5

166 21 31
                                    

*Jisoo*

Ertesi gün okula gitmiştim. Her zamanki gibi Jinyoung benden önce gelmişti. Onu görünce dünkü olanlar aklıma geldi ve bu da tekrar utanmamı sağladı.

İlk dersimiz Sungjae hocanındı. Projeyi getirmiştik. Umarım beğenir. Zaten beğenmezse verdiğimiz o kadar emeğe üzülürdüm.

O yüzden beğenmeliydi.

6 saat sonra...

Sungjae hoca projemizi çok beğenmişti.

Okula ilk geldiğim günlerde Jinyoung'la dalga geçen çocuklar ödevi yapmamıştı. O yüzden hoca onları çok azarlamıştı. 

Çok da hoşuma gitmişti. Hoca onları azarlarken içimden gülüyordum.

Okul çıkışında Jinyoung'la aynı otobüslere bindik. Çünkü artık o JYP'ye gitmeliydi ben de YG'ye. İkimiz de iki gündür gitmiyorduk. Artık kaldığımız yerden devam etmeliyiz.

Yan yana oturduk ve konuşmaya başladık.

5 dakika sonra...

"Sen benden daha önce mi ineceksin?" diye sordum Jinyoung'a.

Jinyoung ayağa kalktı ve "Evet. Hatta bu durakta" dedi.

Otobüsün kapıları açıldı.

Ama Jinyoung inmiyordu.

Neden inmiyordu?

Yüzüme sırıtmaya başladı sonra da elimden tutup beni ayağa kaldırdı.

Kendimi ona bırakmıştım.

Çünkü ne olduğuna ilişkin en ufak bir fikrim bile yoktu...

Sonra birlikte otobüsten indik.

Ama neden?

Neden beni de indirmişti?

Tekrar yüzüme baktı ve "Bugün de YG'ye gitmesen bir şey olmaz herhalde."

Şaşkındım.

"Jinyoung.. Sorun olmaz. Ama.. Neden?"

"Bugün okuldan sonra seninle vakit geçirmek istiyordum."

Şimdi anladım. Demek birlikte vakit geçirmek içindi...

"Peki öyleyse bugün seninleyim. İlk ne yapıyoruz?" dedim.

"Hmm sen karar ver." dedi.

İndiğimiz yer JYP binasının tam önüydü. Madem öyle Jinyoung'la dance practice'ı yapmak fena olmaz diye düşündüm.

"O zaman ilk JYP'ye gidelim. Hem sen dersini kaçırmamış olursun. Hem de seninle dance practice yapmak fena olmaz."

Jinyoung "Peki. Güzel fikir." dedi. Birlikte JYP binasına girdik ve üçüncü kata çıktık. 

Bir dance practice odasının önüne geldik. İçerideki eğitmen Jinyoung'u ve beni görünce "Hoşgeldiniz." dedi. Sonra da "Jinyoung bugün çalışmalara erken başlamıştık biraz. Beş dakika sonra dersimiz bitiyor. Bu arada sen bana tanıdık geliyorsun." adam son cümleyi bana bakarak söylemişti. Sanki o da bana tanıdık geliyor gibiydi...

Adam "Sen.. Sen bir şirketin seçmelerine mi katılmıştın yoksa?" dedi.

"Evet YG'nin seçmelerine katılmıştım."

"Hımm YG'nin seçmelerini izlemiştim. Oradan tanıdık geliyor olabilirsin belki. Sen kazanmıştın değil mi?"

"Evet kazanmıştım."

Where Wind Drags Us... •Jinji•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin