Když máma s tátou odjeli začala jsem si vybalovat oblečení. Když už nebyl školní čas, mohla jsem se převléknout. Takže jsem tančila po pokoji v rozcuchaném drdolu, tátově starém triku a leginách. Byla jsem tak zabraná do práce, že jsem si nevšimla, že někdo vešel do pokoje.
"Ty musíš být, Ella," ozvalo se. Vyděšeně jsem se otočila a spatřila dívku s dlouhými blond vlasy. Na sobě měla pořád uniformu a zrovna pokládala svoji školní tašku na zem. "říkala jsem si v kolik dojedeš. Jsem Maddie" usmála se.
"Ella." představila jsem se zbytečně.
"Jak se ti tady zatím líbí?" zeptala se a posadila se do tureckého sedu na svou postel. "Já vím- budova je stará, pokoje jsou nic moc, ale je to tady dobrý. Uvidíš."
"Čekala jsem to horší," odpověděla jsem. "zatím jsem tedy viděla jen část školy, ale můj děda tvrdí, že je to výborná škola."
"To je," přikývla. "na večeři jdu s kámoši do bistra, protože školní jídlo stojí za nic. Nechceš se přidat? Aspoň se seznámíš."
"Musím vybalovat," kývla jsem stále k plným kufrům. "moje máma mi toho nabalila hodně."
"Zůstalo ti vůbec něco doma?" uchechtla se Maddie.
"Jo," přikývla jsem se smíchem. "mám hodně oblečení. To se stává, když máš dva milující strýčky, kteří ti koupí co chceš. A ještě dědu, který miluje všechny svoje vnoučata."
"To bych brala," povzdychla si. "mám jen tátu. Máma umřela, když jsem byla malá."
"To je mi líto." zamumlala jsem. Maddie nad tím jen mávla rukou a začala se převlékat. "To pozvání- pořád platí?"
"No jasně," přikývla. "aspoň se seznámíš."
Došli jsme před bistro, kde jsme měli sraz. Maddie vešla dovnitř a rozhlédla se. V jednom boxu seděla partička lidí a něčemu se smáli. "Pojď." vzala mě za ruku a táhla mě k nim.
"No konečně! Umírám hlady!" ozval se světlovlasý kluk, když Maddie spatřil. "Nechápu, kdo vymyslel pravidlo, že si neobjednáme dokud nebudeme všichni."
"Ty jíš pořád, Trevore," odpověděla mu se smíchem Maddie. "a teď se představte. Tohle je Ella. Moje nová spolubydlící." ustoupila z cesty, aby na mě viděli.
"Ahoj." pozdravila jsem.
"Myslím, že ti odpouštím, Mads. Posaď se krásko." zazubil se na mě Trevor a posunul se. S úsměvem jsem se usadila vedle něho a sledovala Mads, která se posadila naproti. "Představíte se sami chuligáni nebo to mám udělat za vás?"
"Sklapni!" praštila ho holka z druhé strany do ramene. "Jsem Jo." představila se s úsměvem. "A Trevora si nevšímej."
"A já jsem Ben." usmál se na mě přes stůl blonďatý kluk, který seděl vedle Maddie.
"Navíc," ozvala se Maddie. "stejně si nemůže objednat. Kde je zase Will?"
"Možná s Courtney?" navrhl Trevor.
"Ne," zakroutila Jo hlavou. "naposledy to byla myslím Molly."
"Ztrácím v těch jeho holkách přehled," povzdychl si Ben. "neboj se.. kromě toho, že je holkař tak není tak špatný."
"Chodíte všichni do stejného ročníku?" zeptala jsem se zvědavě.
"Ne," zakroutila Maddie hlavou. "já s Trevorem jsme stejně jako ty ve druháku, ale Ben, Jo a Will jsou ve třeťáku."
"Proč o mě zase mluvíte?" ozval se hluboký hlas a já zvedla hlavu. Setkala jsem se s párem nádherných očí. Ale první věc co mě zaujala bylo kousek jeho tetování, které jsem mohla vidět na jeho triku. "A ty jsi kdo?"
"Wille!" okřikla ho Jo. "Můžeš být trochu slušnější?"
"Promiň," zakoulel očima. "a ty jsi kdo?" zeptal se znovu, ale teď k tomu přidal pokřivený úsměv.
"Ella. Jsem Maddiina nová spolubydlící." Na to už neodpověděl a vsunul se vedle Maddie. Cítila jsem se tam trochu jako páté kolo u vozu, protože se začali bavit o mejdanu, který se konal zítra.
"Půjdeš taky?" ozvalo se a mě chvíli trvalo než mi došlo, že Jo mluví na mě. "Musíš jít.. v docích jsou ty nejlepší mejdany. Pokud si ho nezažila tak nežiješ-"
"Mejdan uprostřed týdne?" zeptala jsem se překvapeně. Slyšela jsem jak si Will odfrkl a zamračeně jsem se na něho podívala.
"Byla jsi už vůbec někdy na mejdanu?" zeptal se s nadzvednutým obočím.
"Samozřejmě, že byla," zavrčela jsem naštvaně. "ale u nás bývali mejdany o víkendech."
"Většina studentů odjíždí na víkend doma," vysvětlil mi Ben. "proto mejdany bývají v týdnu. Neboj se.. učitelé o tom vědí a dokud není nějaký problém tak to neřeší. Hlavní je, aby si další den byla ve škole fit."
"Tak půjdeš?" usmála se Maddie. "Bude to legrace."
"Dobře." přikývla jsem. "Ráda půjdu."
Nová kapitola je na světě. Později přidám všechny představy o tom jak všichni vypadají, ale vůbec mě nenapadá nikdo pro Willa, takže kdyby vás někdo napadl pište dolů (a ať vypadá trochu jako bad boy, prosím pěkně :D)