~Σοφιας POV~
Χτυπησε το ξυπνητήρι μου και σηκωθηκα κατευθειαν. Φορεσα τα ρουχα που ειχα επιλεξει την προηγουμενη μερα και πηγα στο μπανιο. Βαφτηκα ελαφρια, δηλαδη με μια μασκαρα και λιγο eyeliner. Τα ρουχα που φορεσα ηταν μια κοντομανικη μωβ μπλουζα που ηταν λιγο κοντη και φαινοταν πολυ λιγο η κοιλια μου, με ενα τζιν ανοιχτο και τα αγαπημενα μου μαυρα Vans.
Αφου ετοιμαστηκα κατεβηκα κατω για να παρω πρωινο. Εκει ειδα τους γονεις μου και τον κατα δυο χρονια μεγαλυτερο αδερφο μου, οι οποιοι καθοντουσαν στο τραπεζι της κουζινας και συζητησουν τρωγοντας το πρωινο τους.
"Καλημερα!" Τους ειπα με ενα χαμογελο και καθησα και εγω μαζι τους.
"Καλημερα κοριτσι μου!" Μου ειπε ο μπαμπας μου και συνεχισε να πινει τον καφε του.
"Πως κοιμηθηκες?" Με ρωτησε η μαμα μου καθως κοιτουσε κατι εγγραφα απο την εταιρια της.
"Μια χαρα!" Ειπα ολο χαρα.
"Τι εγινε μικρη? Ειδαμε τον Χρηστο στο ονειρο μας και ξυπνησαμε χαρουμενη?" Μου ειπε ο αδερφος μου ολο σαρκασμο και εγω εκοψα λιγη κορα απο το ψωμι μου και του την πεταξα.
"Αιντε ρε!" Του ειπα και αυτος γελασε. "Δεν μου αρεσει ο Χρηστος!" Συνεχισα και αυτος γελασε πιο πολυ.
"Αααα ωστε τον ειδαμε εε?" Συνεχισε να με πειραζει και εγω τον κοιταξα με ενα δολοφονικο βλεμμα.
Για να πω την αληθεια δεν με πολυ-πειραζε που ελεγε μπροστα στους γονεις μου για τον Χρηστο. Οι γονεις μου ηταν πολυ cool ανθρωποι. Με αφηναν να εχω σχεση με ενα αγορι αρκει να προσεχω και να μην κανω κατι που θα το μετανιωσω.
"Εγω τελειωσα το πρωινο μου και παω στο σχολειο γιατι με βλεπω να αργο." Τους ειπα και εκεινοι εγνεψαν και συνεχισαν να κανουν την δουλεια τους.
Καθως προχωρουσα προς το σχολειο ακουω καποιον να με φωναζει και εγω γυρισα το κεφαλι μου για να δω ποιος ηταν. Προς μεγαλη μου εκπληξη ηταν ο Νικος.
"Επ! Γεια σου Σοφια!" Μου ειπε με ενα χαμογελο.
"Εε γ-γεια σου Νικο." Του ειπα καπως νευρικα. Εκεινου πρεπει να του αρεσε που μιλουσα νευρικα γιατι χαμογελασε.
"Εδω κοντα μενεις?"
"Εεε ναι."
"Ααα! Και εγω." Οκ... Αυτο ειναι πολυ περιεργο. Δεν τον εχω πετυχει ποτε να πηγαινει στο σχολειο.
BINABASA MO ANG
Virginity Game
RomanceΤι γινεται οταν οι γονεις σου ειναι στρατιωτικοι? Τι γινεται οταν πρεπει να φυγεις απο την πολη που μεγαλωσες? Τι γινεται οταν μπεκεσαι σε ενα παιχνιδι που ουτε εσυ θελεις? Τι γινεται οταν σιγα σιγα αρχιζουν να ανακαλυπτοντε διαφορα μυστικα? Στην ηλ...