni tutup:

"Merdiven kilitli ve orayı açmadığın sürece geçemezsin. "

Dedi. Elini ısırdım , kaçtım ama merdivenlerde tekrar düştüm ve bir daha bayıldım. Uyandığımda revirdeydim. İmdat! diye bağırdım ama ağzımdan

"İndağğğğğğğğ" Diye boğuk bir ses çıktı. Doktor:

"Geçici felç geçirdin, en az bir hafta kılını kıpırdatamayacaksın. "

Dedi. Daha hızlı iyileşemez miyim? Diye sordum ama

"Dahh-h-h nızlııııı-ı-ı iyiğğğğğ... " Dedim.

"Hayır çünkü düşerken merdivenlerde takla atarak düştün." Dedi.

"An-anneh" Dedim ve tekrar bayıldım.

Sofia
Artık paranoyaklaşmıştım. Diane'e olanlar Marie'nin suçu, Elena da Marie'nin ajanı olabilirdi. Bunun gibi daha bir sürü teorim vardı. Hamilelik testim pozitif çıkmıştı. Jack strese girmememi söylemişti. Aklıma çılgınca bir teori daha gelmişti:

Marie, Diane'i yoldan çıkarıyordu. Yarın ilk iş Diane'in telefonunu kontrol edecek eğer Diane itaatsizlik ederse yerine ikinci çocuğunu kral/kraliçe olarak geçirebilecekti. Bu harika bir fikirdi. Jackson'dan planını gizli tutmalıydı.

Eğer Diane Marie'ye kandıysa onu hapse attırabilirdi, hatta öldürtebilirdi. Marie'ye de çin işkencesi yaptırabilirdi. Çılgınca bir kahkaha attım. Artık Helen'nın odasına göz atma zamanı gelmişti. Ya da Jackson'ı kandırmanın. Ama bugün plan günüydü.

ÖLECEKLER Adında bir liste yapmıştı. Elena, Marie, Diane'in dans hocası Bella, Diane, Harald ve Jackson. Daha listeye bir sürü insan ekleyecekti. Her şey bebeği ve kendisi içindi. Belki de Taylor'ın adı altınta dünyaya hükmedebilirdi ama önce iyi anne rolü oynayıp Diane'e bakması lazımdı.

Zaten üç haftadır ondan şüpheleniyordu. Ah, Jackson ne kadar da kör ve aptalsın diye düşündü. Ben onu öldürecektim ama o hala bana karıcığım diyip beni öpüyordu. Bebeğim diyordu ama bilmiyordu bebeğin başkasından olduğunu. Herkes ne kadar da aptaldı. Aslında işine geliyordu. Şimdi ise Jack'in yanına gidecek ve Marie'yi kıskandığını söyleyecekti. Aslında Marie umurunda bile değildi ama Jackson'nın aklı ile oynamayı seviyordu.

Ölü Kardeşim/Devrim Serisi 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin