"Τι κανετε εκει?" Ακουστηκε μια φωνη.
~Ελενης POV~
Με το που ακουσα αυτη την φωνη σταματησε το φιλι μου με τον Γιαννη. Γυρισα το κεφαλι μου και ειδα την αδερφη μου να μας κοιταζει με ανοιχτο το στομα. Σηκωθηκα ορθια και την κοιταξα με ενα βλεμμα λες και ειχα κανει καποια αταξια.
"Δ-Δεν κ-καναμε τ-τιποτα." Της ειπα τραβλιζοντας.
"Ναι ναι το βλεπω." Μου ειπε ολο ειρωνια.
"Μπορεις να πας στο δωματιο σου?" Της ειπα θυμωμενη.
"Καλααα." Ειπε και γυρισε το σωμα της και αρχισε να περπαταει με κατευθυνση το δωματιο της.
Αφου ακουσα την πορτα απο το δωματιο της αδερφης μου να κλεινει γυρισα και κοιταξα τον Γιαννη.
"Ε-εγω καλυτερα να φευγω."
"Ναι πιστευω πως αυτο ειναι το καλυτερο." Του ειπα οσο πιο ψυχρα μπορουσα.
"Καληνυχτα." Μου ειπε και προσπαθησε να με ξαναφιλησει, αλλα εγω εβαλα το χερι μου αναμεσα μας και το ακουμπησα στο στηθος του.
"Καλυτερα οχι." Του ειπα.
"Καλα." Ειπε και εφυγε.
Αφου εφυγε ο Γιαννης πηγα και εγω στο δωματιο μου και ξαπλωσα. Ακουσα την πορτα απο το δωματιο της αδερφης μου να ανοιγει και εκεινη να περπαταει προς μια αγνωστη κατευθυνση για εμενα.
"Μου χρωστας καποιες εξηγησεις." Φωναξε ωστε να την ακουσω.
"Καλα περιμενε εσυ και αμα με δεις να σου λεω τιποτα γραψεμε." Της απαντησα και εγω φωναζοντας.
"Στριμμενη."
Αφου τελειωσε το μινι-τσατ που ειχα με την αδερφη μου αποφασισα επιτελους να κοιμηθω γιατι αυριο με περιμενε πολυ διαβασμα. Πριν καλα καλα κλεισω τα ματια μου, μου ηρθε ενα μηνυμα στο κινητο. Ανοιξα τα ματια μου και κοιταξα τον παραληπτη του μηνυματος.
Γιαννης:Καληνυχτα μωρο μου. Θα σε σκεφτομαι. <3
Με το που ειδα το μηνυμα στριφογυρισα τα ματια μου και αρχισα να του γραφω την απαντηση μου.
Εγω:
Καληνυχτα-.-Δεν περιμενα απαντηση και επεσα επιτελους να κοιμηθω.
-------------------------
Την επομενη μερα ξυπνησα οπως παντα με το ενοχλητικο ξυπνητηρι να βουιζει στα αυτια μου. Ποσο το μισω αυτο το ξυπνητηρι δεν λεγεται. Σηκωθηκα απο το κρεβατι και πηγα στο μπανιο για να πλυνω το προσωπο μου, τα δοντια μου και να βουρτσισω τα μαλλια μου. Αφου τα εκανα ολα αυτα, φορεσα μια λευκη μπλουζα που ηταν τιραντα, ενα μαυρο τζιν και απο πανω ενα πουκαμισο. Εβαλα τα πραγματα που χρειαζομουν για το σχολειο μεσα στην τσαντα μου.
ESTÁS LEYENDO
Virginity Game
RomanceΤι γινεται οταν οι γονεις σου ειναι στρατιωτικοι? Τι γινεται οταν πρεπει να φυγεις απο την πολη που μεγαλωσες? Τι γινεται οταν μπεκεσαι σε ενα παιχνιδι που ουτε εσυ θελεις? Τι γινεται οταν σιγα σιγα αρχιζουν να ανακαλυπτοντε διαφορα μυστικα? Στην ηλ...