Κεφαλαιο 24

13.3K 981 104
                                    

"Σειρα σου." Του ψυθιρησα αισθησιακα στο αυτι του δαγκωνοντας τον λοβο του. Εκεινος αφησε εναν αναστεναγμο.

~Ελενης POV~

Τον φιλησα απαλα στα χειλια του και τον κοιταξα στα ματια. Τα ματια του εχουν ενα απαλο καστανο χρωμα, τοσο ωραιο που θα μπορουσα να τα κοιταζω για ωρες. Με αρπαξε και με φιλησε, χωρις να προσθεσει την γλωσσα του. Σταματησα το φιλι μας και του χαμογελασα. Αρχισα να του αφηνω απαλα, υγρα και γλυκα φιλια σε ολο του το σωμα.

Εφτασα στους κοιλιακους του και τους χαϊδεψα για λιγο. Ηταν τοσο ωραιοι που αρχισα να τους φιλαω και αυτους καθως πηγαινα ολο και πιο κατω μεχρι που εφτασα στο μποξερακι του. Εβαλα το χερι μου πανω στο οργανο του και αρχισα να παιζω λιγο με αυτο. Η ανασα του εγινε πιο βαρια, μπορουσα να το καταλαβω, και οι αναστεναγμοι του εβγαιναν συνεχεια απο αυτα τα υπεροχα και ζουμερα χειλια.

Κατεβασα το μποξερακι του και το οργανο του εφανιστηκε. Τοσο μεγαλο και τοσο ερεθισμενο! Τον κοιταξα στα ματια με μια δοση ανησυχιας. Δεν ειναι η πρωτη φορα που θα κανω κατι τετοιο, αλλα για καποιον λογο ανησυχουσα.

Και αν δεν εκανα κατι καλα? Και αν δεν του αρεσε? Και αν κατι πηγαινε στραβα?

Χιλιαδες ερωτησεις υπηρχαν μεσα στο μυαλο μου. Εκεινος πρεπει να καταλαβε κατι και γι'αυτο μου χαμογελασε.

"Αν δεν θελεις δεν πειραζει. Μπορει να με αφησεις ετσι.." Ειπε και εδειξε προς τα κατω. "Αλλα δεν πειραζει." Μου ειπε με λιγη δοση απογοητευσης στην φωνη του.

"Οχι οχι! Δεν υπαρχει κανενα προβλημα." Του ειπα με ενα χαμογελο στα χειλη μου.

Κατεβασα το κεφαλι μου και σουφρωσα τα χειλη μου, καθως αρχισα να τον φιλαω στην κορυφη του. Πρεπει να τον ερεθιζε παρα πολυ αυτο γιατι γινοταν ολο και πιο σκληρος καθε φορα που ακουμπουσα τα χειλη μου πανω του. Γλυφω την κεφαλη του, την πιπιλαω και υστερα τον παιρνω ολο στο στομα μου και αρχιζω να ανεβοκατεβαζω αργα και σταθερα το κεφαλι μου. Απο το γλυκο στομα του Γιαννη βγαινουν διαφοροι ηχοι απολαυσεις που μου δινουν θαρρος για να συνεχισω. Σιγα σιγα αυξανω τον ρυθμο μου και τον παιρνω βαθια μεσα μου. Συνεχιζω να κανω το ιδιο πραγμα αρκετες φορες.

"Θα τελειωσω μεσα σου." Προσπαθουσε να πει, αλλα οι αναστεναγμοι του βρισκονταν εμποδιο.

Για να πω την αληθεια ειναι η πρωτη φορα που ενα αγορι θα τελειωσει μεσα στο στομα μου. Στο πρωην αγορι μου του ειχα πει πως δεν θελω γι'αυτο και πριν τελειωσει τον εβγαζα απο το στομα μου και εχυνε πανω στην κοιλια μου. Μετα μου εφαιρνε ενα χαρτι να σκουπιστω και κοιμομασταν αγκαλια. "Θα σ'αγαπω για παντα και ποτε μου δεν προκειται να σε πληγωσω." Ηταν τα λογια του λιγο πριν κοιμηθω, καθως μου αφηνε ενα φιλι στο μετωπο μου, καθε φορα που γινοταν ολο αυτο. Και μετα...? Τι εγινε μετα? Με προδωσε με τον χειροτερο του τροπο...

Virginity GameOnde histórias criam vida. Descubra agora