-26-

2.3K 139 9
                                    

"Ten film byl nuda- promiň musela jsem to říct." řekla jsem Willovi, když jsme vyšli z kina. Will se zasmál a vyhodil prázdný kelímek od pití. "Příště vybírám film já." 

"Říkal jsem ti, že bude lepší, když zůstaneme na pokoji a pustíme si něco na notebooku," přitáhl si mě k sobě a zadíval se mi do očí. "tam bychom mohli dělat tolik věcí.." zašeptal mi do ucha a mě z jeho hlasu naskočila husí kůže. 

"Ale jako normální pár musíme chodit na rande mezi lidi," usmála jsem se a políbila ho na tvář. Will se usmál a propletl si se mnou prsty. "kam půjdeme na jídlo?" než mi Will stačil odpověděl zapípal mu mobil v kapse. Zastavili jsme se, aby si mohl přečíst zprávu. Sledovala jsem jak se zamračil. "Děje se něco?" 

"Musím jet rychle na mejdan," zamumlal. "co kdyby jsi na mě počkala na pokoji?" 

"Cože?" zeptala jsem se překvapeně. "Ne, pojedu s tebou. Nebudeš tam dlouho ne? Potom můžeme zajít na to jídlo." Will se na mě chvíli díval, ale nakonec přikývl. 

"Dobře, tak pojď." došli jsme k jeho autu a nasedli. Mejdan se konal na obvyklém místě a mi tam byli za dvacet minut. "Počkáš tu?" 

"Ne, půjdu se podívat, jestli tam někde není Maddie s Jo." odpověděla jsem. Will vypadal, že mi chce něco říct, ale jen potichu přikývl. Vešli jsme do budovy a Will se na mě podíval. 

"Hned si tě najdu." políbil mě na čelo a zmizel mezi lidmi. Rozhlídla jsem se, jestli někde neuvidím známou tvář.

"Nečekala jsem, že tě tady dnes uvidím." ozvalo se za mnou a já se překvapeně otočila. Za mnou stála ta holka, která mi podkopla v tělocviku nohy- myslím, že se jmenovala Callie.

"Proč bych tady neměla být?" nadzvedla jsem jedno obočí a založila si ruce na hrudi. Jen s úsměvem pokrčila rameny.

"Vlastně tě obdivuji," pokračovala. "neměla bych sílu sem chodit potom, co ti Will udělal." 

"O čem to mluvíš?" zeptala jsem se.

"Ty o tom opravdu nevíš, co?" uchechtla se. "Myslela jsem, že když se spolu pohybujete jako dvě zamilované hrdličky tak ti to řekl. Já jsem se to dozvěděla od svého bráchy a opravdu si myslím, že je to hnus." 

"Vůbec nevím-" 

"Měla by sis to jít poslechnout nahoru." skočila mi do řeči. Bez dalšího slova jsem kolem ní prošla a vydala se po železném schodišti nahoru. Byli tu jen jedny dveře, které byli pootevřené, takže jsem mohla slyšet hlasy.

"Wille prostě si ty peníze vezmi," podle hlasu jsem poznala Trevora. "vyhrál si tu sázku, takže si ty peníze zasloužíš. Landon ti potom dá pokoj, že jo?" 

"Jasně," ozval se hlas, který jsem nikdy neslyšela. "kdyby sis ty peníze nevzal asi bych je musel dát tvé přítelkyni. A od Trevora sis je už vzal ne?"

"Nechci ty peníze," ozval se Will. "a Trevorovi je klidně vrátím." 

"Ale Wille," uchechtl se Landon. "dokázal si, aby se do tebe doopravdy zamilovala. Ty peníze si zasloužíš." překvapeně jsem couvla a narazila do zábradlí, které udělalo rámus. Dveře se prudce otevřeli a já hleděla do jeho očí. Viděla jsem v nich zmatek a strach. Hlavně strach. "Jejda." ozval se za ním Landon a ušklíbl se. "Asi jsem řekl něco, co jsem neměl." 

"Drž hubu." okřikl ho Trevor.

"Ello," Will ke mě natáhl ruku, ale zakroutila jsem hlavou. "Treve vezmi Landona pryč než ho zabiju.. musím si s Ellou promluvit." 

"Jasně." přikývl Trevor a postrčil Landona ven z místnosti. Když kolem mě procházeli, Landon na mě mrkl. 

"Pojď prosím dovnitř." zašeptal Will a já ho poslechla. Zavřel dveře a já si stoupla co nejdál od něho. "Ello omlouvám se," Will ke mě udělal krok, ale já couvla ještě víc ke zdi. "nech mě, abych ti to vysvětlil." 

"Co mi chceš vysvětlit?" vyhrkla jsem a bylo mi jedno, že můj hlas zní zoufale. "To že to vlastně sázka nebyla? Všechno to byla jen hra.."  Bylo mi zle. Měla jsem pocit, že přestanu dýchat a motala se mi hlava. Chtělo se mi brečet a křičet, ale nechtěla jsem mu udělat takovou radost. Potřebovala jsem vypadnout z tohoto mejdanu, ale věděla jsem, že dole čeká desítka lidí, která o tom určitě ví a čekají na to.

"Ne," zakroutil hlavou. "všechno to nebyla hra. Doopravdy jsem se do tebe zamiloval- miluji tě.. musíš mi to věřit." 

"Vzal sis od nich ty debilní peníze!Kdyby jsi přestal, tak si ty peníze nevezmeš.. Dostal jsi mě, jsi spokojený? Můžeš si mě připsat na seznam."

"Jde o ty peníze? Jestli jo, tak je klidně vrátím. Nestojí mi za to.. nestojí mi za to, abych tě ztratil."

"Ztratil si mě v momentě, kdy sis ty peníze vzal-" zašeptala jsem. "My dva jsme byli chyba. Měla jsem to vidět hned od začátku."

"Ello to neříkej-"

"Ello-" Maddie vtrhla do místnosti a když mě spatřila, zarazila se a podívala se na Willa. "Myslela jsem si, že to co mi teď řekli dole byl jen nějaký debilní vtípek, ale ty jsi to vážně udělal, co?" Will si prohrábl vlasy a na moment zavřel oči. "Panebože jak můžeš být takový kretén." 

"Maddie," přešla jsem přes místnost a došla k ní. "vezmi mě pryč. Prosím." 

"Jo," přikývla. "Jo už šla připravit auto.." objala mě okolo ramen. "Radím ti Wille- drž se od ní dál." 

AcademyKde žijí příběhy. Začni objevovat