Κεφαλαιο 4

14.9K 1K 31
                                    

~Ελενης POV~

Κατεβηκαμε τα σκαλοπατια και βρηκαμε τα υπολοιπα κοριτσια.

"Εππ, γεια σας κοριτσια." Ειπε η Σοφια και τις αγκαλιασε μια μια. Η συνηθισμενη Σοφια ειπα απο μεσα μου καθως στρυφογυρισα τα ματια μου.

"Λοιπον, μαθατε για το παρτυ που γινεται το Σαββατο?" Μας ρωτησε μετα απο λιγο η Ελιζα.

"Ναιιι! Θα παμε ετσι δεν ειναι?" Της απαντησε η Σοφια.

"Φυσικα ρε."

"Εμμμ, κοριτσια? Για ποιο παρτυ μιλατε?" Της ρωτησα καθως ενιωθα αβολα που μιλουσαν για κατι που εγω δεν ειχα ιδεα.

"Το Σαββατο γινεται ενα παρτυ απο ενα παιδι της τριτης και εχει καλεσει ολο το Λυκειο. Καλα δεν ακουσες τιποτα?" Μου ειπε η Χρυσα καθως την τελευταια φραση την ειπε σε στυλ 'duh'.

"Οχι δεν ακουσα τιποτα."

"Θα ερθεις?" Πεταχτηκε η Μαρια η οποια κοιτουσε την συζητηση μας χωρις να πει τιποτα.

"Μαλλον." Και μετα απο λιγο χτυπησε το κουδουνι. Καθως ανεβαιναμε τις σκαλες για να παμε στην ταξη η Μαρια με ρωταει:

"Θελεις να ερθεις στο σπιτι μου μαζι με την Σοφια για να ετοιμαστουμε το Σαββατο για το παρτυ? Και μετα αν ειναι να κοιμηθειτε και στο σπιτι μου?!"

"Θα ρωτησω την μαμα μου και θα σου πω." Της απανταω γρηγορα.

"Εγω θα ερθω, δεν χρειαζεται να ρωτησω τους γονεις μου ετσι κι αλλιως ξερω ηδη την απαντηση." Ειπε η Σοφια με ενα μεγαλο χαμογελο. "Η Χρυσα θα παει με τις αλλες ετσι?"

"Ναι" απαντησε η Μαρια.

Οταν μπηκαμε στην ταξη ο καθενας μας καθησε στην θεση του, αλλα για καποιον περιεργο λογο η Χρυσα δεν ειχε ερθει ακομα. Ο καθηγητης της Οικονομιας ειχε μπει μεσα στην ταξη και μας ανακοινωσε πως ενα τμημα της τριτης Λυκειου θα ερθει σε εμας για ενα προτζεκτ. Οτι νανε. Τι δουλεια εχει η τριτη Λυκειου με εμας? ειπα απο μεσα μου.

Η πορτα χτυπησε και μεσα μπηκε μια καθηγητρια, που αν θυμαμαι καλα την λενε Ευαγγελοπουλου, και μαζι της ηταν με μια μάζα απο παιδια της τριτης Λυκειου. Οι καθηγητες μας μιλανε για λιγο και εγω παρατηρω ολα τα παιδια καθως εχουν μπει μεσα στην ταξη μας και καθοντε στον τοιχο περιμενωντας.

"Λοιπον παιδια θα σας χωρισουμε σε ομαδες." Ο καθηγητης μου μοιραζε τα παιδια αλλα δυστηχως ημασταν ανιση οποτε εγω κατεληξα χωρις καποιον παρτενερ, μεχρι που μπηκε μεσα ο Γιαννης.

Virginity GameDonde viven las historias. Descúbrelo ahora