~~☆ molten ☆~~
Obudziłem się i poszedłem do kuchni zrobić śniadanie. Po chwili przyszła chara a po śniadaniu pojawił się gogitto.
- słuchajcie zabieram was na wycieczkę w nieznane dla was miejsca. Nie przyjmuje odpowiedzi nie. A teraz idźcie się ubrać bo jak przyjdą ink i error to od razu pójdziemy.-
- jasne- ubrałem cokolwiek, chara tak samo. Po 15 minutach przyszli ink i error.
- są już wszyscy? Okej to ruszamy.- otworzył portal i wszyscy w niego wskoczylismy. Gdy pojawiliśmy się po drugiej stronie nad nami przelecieli jacyś ludzie.
- witajcie w świecie dragon ball.- po tych słowach gogitto po prostu wzleciał w powietrze i przywitał się z wszystkimi. Wszyscy pod lecieli do nas i się przywitali.
- chodźmy stąd bo przerywamy im trening.- zwiedzaliśmy tak 2 godziny. Dostałem na pamiątkę koszulkę. O 12 byliśmy już w innym miejscu.
- witajcie w świecie gravity falls.- gogitto zaprowadził nas do jakiegoś budynku o nazwie tajemnicza chata. Było to coś jak sklep z pamiątkami. Nie kupiłem nic. Zwiedziliśmy jakiś las z różnymi dziwnymi stworzeniami i musieliśmy już iść do następnego świata. Był to świat pokemon. Trochę różnił się od poketale. Na pamiątkę dostaliśmy czapki. Ostatnim światem był świat Detroit become human. Był to świat zamieszkały przez ludzi i androidy. Nie dostaliśmy żadnej pamiątki. Do domu wróciliśmy o 20. Poszedłem coś zjeść i poszedłem spać. Nawet fajne są te inne światy.
CZYTASZ
Zabójcza Mieszanka [Undertale Au]
Fanfictionbędzie to w pewnym sensie historia mojej postaci nie pozwalam kopiować opowieść a postaci bez mojej zgody