~Ελενης POV~
Μολις εφυγα απο τον Γιαννη πηγα κατευθειαν μεσα στην ταξη και καθισα διπλα στην Χρυσα. Ημουν πολυ αναστατωμενη και η Χρυσα πρεπει να το καταλαβε.
"Τι εχουμε τωρα?" Την ρωτησα πριν προλαβει να με ρωτησει εκεινη τι εχω.
"Μαθηματικα. Τι εγινε και εισαι ετσι?" Με ρωτησε ανησυχη.
"Φανταστικα. Τιποτα μωρε." Της ειπα και προσπαθησα να το παιξω χαλαρη.
"Αφου φαινεται πως εισαι αναστατωμενη γιατι δεν μου λες?"
"Τι εγινε κοριτσια?" Μπηκε στην συζητηση και η Σοφια με την Μαρια.
"Κατι εχει γινει με την Ελενη και δεν θελει να μας πει." Ειπε τσατισμενη η Χρυσα.
"Καλα θα σας πω." Τους ειπα μη μπορωντας να κανω κατι αλλο. Τους εξηγησα το περιστατικο που εγινε πριν λιγο και εκεινες εμειναν αφωνες. Επισης τους ειπα και το παιχνιδι που ειχαμε παιξει με τον Γιαννη στο σπιτι του. Η Χρυσα με το που το ακουσε αυτο εβγαλε ενα επιφωνημα εκπληξης και εκανε τα μαλλια μου στην ακρη για να δει τις πιπηλιες.
"Αυτες θα φαινονται για αρκετο καιρο. Τουλαχιστον για 2 εβδομαδες." Μου ειπε η Σοφια.
"Τελεια!" Ειπα ειρωνικα. "Με εσενα και τον Νικο τι γινεται?" Για την ακριβεια εχει πολυ καιρο να μας πει τι γινεται με εκεινη και τον Νικο.
"Εεεε.." Αρχισε να τραυλιζει. Αρχισα να ανησυχω, δε νομιζω η Σοφια να ηταν τοσο ηλιθια ωστε να κανει σεξ με τον Νικο.
"Τι εε? Δεν πιστευω να το κανατε?" Την ρωτησα.
"Οχι οχι! Φυσικα και οχι!" Ειπε γρηγορα.
"Τοτε?" Ειπε η Μαρια πριν προλαβω να την ρωτησω εγω το ιδιο πραγμα.
"Ε-ε κ-καναμε τ-τα π-προκαταρκτικα." Ειπε τραυλιζοντας στην αρχη και την λεξη προκαταρκτικα γρηγορα.
"Τι κανατε λεει??" Ειπαμε και οι τρεις ταυτοχρονα και μειναμε με το στομα ανοιχτο.
"Σταματηστεε." Ειπε και ηταν ετοιμη να βαλει τα κλαματα.
"Σε αναγκασε ή το ηθελες και εσυ?" Την ρωτησε η Χρυσα οσο πιο ηρεμα μπορουσε και απλωσε το χερι της για να την καθησυχασει.
"Το ηθελα." Ειπε χωρις να μας κοιταει στα ματια.
"Σοφια μηπως, λεω μηπως, αρχιζει να σου αρεσει?" Την ρωτησα ηρεμα.
"Δ-δεν ξερω. Μπορει.. Θ-θελω να πω, ειναι πολυ καλος μαζι μου." Ξεφυσηξα.
"Το ξερεις πως υπαρχει πιθανοτητα να το κανει μονο και μονο για να σε πηδηξει και να νικησει αυτο το ηλιθιο παιχνιδι ετσι?"
ESTÁS LEYENDO
Virginity Game
RomanceΤι γινεται οταν οι γονεις σου ειναι στρατιωτικοι? Τι γινεται οταν πρεπει να φυγεις απο την πολη που μεγαλωσες? Τι γινεται οταν μπεκεσαι σε ενα παιχνιδι που ουτε εσυ θελεις? Τι γινεται οταν σιγα σιγα αρχιζουν να ανακαλυπτοντε διαφορα μυστικα? Στην ηλ...