Κεφαλαιο 15

12.2K 938 93
                                    

~Ελενης POV~

Οταν σταματησε να με φιλαει απλως καθησαμε εκει για λιγα δευτερολεπτα και κοιτιομασταν. Το χερι του ειχε παραμεινει στην μεση μου και τα δικα μου γυρω απο τον λαιμο του. Δεν εχω ιδεα για ποση ωρα ειμασταν ετσι. Ενα χαμογελο σχηματιστηκε στα χειλια του Γιαννη. Πεθαινω να μαθω τι στο καλο σκεφτεται. Αυτη την ωραια στιγμη διεκοψε το κινητο μου που αρχισε να δονιζει, πραγμα που σημαινε πως εχω ενα μηνυμα.

Χρυσα:Που στο καλο εισαι?

Εγω:
Εξω. Δεν θα ερθω γι'αυτη την ωρα.

Χρυσα:
Οκ:)

"Ποιος ηταν?" Ρωτησε ο Γιαννης, απο απλη περιεργεια.

"Η Χρυσα." Του ειπα και εβαλα το κινητο μου μεσα στην τσαντα.

"Χμ.. Μιας και εχουμε χασει την τελευταια ωρα, θελεις να ερθεις στο σπιτι μου να καθησουμε για λιγο?"

"Εμμ..Φυσικα. Γιατι οχι?"

Μου γυρισε την πλατη και αρχισε να περπαταει, ετσι ξεκινησα να τον ακολουθω και εγω, αφου επρεπε να τρεξω λιγο για να τον φτασω. Συνεχισαμε να περπαταμε διπλα διπλα μεχρι που βγηκαμε απο το σχολειο και χωρις να το περιμενω ο Γιαννης μου εποιασε το χερι. Στην αρχη ξαφνιαστηκα και σταματησα να περπαταω.

"Τι εγινε?" Με ρωτησε με απορεια, χωρις να αφησει το χερι μου απο το δικο του.

"Τ-Τιποτα." Του ειπα τραυλιζοντας. Ετσι συνεχισαμε να περπαταμε, μεχρι που σταματησαμε μπροστα απο ενα ασπρο αυτοκινητο.

"Δικο σου?" Τον ρωτησα χαμογελωντας.

"Ναι. Σου αρεσει?" Με ρωτησε με ενα στραβο χαμογελο.

"Ωραιο ειναι." Του ειπα και αυτος εβγαλε τα κλειδια του απο την τσεπη του παντελονιου του. Εβγαλε τον συνεγερμο του αυτοκινητου και ανοιξαμε ο καθενας την πορτα του για να μπουμε μεσα. Σε ολη την διαδρομη κανενας δεν μιλουσε. Επιανα μερικες φορες τον Γιαννη να με κοιταει, μα δεν εδινα και πολυ σημασια. Ξαφνικα το αυτοκινητο σταματησε και τοτε καταλαβα πως φτασαμε. Βγηκε πρωτα ο Γιαννης εξω απο το αυτοκινητο και επειτα εγω.

-------------------

Καθομαστε στον καναπε εδω και μιση ωρα και ο καθενας μας προσπαθει να ανοιξει συζητηση, χωρις καμια επιτυχια. Ισως ειναι επειδη σε ενα απο τα δωματια βρισκεται ο αδερφος του Γιαννη. Πραγματικα δεν ξερω.

Virginity GameWhere stories live. Discover now