17. Fratii Travolta.

32 2 0
                                    

Din perspectiva lui Jacob.

"Elouise, inca un shot, te rog!" Zambeste larg atunci cand imi aude glasul si toarna tequila in micul shot, taind si o felie de lamaie pe care o pune pe marginea micului pahar.

"Jacob, las-o mai usor, nu mai am degete sa tin contul paharelor baute de tine." Il beau rapid si pe asta si ii mai cer inca unul, incepand sa inumar pe degete shot-urile pe care le-am baut.

"Pai, Elouise, am baut unul acum cinci minute cand Niall a trecut pe aici cu blonda aia superba, inca unul pe care l-am terminat chiar acum, spun trantind shot-ul de masa barului, si am sa mai beau inca unul pe care mi-l vei pune acum. " Am departat usor degetul mijlociu de restul degetelor, privind-o pe Elouise luandu-mi mana si apropiind-o de gura ei, sugand incet degetul pe care se afla un strop de tequila.

"Si restul paharelor pe care le-ai baut inainte?" Am inghitit in sec, dandu-mi ochii peste cap.

"Oh, dar alea nici nu mai conteaza. Tot ce conteaza acum e ca vreau sa te duc sus intr-un dormitor si sa ti-o tr-"

"Unde e nenorocitul de Harry Styles?!"

Zgomotul puternic m-a facut sa-mi intorc capul si sa-mi maresc ochii la vederea persoanei care se pare ca a tras cu pistolul intr-unul din peretii casei.

"Elouise, jos, acum!" S-a conformat, lasandu-si corpul micut in jos pana nu l-am mai putut vedea. Am plecat de la bar, pierzandu-ma in multime pentru a nu fii vazut, observandu-l pe tipul care a tras cu arma cum urca scarile. Ochii mei scanau rapid incaperea in cautarea Jessicai si a lui Harry, insa nici urma de ei. Sigur sunt la etaj, iar cineva i-a spus tipului asta.
Majoritatea persoanelor fugeau, casa golindu-se mai repede decat as fii crezut, ramanand decat persoanele care faceau parte din 'lumea noastra'.

"Jacob, Harry e sus cu Jess, daca Derek ii prinde, o sa iasa urat." Zayn ma trage puternic de mana avertizandu-ma de posibilul pericol care ne pandeste, dar el uita ca Jess are sangele Wilde in ea, iar Harry, ei bine, e Harry.

"Crede-ma, singurul care o s-o pateasca, va fii Derek." Imi trag mana din stransoarea lui si urc cate doua scari, ajungand la primul etaj al casei unde cu greu puteam distinge ceva, era intuneric si se auzeau foarte multe voci, insa niciuna cunoscuta mie.

"La dracu cu tine, Derek! Unde esti?!" Tipatul meu a fost in zadar, vocile si tipetele celor care erau inca aici ma acopereau complet, parca as fii soptit.

"Daca mai scoti un singur cuvant din gura aia, iti zbor creierii."

In partea dreapta a holului era o singura camera care avea lumina aprinsa si din care s-a auzit acel tipat, era vocea lui Harry, o puteam recunoaste dintr-o mie.

"Jacob, sunt in camera mea. Mergi usor spre ea, dar ai grija cum pasesti, podeaua asta scartaie al dracului de rau." Am dat din cap in semn afirmativ incarcandu-ne amandoi pistoalele, pasind incet spre camera lui Malik.

"Jessica, ce faci?"

Am marit pasul atunci cand am auzit numele surorii mele, stand fix langa tocul usii cu pistolul pregatit pentru orice.

"Cineva e rau aici, ti-ai invatat javra sa muste, Harry?" O impuscatura s-a auzit in urmatoarele secunde urmat de urletele de durere ale lui Derek.

"Esti atat de moarta acum, catea nenorocita!"

Nu si daca eu am ceva de spus. Piciorul meu a facut contact dur cu mana in care isi tinea pistolul, aruncandu-l pe undeva prin camera, indreptandu-mi pistolul spre capul lui.

"Acum sa vedem cum e sa mori de mana fratilor Wilde.."

Rasul lui bolnav a umplut camera, primind inca un picior in piept de la Harry.

Până ne vom reîntâlni. {H.S}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum