nowe hobby

18 3 0
                                    

~~☆ molten ☆~~
Gdy wstałem rano chłopaki oglądali tv.
Poszedłem do kuchni i zjadłem coś na śniadanie. Po chwili poszedłem do chłopaków i zabrałem ich do outertale. Oni zaczęli niszczyć a ja szybko teleportowałem się do underswap i zabrałem 6 dusz które zebrała tamtejsza toriel i wróciłem i pomogłem chłopakom. Gdy stałem przed tamtejszym człowiekiem zabrałem mu duszę i zabiłem lecz coś mi się przypomniało. W tym momencie pojawił się wkurwiony error a po nim ink teleportowałem wszystkie duszę z obu au do swojego pokoju i czekałem na rozwój wydarzeń.
- co ty do odpierdalasz?!?!?!-
-bawię się a Ty przeszkadzasz. Chłopaki idźcie do domu zaraz przyjdę. - cross i killer posłusznie znikneli.
- A wogule można powiedzieć że odbieram zapłatę za to co chciałeś zrobić z moim au bo odebranie ci kawałka duszy nie wystarczy jak dla mnie. - i wróciłem do swojego domu gdzie czekali cross i killer.
-mam do was pytanie, co żeście zrobili z duszą determinacj z underswap?-
-No nie mogliśmy zabić tamtego człowieka od tak, więc zabraliśmy mu duszę i mamy ją tutaj- i wyciągną za pleców duszę determinacji którą mi podał.
-dziąki - wziąłem ją i zaniosłemją do pokoju.
~~☆ error ☆~~
Stałem jeszcze chwilę patrząc na zniszczone outertale a potem spojrzałem na inka. Patrzył się na mnie jak na jakiś obraz.
- coś się stało?-
-nie nic tylko mam pytanie. Gdzie byłeś przez ten czas?-
- latałem po au bo myślałem że nie będziesz chciał mnie widzieć po tym co chciałem zrobić-
~~☆ ink ☆~~
Prawda byłem na niego zły ale nigdy nawet nie pomyślałem o tym by nie chcieć go widzieć.
- nigdy nawet nie pomyślałem o tym.-
- serio? Przecież to wszystko jest moja wina. Gdyby nie ja to wszystko nie miało by miejsca. -
- nie przesadzaj nie mogłeś tego przewidzieć. A teraz się uspokuj. A ja wracam bo nie wiem kiedy znowu zaatakują.- i zniknąłem.
~~☆ molten ☆~~
Postanowiłem się przespać. Gdy się obudziłem chłopaki zajadali się pizzą i grali na ps. przyłączyłem się do nich i tak zleciał mi czas do wieczora gdy poszliśmy spać. Zanim zasneliśmy to spytali mnie po co mi te wszystkie duszę powiedziałem że zbieranie dusz to moje nowe hobby.

I 7 rozdział
Nie wiem ile ich będzie ale pewnie nie za dużo
To pa

Zabójcza Mieszanka [Undertale Au]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz