I look in his green eyes and I see the stars, the moon, the sun and the sea, I see everything. He is more than perfect in my eyes.-Jessica Wilde.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
In momentul in care intru in club, tot ce vad sunt adolescenti beti, dansand si frecanduse unul de altul prin miscari lascive...ce simt? Fum de tigare si iarba, multi fumeaza tigari normale, dar unii dintre ei fumeaza joint-uri.
"Trebuie sa-l gasim pe Harry, el a rezervat masa, trebuie sa fie pe aici pe undeva." Christian spune in timp ce il cauta cu privirea pe acest Harry.
"Uite-l." Imi intorc privirea inspre directia in care Christian spune ca l-a vazut.
Si atunci l-am vazut, statea pe o canapea rosie din piele iar in stanga si dreapta lui erau doua fete, sumar imbracate, il atingeau pe oriunde puteau, iar cu una dintre ele se saruta. Cand ne-a vazut venind spre el s-a oprit din orice facea si si-a fixat privirea pe mine. E frumos. Un fel de Adonis al zilelelor noastre. Are parul de culoarea ciocolatei, dat pe spate si fixat cu putina spuma. Atunci cand privirea mea cade peste a lui isi musca buza de jos dupa care linge incet, atat de suav incat orice fata ar lesina doar daca ar vedea asta. Mai putin eu.
"Salut, Harry, frate." Isi muta privirea de la mine atunci cand Christian il saluta. Se ridica si da mana cu el dupa care se imbratiseaza ca si fratii.
"Salut, frate. Nu ne-am mai vazut de mult, te-ai schimbat." Zambeste usor in coltul gurii si isi arata zambetul de milioane, pot spune.
"Ce mai conteaza de cat timp nu ne-am mai vazut, conteaza ca suntem aici si asa vom fi mereu. Sa-ti fac prezentarile. Ele sunt Danielle, iubita mea, Emma si Jessica."
Cand a ajuns la mine am simtit un ghiont in coaste,destul de dureros, Emma ma inghiontise ca sa-mi revin la realitate. M-am trezit din transa in care eram si m-am uitat la Harry. Tinea mana intinsa inspre mine, iar eu nu reactionam in niciun fel.
"Scuze, eram distrasa de la tot ce se intampla. Eu sunt Jessica, Jessica Wilde." Spun jenata de situatie, dar cu un zambet fortat pe fata.
"Harry, Harry Styles, imi pare bine."
Imi retrag mana din stransoarea lui si incerc sa-mi gasesc ceva de facut.
"Jessica, putem merge pana la baie, te rog?" Salvata de clopotelul Emma.
Dau din cap afirmativ si pornesc cu Emma spre baie. Iesim din sala de dans si bar si intram pe un hol slab luminat, in care vezi numai poze cu femei goale si adolescenti care ori se saruta, ori mai au putin si fac...altceva. Intram in baia fetelor,iar Emma inchide usa repede dupa noi.
"Ce mama dracului tocmai a fost aia?" Spune, confuzia citindu-se pe fata ei.
"La ce te referi?" Incerc sa o fac sa creada ca nu stiu despre ce vorbeste, dar stiu prea bine la ce se refera si stiu ca ma cunoaste mai mult decat oricine altcineva incat sa-si dea seama ca nu ma uit la o persoana necunoscuta in felul ala degeaba.
"Stii prea bine la ce ma refer, Jessica. Nu incerca sa te ascunzi. Stii ca te cunosc mai bine decat oricine si stiu ca nu a fost doar un schimb de priviri ce tocmai s-a intamplat." Doamne, ma cunoaste mai bine decat am crezut.
"Nu a fost nimic, mi se parea ca-l cunosc de undeva, atata tot. Nu-mi place de el, e ciudat si afemeiat." Si eu as putea sa cred minciuna asta, sper s-o faca si ea.
"Bine, cum spui tu, dar daca e altceva, te rog sa ai grija. Nu vreau sa fii ranita."
O imbratisez strans si ii multumesc pentru grija purtata. Dupa ce ne retusam putin parul si machiajul ne intoarcem in sala de dans unde dam de un Christian disperat nestiind unde eram.
CITEȘTI
Până ne vom reîntâlni. {H.S}
General Fiction"Te rog, Harry, nu ma parasi, lupta pentru mine si pentru copilul pe care îl port în pantecul meu! Te rog!" Era atat de palid, dar totusi atat de frumos, iar ochii lui nu mai erau de culoarea jadului, acum de abia iti puteai da seama ca ochii aceșt...