Κεφαλαιο 2

17.3K 1.1K 44
                                    

~Ελενης POV~

Το ξυπνητηρι χτυπα. Σηκωνω το χερι μου και το κλεινω καθως κοιταω την ωρα, 7:30. Με το που κοιταω την ωρα σηκωνομαι γρηγορα και πηγαινω να φτιαξω εναν καφε γιατι χθες κοιμηθηκα στις 00:30 ακουγοντας μουσικη. Πινω τον καφε μου και ετοιμαζομαι. Φοραω μια ασπρη μπλουζα, το αγαπημενο μου τζιν στην αποχρωση γαλαζιο ανοιχτο και τα μαυρα Vans μου. Παιρνω την τσαντα μου και βγαινω απο το σπιτι με κατευθηνση το σχολειο. Με το που φτανω ενα χαμογελο εμφανιζεται στο προσωπο μου με το που βλεπω τον γιο της νονας μου, τον Μιχαλη. Προχωραω προς εκεινον,

"Γεια" του λεω.

"Γεια" μου απανταει με ενα χαμογελο "Τι κανεις?" με ρωταει.

"Μια χαρα εσυ?"

"Μια χαρα. Πως σου φαινεται το σχολειο?Μεγαλο?" με ρωταει με καθαρο ενδιαφερον.

"Ειναι οντως αρκετα μεγαλο, μεγαλυτερο απο αυτο που πηγαινα στην Θεσσαλονικη." του απανταω και αμεσως μετα η επομενη ερωτηση βγαινει απο το στομα μου χωρις να το καταλαβω. "Ο Δημητρης?"

"Με τους φιλους του." απανταει ξερα.

"Ααα οκ." του λεω.

Μετα απο ενα λεπτο σιγης εμφανιζεται ενα αγορι σχετικα ομορφο με ενα μεγαλο χαμογελο προς το μερος μας. Ειναι ψηλο, περιπου στο υψος του Μιχαλη ο οποιος ειναι 1,75 και για την ηλικια του ειναι μια χαρα, εχει καστανα ματια και καφε μαλλια.

"Επ Μιχαλη τι κανεις?" ρωταει τον Μιχαλη.

"Επ ο Χρηστος. Καλα ειμαι εσυ?"

"Καλα μωρε. Η κοπελα?" Ρωταει και δειχνει προς το μερος μου.

"Αυτη ειναι η Ελενη, ειναι η βαφτηστηρα της μανας μου. Ελενη απο εδω ο Χρηστος." ειπε και εδειξε προς τον Χρηστο "Χρηστο απο εδω η Ελενη."

"Χαρηκα" μου ειπε ο Χριστος με ενα χαμογελο. Μμμ πολυ σεξυ χαμογελο σκεφτηκα.

"Και εγω" του ειπα και του ανταπεδωσα το χαμογελο.

"Λοιπον, τι ταξη θα πας Ελενη?"

"Δευτερα λυκειου εσυ?"

"Εγω θα παω πρωτη λυκειου. Ειμαι ισα με τον Μιχαλη." μου ειπε και φανηκε απο την φωνη του πως ηταν λιγο δυσαρεστημενος.

"Εμ Ελενη θελεις να σου γνωρισω καποια κοριτσια απο το τμημα σου?" με ρωτησε ο Μιχαλης και εγω του εγνεψα θετικα. Ο Μιχαλης μαζι με τον Χριστο ξεκινησανε να περπατανε προς το προαυλιο και εγω τους ακολουθουσα απο πισω. Σε καποια στιγμη σταματανε και σταματησα και εγω. Κοιταξα ευθεια και ειδα πεντε κοριτσια που απο οτι καταλαβα αυτα θα ηταν τα κοριτσια απο το τμημα μου.

Virginity GameWhere stories live. Discover now