Prolog.

234 9 2
                                    

Am pasit incet pe covorul rosu pe care erau numai petale albe de trandafiri, zambind la vederea barbatului din viata mea. Costumul negru-albastrui se aseza perfect pe corpul lui, parul ondulat era acum dat putin pe spate, fixat cu putin gel si aranjat, asta il arata cu cativa ani mai matur, insa era atat de frumos atat trupeste cat si sufleteste incat ma topesc pe picioare cand sunt in preajma lui.

"Stii, Ian, nu regret absolut nimic din tot ce s-a intamplat in viata mea, iar daca as avea vreodata ocazia de a schimba ceva, nu as face-o pentru nimic in lume." Bratul meu a inconjurat mai bine bratul lui Ian, mergand amandoi la pas spre marea mea iubire care ma astepta cu zambetul pe buze.

"Jessica, iubirea dintre voi e atat de puternica incat poate muta muntii din loc, doar uita-te la el, daca cineva imi spunea ca Harry Styles se va casatori si ca va avea si un copil il omoram pe loc, dar viata mi-a demonstrat altceva, ca fiecare om isi construieste soarta lui in functie de cat de mult isi doreste asta si ca fiecare demon si gaseste ingerul."

Mi-am aplecat capul, privindu-mi pantecul in care se afla micul om pentru care as ucide lumea intreaga.

"Esti superba, iubito!" Rochia mea alba era lunga pana in pamant, manecile fiind facute dintr-o dantela fina cu un model simplu, perfect pentru mine, iar corsetul se mula usor pe burtica mea, atragand privirile tuturor.

"Acum ca suntem toti aici, sa incepem slujba, rog pe toata lumea sa faca liniste." M-am intors cu fata spre Harry mimandu-i un 'te iubesc' la care mi-a raspuns cu un zambet frumos.

"Ne-am adunat astazi aici sa fim martorii unirii a doua destine. Doua persoane diferite, insa atat de asemanatoare, doua suflete pereche care se iubesc si se respecta in egala masura." Mainile lui le-au strans pe ale mele, citindu-i emotia pe chip.

"Harry Edward Styles, o iei de sotie pe Jessica Wilde si juri in fata lui Dumnezeu sa ii fi alaturi
la bine si la rau, la sanatate si la boala, la saracie si bogatie, acum si pentru totdeauna?"

"Jur sa o iubesc neincetat si sa ii fiu alaturi pana moartea ne va despartii."

"Jessica Wilde, il iei de sot pe Harry Edward Styles si juri in fata lui Dumnezeu sa ii fi alaturi la bine si la rau, la sanatate si la boala, la saracie si bogatie, acum si pentru totdeauna?"

"Jur in fata lui Dumnezeu sa ii fiu alaturi orice s-ar intampla si sa il iubesc cu toata fiinta mea."

"Acum ca juramintele au fost facute, va declar sot si sotie! Harry, poti saruta mireasa."

"O faceam si daca nu-mi spuneai tu, Paul." Buzele lui le-au sarutat flamand pe ale mele impartasindu-mi toata iubirea pe care mi-o poarta inconjurandu-mi bratele in jurul gatului sau.

"Ai uitat sa intrebi daca se opune cineva, dragul meu Paul!"

Din perspectiva autorului.

Era unul dintre cele mai fericite momente din viata lor, dar fericirea nu poate sa dureze mai mult de o clipa in viata Jessicai si a lui Harry.

Viata linistita pe care au avut-o s-a spulberat cand Jake Travolta a trantit usa bisericii in care se desfasura ceremonia.

"Credeai ca o sa scapi dupa ce l-ai omorat pe Jason fix in fata mea, Styles?! Oh, nu! O sa iti iau tot ce iubesti pe lumea asta, iar tu nu vei putea face nimic!"

A incarcat pistolul, fixand tinta pe Jessica, un raset amar parasindu-i buzele.

"I-ati adio de la Jessica, Styles."

"Numai peste cadavrul meu vei putea sa ajungi la ea!"

Aici este sfarsitul, aici se termina un capitol din viata lor.

"Nu, Harry!"

*************************************

*Până ne vom reîntalni.", nu este tradusa, copiata sau inspirata din alte carti, este creatie proprie, iar intamplarile si personajele sunt fictive.

*)Cartea contine limbaj licentios si scene sexuale descrise amanuntit.

Până ne vom reîntâlni. {H.S}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum