Κεφαλαιο 18

9.9K 905 102
                                    

"Ετσι θα ειναι και ο πονος και ακομα χειροτερα οταν θα μπαινω μεσα σου με δυναμη."

~Ελενης POV~

Δεν πιστευα στα αυτια μου. Πιστευα πως ηταν μαλακας αλλα οχι και τοσο.

"Τι κριμα που αυτο δεν προκειται να γινει." Του ειπα ειρωνικα και με ενα τεραστιο χαμογελο.

"Αυτο θα το δουμε!" Μου ειπε και με αφησε.

"Κανε ονειρα Γιαννακη." Ειπα.

Μετα απο αυτο τον κοιταξα μια τελευταια φορα και εφυγα. Κατευθυνομουνα προς τα κοριτσια οταν ακουσα το κουδουνι να χτυπαει. Εγω απλως συνεχισα τον δρομο μου χωρις να δωσω σημασια.

"Τι εγινε?" Με ρωτησε η Σοφια.

"Τιποτα μωρε απλως με εκνευρισε. Εσυ τι ειπες με τον Νικο?" Μου φαινοταν πως ηταν στεναχωρημενη.

"Μου ειπε πως δεν μπορουμε να ειμαστε μαζι γιατι αυτος δεν ειναι των σχεσεων." Ειπε κοροϊδευτικα την λεξη 'σχεσεων'.

"Να γινει. Τι παει να πει δεν ειναι των σχεσεων?"

"Παει να πει πως αυτος απλως θελει να πηδαει και τιποτα αλλο." Ειπε η Σοφια εκνευρισμενη.

"Μωρε θα τον κανουμε να γινει των σχεσεων και θα πει και ενα τραγουδι." Της ειπα με σιγουρια.

"Οτι πεις." Ειπε και ενα δακρυ κυλισε στα ροζ μαγουλα της.

"Ειιι! Δεν πρεπει να κλαις για ανθρωπους σαν αυτον." Της ειπα και της σκουπισα το δακρυ.

"Οκ." Ειπε και μου χαμογελασε.

Ολη την υπολοιπη μερα εγω απλως αγνοουσα τον Γιαννη. Δεν ηθελα να του μιλησω. Ηθελα να βγω απο αυτο το καταραμενο παιχνιδι και θα εκανα τα παντα γι'αυτο. Το μεσημερι η νονα μου ηρθε και μας πηρε και μας πηγε σπιτι. Εγω πηγα στο σπιτι μου για να παρω καποια πραγματα και μετα θα πηγαινα πανω για να φαω.

"Θελεις να ερθω να σε βοηθησω?" Μου ειπε ο Μιχαλης.

"Ναι αν μπορεις." Του ειπα και του χαμογελασα. Μπηκαμε μεσα στο σπιτι και εκλεισα την πορτα, αφου πρωτα εβγαλα τα κλειδια απ'εξω. Καθησα στο σαλονι και εκλεισα τα ματια μου.

"Τι επαθες?" Με ρωτησε ο Μιχαλης και φαινοταν πως ξαφνιαστηκε με αυτο που εκανα.

"Ολα πανε σκατα στην ζωη μου." Του ειπα.

"Γιατι?" Ειπε και καθησε διπλα μου.

"Μια που αλλαξαμε πολη, μια που ηρθα σε καινουριο σχολειο, μια που μπηκα στο παιχνιδι.. Λογικο δεν ειναι?"

"Αφου εχεις εμενα και τον Δημητρη. Οτι χρειαστεις ειμαστε εδω για εσενα, οπως και οι γονεις σου." Μου ειπε χαμογελωντας.

"Ξερω πως εχω και εσας αλλα και παλι. Για τους γονεις μου δεν απανταω γιατι γραμμενη με ειχαν παντα. Ποτε δεν νοιαστηκαν για εμενα, μονο την παρτι τους κοιτουσαν." Μετα απο αυτο αρχισα να κλαιω για ολα αυτα που μου συμβαινουν.

"Ελα εδω μωρεε!" Μου ειπε ο Μιχαλης γλυκα και με τραβηξε και εβαλε το προσωπο μου μεσα στον λαιμο του και με αφησε να κλαιω. Δεν ξερω για ποση ωρα εκλεγα στην αγκαλια του, αλλα τα ματια μου ειχαν πριστει σιγουρα. Σηκωσα το κεφαλι μου και τον κοιταξα. Τα προσωπα μας ηταν πολυ κοντα το ενα με το αλλο και αυτος μου χαμογελασε και εγω εκανα το ιδιο.

Εφερε το προσωπο του πιο κοντα στο δικο μου και το κουτελο του ακουμπησε με το δικο μου. Εγω δεν εκανα πισω, δεν εχω ιδεα γιατι. Πηρα την πρωτοβουλια και τον φιλησα. Για καλη μου τυχη ανταποκριθηκε στο φιλι μου γιατι αν δεν το εκανε δεν ξερω και εγω ποσο θα ντρεπομουν. Καθως τα χειλη του ακουμπησαν τα δικα μου ενιωσα ενα περιεργο συναισθημα. Ενας κομπος δεθηκε στην κοιλια μου. Σε καποια στιγμη μου δαγκωσε απαλα το κατω χειλος και εγω ανοιξα το στομα μου και απο εκεινο βγηκε ενα βογκητο. Η γλωσσα του ενωθηκε με την δικη μου και αρχισανε να παιζουνε τα δικα του παιχνιδια.

Αυτος με σηκωσε και με εβαλε να καθησω στα ποδια του. Μπορω να παραδεχτω πως φιλουσε πολυ ωραια! Καθησα πανω στα ποδια του και εβαλα το δεξι μου ποδι στην μια μερια και το αλλο απο την αλλη. Τα χερια του κατευθηνθηκαν στην μεση μου και με εποιανε απο εκει. Σε καποια στιγμη τα εβαλε μεσα απο την μπλουζα μου και απλως με χαιδευε στην πλατη χωρις να προσπαθει να μου την βγαλει. Εγω απλως ανατριχιασα. Ηταν τοσο ωραιο. Τα χειλη του μετακινηθηκαν στον λαιμο μου και με φιλουσε απαλα σε ολα τα σημεια του λαιμου μου.

Καποιος ανοιξε την πορτα και εμεινε να μας κοιταει. Εγω σταματησα να φιλαω τον Μιχαλη και εκεινος εκανε το ιδιο. Κοιταχτηκαμε για λιγα δευτερολεπτα και μετα κοιταξαμε προς την πορτα. Δεν περιμενα με τιποτα να δω αυτο το ατομο στην πορτα μετα απο ολα αυτα που μου ειπε. Κατεβηκα απο τον Μιχαλη και πηγα κοντα του.

"Τι θελεις?" Του ειπα οσο πιο ψυχρα μπορουσα.

"Πας με ολους πουτανακι? Να φανταστω πως δεν θα εισαι καν παρθενα τετοια πουτανα που εισαι." Μου ειπε με θρασος και το χερι μου αυτοματα βρεθηκε στο μαγουλο του, δινωντας του ενα πολυ δυνατο χαστουκι.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hello γλυκεςς♥

Τι κανετε? Δυστηχως αυτες τις μερες ημουνα αρρωστη και δεν μπορουσα να ανεβασω καινουριο κεφαλαιο! Χιλια συγνωμη γι αυτο! Ανεβασα ενα μικρο για να μην σας κραταω σε αγωνια μεχρι το Σαββατο. Ελπιζω να σας αρεσε και αυτο το κεφαλαιο μου! Πειτε μου την γνωμη σας στα σχολιααα!!!♥ Και μην ξεχνατε να ψηφιζετεεε♥♥♥

Μεχρι το επομενο,

Φιλακιααα:****

Virginity GameOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz