18. Cenusareasa.

34 2 0
                                    

" Emm, ai aproape o ora de cand te afli in baie, serios, chiar vreau sa fac si eu un dus!"

Am despachetat atat bagajul meu cat si al Emmei, aranjand hainele in spatiosul dulap din camera noastra care ma incanta foarte mult fiind aranjata exact pe gustul meu.

Mi-am ales lenjeria si hainele pe care aveam sa le port cand mergem la cafeneaua care se afla cam 
la un kilometru sau doi departare de cabana, continuand sa astept ca Emma sa iasa din baie.

"Stii, Emm, cand iesi de acolo o sa ai pielea incretita de la atata apa, oh si asta nu-i nimic, dar o sa iti arzi si parul in incercarea ta de a-l usca rapid , asa ca fa bine si iesi odata, altfel ma duc sa-mi fac dus la Mariè in camera!" Fara ca Emm sa imi mai ofere un raspuns, ma asez mai comod in pat si decid s-o sun pe mama, asa ca ii caut numarul  in telefon, apeland de indata. Dupa nici trei secunde imi raspunde, linistindu-ma la auzul vocii ei.

"Buna, draga mea. Ce faceti, ati ajuns bine?"

"Buna, mami. Suntem bine, am urcat in camerele noastre, am despachetat bagajele, iar acum ne pregatim sa mergem la cafenea. Lucrezi astazi?" In ultima vreme am fost putin distanta, mi-am petrecut foarte putin timp impreuna cu mama, eu fiind ocupata cu antrenamentele, iar ea cu munca.

"Am inteles. Jacob ce face?"

"Nu stiu, ultima data cand l-am vazut pe hol zicea ca vrea sa se schimbe si sa joace biliard cu prietenii lui."

"Bine, draga mea, trebuie sa ma intorc la munca. Va iubesc, aveti grija de voi."

"Ai grija, mama. Si noi te iubim." Sec, foarte sec. M-am schimbat atat de mult fata de ea, incat nici nu stiu ce sa ii mai spun despre mine ca sa nu ma dau de gol cu lucrurile neobisnuite pe care le-am facut in ultimul timp.

"Nu te mai plange atat de mult, niciodata n-ai indrazni sa faci baie la Mariè in camera, iar asta o stim toti."

"Emm, ce dra-? Esti nebuna! Stiu ca sunt fata la fel ca si tine, dar asta nu inseamna ca trebuie sa umbli goala prin camera in fata mea! Jur ca uneori am tendinta sa cred ca iti plac fet-"

"Inainte de a termina propozitia, nu, nu sunt nebuna, doar mi-am uitat prosoapele in camera si se pare ca tu nu auzi cand strig la tine, iar in legatura cu atractia mea sexuala, il poti intreba chiar pe fratele tau ce imi place mie."

"Puteai sa scoti capul usor pe us-...fratele meu? Stai, tu si Jacob?! Stiam eu! Am vazut apropierea dintre voi in masina, dar am crezut ca esti doar obosita..." Si-a infasurat prosopul in jurul corpului, scotand din geanta lotiunea de corp cu trandafiri punand putin in palma si masandu-si fin mainile.

"Pai chiar eram. Du-te si fa dus, am sa-ti povestesc dupa, dar te rog, nu-i da de inteles lui Jacob ca sti ceva de la mine, lasa-l pe el sa iti spuna." Mi-am luat prosopul si lenjeria care erau pregatite de aproximativ douazeci de minute de pe pat, apropand usor si intrand in mica si frumoasa baie, pornind apa pe care am potrivit-o la temperatura dorita de mine, inlaturandu-mi hainele care pareau ca au sute de kilograme acum pe mine.

**************************************

"Asteptati-ma si pe mine, va rog! Harry!" Maresc pasul fiind acum in acelasi drept cu Zayn, observand cum isi da ochii peste cap.

"Harry, omule, fa-o sa taca, ma zgarie pe creier vocea ei." Acum eu eram cea care isi dadea ochii peste cap la comentariul lui Liam.

"Mariè, stiai ca vi la munte, stiai ca e zapada afara si ca solul e inghetat, de ce dracu ti-ai luat tocuri?!" Harry parea ca se afla la capatul rabdarii, iar eu ma intrebam cat o sa mai dureze pana explodeaza de nervi.

Până ne vom reîntâlni. {H.S}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum