~Ελενης POV~
Ειχα μεινει. Ποτε δεν μου περασε απο το μυαλο πως τα αγορια ηταν συνεχεια διπλα μας γι'αυτον τον λογο. Γι'αυτο ο Γιαννης οταν βλεπει τον Βασιλη εκνευριζεται, γιατι πιστευει πως προσπαθει να παρει την θεση απο εναν απο αυτους. Αυτο ειναι τρελο! Ποιος βλακας σκεφτηκε αυτους τους κανονες? Αλλα τι ρωταω? Μονο ενας υπαρχει.
"Μαλιστα.." Ηταν το μονο που ειπα.
"Ακομα θελεις να βγεις απο το παιχνιδι?" Με ρωτησε αν και ηξερε ηδη την απαντηση.
"Φυσικα και δεν προκειται να κανω σεξ με κανεναν απο ολους αυτους. Θα βρω καποιον τροπο."
"Οπως νομιζεις. Εγω παντως σε προειδοποιησα." Μου ειπε και εγω εβγαζα λεφτα για να πληρωσω τον καφε που πηρα. "Α! Και κατι τελευταιο." Με το που ειπε αυτο ολη μου η προσοχη επικεντρωθηκε σε αυτην. "Μετα τα Χριστουγεννα να ξερεις πως τα πραγματα θα γινουν πιο απαιτητικα."
"Τι εννοεις?" Την ρωτησα χωρις να καταλαβαινω τιποτα.
"Εννοω πως δεν εχεις δει τιποτα ακομα. Θα ειναι καθε λεπτο διπλα σας, θα προσπαθουν με ολους τους τροπους να μπουνε μεσα στο παντελονι σας."
"Και γιατι δεν το κανουν αυτο απο την αρχη?"
"Γιατι θελουν να σας συνηθισουν και να συνηθισετε και εσεις το παιχνιδι."
"Δεν πολυ-καταλαβα αλλα ενταξει."
"Ηθελα να σε ρωτησω και κατι ακομα."
"Για πες μου."
"Ποσες εχουν βγει απο το παιχνιδι?" Ε? Τι ερωτηση ειναι αυτη? Που κολλαει με ολα τα παραπανω?
"Γιατι ρωτας?"
"Ετσι." Με ρωτησε και κρεμοταν κυριολεκτικα απο τα χειλια μου για την απαντηση μου.
"Νομιζω δυο ή τρια καπου εκει." Της ειπα ηρεμα.
"Μαλιστα." Ηταν το μονο που ειπε. Θα σκασω αν δεν μαθω γιατι ρωτησε. Εχε γουστο να μας περιμενουν και αλλες εκπληξεις γι'αυτο το παιχνιδι, ο Θεος να το κανει παιχνιδι. Απο τις σκεψεις μου με εβγαλε το κινητο μου. Ειχα ενα μηνυμα.
Γιαννης:
Που εισαι? Θελω να παμε καπου<3Κοιταξα το μηνυμα δυο-τρεις φορες και μετα του απαντησα. Που ηθελε να παμε παλι?
Προς Γιαννη:
Ειμαι εξω με μια φιλη μου. Που θες να παμε?Δεν ειχα καμια ορεξη να παω καπου με αυτον μετα απο αυτα που εμαθα.
YOU ARE READING
Virginity Game
RomanceΤι γινεται οταν οι γονεις σου ειναι στρατιωτικοι? Τι γινεται οταν πρεπει να φυγεις απο την πολη που μεγαλωσες? Τι γινεται οταν μπεκεσαι σε ενα παιχνιδι που ουτε εσυ θελεις? Τι γινεται οταν σιγα σιγα αρχιζουν να ανακαλυπτοντε διαφορα μυστικα? Στην ηλ...