Κεφαλαιο 10

11.8K 920 29
                                    

~Ελενης POV~

Την επομενη μερα ξυπνησα απο τον ενοχλητικο ηχο απο το ξυπνητηρι. Καποια μερα αυτο το πραγμα θα το πεταξω απο το παραθυρο! Σηκωθηκα σιγα σιγα και αρχισα να ετοιμαζομαι. Φορεσα το αγαπημενο μου ανοιχτο τζιν και μια crop top μπλουζα μαζι με τα air max μου. Πηγα στο μπανιο και ειδα πως η πορτα ηταν κλειδωμενη.

"Μαριζα εσυ εισαι μεσα?" Ρωτησα.

"Ναι." Μου ειπε καπως βαριεστημενα.

"Τελειωνε θελω και εγω να μπω μεσα στο μπανιο." Της ειπα.

"Μολις τωρα μπηκα και θα κανω κανενα 10 λεπτο." Με δουλευει ετσι? Αν κανει αυτη κανενα 10 λεπτο κανω και εγω ακομα ενα 10 λεπτο θα αργησω.

"Μαριζα τελειωνεεε!!! Θελω να μπω και εγω για να βαφτω, αν περιμενω εσενα θα αργησω." Της ειπα θυμωμενη. Απο την απαντηση της δεν ξαφνιστηκα καθολου, εξαλλου δεν τα πηγαιναμε και τελεια.

"Να βαφτεις για ποιον λογο? Και να βαφτεις παλι ασχημη θα μεινεις οποτε χασιμο χρονου θα ειναι. Πλαστικη χρειαζεται η μαπα σου." Μου ειπε και εγω απλως στρυφογυρισα τα ματια μου.

"Αι στο διαολο, μικρο. Τελειωνε ειπα."

"Καλα μωρε ηρεμησε. Ομποοο!" Μου ειπε και ξεκλειδωσε την πορτα. Με το που βγηκε μπηκα κατευθειαν στο μπανιο και ανοιξα το βαλιτσακι που εχω τα καλλυντικα μου. Βαφομαι αρκετα οταν βγαινω εξω ή παω σε κανενα παρτυ οποτε εχω μεγαλη ποικιλια απο καλλυντικα. Πηρα την μασκαρα μου και εβαλα 5 στρωσεις. Το καλο με αυτη την μασκαρα ειναι πως δεν ειναι πολυ εντονη. Αμεσως μετα πηρα το eyeliner μου και εκανα μια λεπτη γραμμη. Αφου τελειωσα με το βαψιμο μου κατευθυνθηκα στο δωματιο μου για να παρω την τσαντα μου.

Αφου την πηρα βγηκα εξω απο το σπιτι για να περπατησω μεχρι το σχολειο. Εκανε αρκετο κρυο σημερα και ειχα κουμπωση την ζακετα μου. Δυο τετραγωνα παρακατω ενα αυτοκινητο σταματησε μπροστα μου και εγω φοβηθηκα λιγο, αλλα οταν ο οδηγος κατεβασε τα τζαμια ειδα πως ηταν ο Γιαννης. Για πρωτη φορα στην ζωη μου χαρηκα που τον ειδα.

"Μπες μεσα, θα παμε μαζι στο σχολειο." Μου ειπε και εγω του χαρισα ενα χαμογελο.

"Ευχαριστω." Του ειπα.

"Κανενα προβλημα μωρο μου." Μου απαντησε. Τωρα γιατι επρεπε να χαλασει την στιγμη? Ηταν τοσο ευγενικος και τοσο καλος, γιατι επρεπε να πει αυτο που με εκνευριζει περισσοτερο απο ολα?

"Φιλι δεν εχει σημερα?" Μου ειπε με το στραβο του χαμογελο να μην φευγει ποτε απο τα ζουμερα του χειλη. Αυτα τα χειλη που ειναι τοσο υπεροχα και φιλανε τοσο τελεια και... Οπα για μισο λεπτο. Τι στο καλο λεω?

Virginity GameOnde histórias criam vida. Descubra agora