~~☆ molten ☆~~
Od rana byłem bardzo zmęczony nie miałem na nic ochoty. Zjadłem śniadanie i oglądałem tv z chłopakami. Mam nadzieję że coś się dziś wydarzy.
~~☆ ink ☆~~
Siedziałem u dreema gdy napisał do mnie error by się spotkać. Pojawiłem się obok niego. Był w poketale.
- to po co chciałeś się spotkać?-
-bo mi się nudzi i myślałem że porobimy coś razem.- ciekawe. Dlaczego on chce spędzać ze mną czas? No nic niech mu będzie.
- jasne a co chcesz robić?-
-kino?- On chce iść ze mną do kina? Coś na pewno jest na rzeczy.
-jasne?- Nagle pojawiliśmy się przed kinem. Weszliśmy do środka i error od razu zaprowadził mnie na salę. Oglądaliśmy wkręconych 2.(ktoś jeszcze oglądał?) Nawet fajny film, poszliśmy jeszcze gdzieś coś zjeść.
-dzięki za to że spędziłeś ze mną ten dzień.- siedzieliśmy właśnie w parku na ławce.
- nie ma za co.- wtedy wydarzyło się coś czego się nie spodziewałem. Error mnie pocałował. Odwzajemniłem to i czekałem na rozwój wydarzeń.
~~☆ molten ☆~~
Była 15 gdy coś poczułem. Tak to na pewno było to. Gdzieś w głowie odpalił mi się ship alert i gey alert. Teleportowałem się tam gdzie podpowiadała mi intuicja. Zobaczyłem errora i inka całujących się. Zrobiłem im zdjęcie i zacząłem krzyczeć.
-MIŁOŚĆ ROŚNIE WOKÓŁ NAS!!!!!!!!!-
~~☆ error ☆~~
nie wiem co mnie podkusiło by go pocałować. Wyglądał tak słodko, choć ciągle wygląda słodko. Chyba się w nim zakochałem. Nagle usłyszałem głos moltena.
- MIŁOŚĆ ROŚNIE WOKÓŁ NAS!!!!!!!!!-
No ja go zabiję a było tak pięknie. Wtedy wydarzyło się coś czego się nie spodziewałem. Ink pomazał molta farbą i zamienił ją w łańcuchy.
- Wow nie spodziewałem się tego po tobie ink.-
- ja też-
- nie waż mi się niszczyć takich momentów więcej. Właśnie spełniało się moje marzenie!- czy ink na serio to powiedział?
-jasne artysto- po tych słowach rozerwał łańcuchy i zniknął.
-ink mam pytanie.-
-tak?-
-tobie też się podobał ten pocałunek?-
- tak a tobie?-
-też, ink chyba właśnie zrozumiałem że Cię kocham.-
- ja Ciebie też kocham.- Po chwili byliśmy w anty voidzie. Do końca dnia nie działo się nic ważnego.
~~☆ molten ☆~~
Siedziałem w domu i pokazywałem chłopakom zdjęcie które zrobiłem errorowi i inkowi. Nie mogli uwierzyć.
Opublikowałem je jeszcze w necie na większości portalów społecznościowych.I jak wam się podoba? Mam nadzieję że ujdzie w tłoku. Zrobiłem co mogłem i oto co otrzymaliście. Nie wiem czy coś w stylu tego się jeszcze pojawi. To Nara
CZYTASZ
Zabójcza Mieszanka [Undertale Au]
Fanfictionbędzie to w pewnym sensie historia mojej postaci nie pozwalam kopiować opowieść a postaci bez mojej zgody