When we are no longer able to change a situation, we are challenged to change ourselves.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sunt persoane care ar da orice sa te aiba in preajma lor, persoane care te resping doar dintr-o singura privire, dar si persoane care nu stiu cum sa se comporte cu tine, daca vor sa te respinga sau sa te tina langa ei. Asa este si Harry, sambata seara la club dansa cu mine si ma tinea in brate, iar astazi tipa si se comporta urat in vazul tuturor. Dupa micul incident care s-a intamplat de dimineata nu l-am mai vazut, a plecat si nu s-a mai intors la scoala pentru restul zilei, ma omora curiozitatea, voiam sa stiu unde a plecat si ce a facut, dar nu aveam de unde sa aflu, nu cred ca i-ar spune lui Christian unde a fost, sau altcuiva care este prieten cu mine. Dupa cursul de Literatura, n-am mai tinut contul timpului care a trecut foarte rapid in ciuda celor intamplate, acum fiind pe holul scolii langa laboratorul de chimie, asteptand-o pe Emma sa iasa sa mergem acasa. Cand dau sa plec in parcare pentru a o astepta in masina se deschide usa laboratorului si ies toti elevii printre care si Emma, minunata Emma.
"In sfarsit! Am zis ca nu mai termina experimentul ca sa iesim naibii afara din laboratorul ala." Pufnesc amuzata si ma uit atent la cum era imbracata. Avea un halat alb lung pana deasupra genunchilor pe ea si o pereche de ochelari mari, prinsi bine pe cap. Era caraghioasa.
"Bine micule Einstein, hai sa mergem acasa, a fost o zi nu tocmai placuta pentru mine si chiar am nevoie de putina liniste si odihna." A dat scurt din cap si a inceput sa mearga incet pe langa mine.
Ma simt obosita de toata situatia in care am fost pusa, inca ma intreb ce are cu mine si de ce e asa de bipolar, de ce nu poate sa mi spuna ca nu i place compania mea si sa terminam odata cu asta... desii, sincera sa fiu, ma incita comportamentul lui si ma face sa vreau sa stiu mai multe despre el, fiindca realizez ca eu nu stiu absolut nimic despre el, inafara de numele lui.Cand iesim afara din scoala simt ca imi ingheata sangele in vene. Locul de parcare ramas liber in urma plecarii lui era acum ocupat. Ocupat de acelasi Range Rover negru de care statea sprijinit Harry butonand de zor, concentrat la telefonul lui, prea concentrat incat sa si dea seama cand ajungem langa el si imi descui masina. Pare ca astepta pe cineva, sau poate ma insel, cine stie.
"Buna, Harry." Il saluta politicos Emma, iar eu pot sa spun ca mi-am dat o palma mintal si i-am aruncat cea mai urata privire de-a mea. A inghitit in sec si cred ca a inceput sa-si faca rugaciunea, fiindca daca nu o sa murim intr-un accident pana ajungem acasa ,o s-o omor eu.
"Oh, buna Emma...,Jessica." Baiatul asta cred ca a luat-o razna, azi dimineata facea o scena in fata tuturor, iar acum ma saluta, ii trebuie un control la cap, mai mult ca sigur.
Nu i-am raspuns la salut, in schimb ne-am urcat in masina si am plecat repede spre casa. Trebuie sa ajung si sa ma pregatesc pentru petrecerea de diseara, s-a dus odihna mea si ziua de stat in pijamale cu laptop-ul in brate, gratie Emmei."Buna, Harry." Imi subtiez vocea si o imit pe Emma, castigand cateva injuraturi si priviri urate din partea ei.
"Bine, gata cu prosteala. Totusi ce se intampla intre voi doi, Jessica, v-ati cunoscut acum cateva zile, nu stiti nimic unul despre altul, dar pare ca va urati reciproc, aproape ca va omorati din priviri, si iarta-ma pe mine dar mica scena de azi dimineata a fost cireasa de pe tort." Se uita fix in ochii mei atunci cand opresc masina in fata casei ei, nestiind ce sa-i raspund, cum sa lamuresc situatia.
"Scuteste-ma de subiectul asta,nu ma intereseaza vorbele spuse de ceilalti elevi din scoala. Intre mine si Harry nu e nimic, sper ca ma intelegi. Subiect incheiat." Discutia asta nu era tocmai punctul meu forte ,fiindca nici eu nu stiu ce se intampla intre noi, nu am cum sa-i explic Emmei asta, atata timp cat si eu sunt bagata in aceeasi ceata ca si ea.
Nu a mai zis nimic, iesind din masina si plecand spre casa.
CITEȘTI
Până ne vom reîntâlni. {H.S}
General Fiction"Te rog, Harry, nu ma parasi, lupta pentru mine si pentru copilul pe care îl port în pantecul meu! Te rog!" Era atat de palid, dar totusi atat de frumos, iar ochii lui nu mai erau de culoarea jadului, acum de abia iti puteai da seama ca ochii aceșt...