Κεφαλαιο 13

11.5K 896 40
                                    

Παιδια ετοιμαστειτεεεεε για την μερια του Γιαννη!!♥

~Γιαννης POV~

Αφου την αφησα στο σπιτι της πηρα τηλεφωνο τον Δημητρη και τον Νικο να ερθουν απο το σπιτι μου για να πιουμε καμια μπυριτσα και να πουμε καποια πραγματα για το παιχνιδι.

"Ελα" Μου ειπε ο Δημητρης απο την αλλη γραμμη.

"Ελα σε 1 ωρα στο σπιτι. Πες και τον Νικο." Του ειπα γρηγορα.

"Οκαυ." Μου ειπε και μου το εκλεισε. Εγω εκανα μια σταση στο σουπερμαρκετ για να παρω τις μπυρες. Αφου τις πηρα μπηκα μεσα στο αυτοκινητο με προορισμο το σπιτι μου. Καθομουν στον καναπε και σκεφτομουν καποια πραγματα μεχρι που το κουδουνι χτυπησε. Πηγα στην πορτα και την ανοιξα. Μπροστα μου ηταν ενας στεναχωρημενος και θυμωμενος Δημητρης.

"Τι εγινε ρε?" Του ειπα και εκανα στην ακρη για να περασει.

"Τι να εγινε?" Μου ειπε.

"Γιατι εισαι ετσι?"

"Τιποτα το ιδιαιτερο." Μου ειπε και καθησε στον καναπε.

"Καλα!" Του ειπα και καθησε και εγω στον απεναντι καναπε.

"Πως τα πας με τα παιχνιδια σου?" Τον ρωτησα με ενα στραβο χαμογελο.

"Καλα." Ειπε ξερα. "Εσυ?" Ειπε μετα απο λιγο.

"Θα σου πω οταν ερθει και ο αλλος." Ειπα εννοωντας τον Νικο. Εκεινη ακριβως την στιγμη χτυπαει το κουδουνι.

"Καταφωνη." Λεμε και οι δυο και σκαμε στα γελια. Ανοιγω την πορτα και βλεπω εναν χαμογελαστο Νικο.

"Τι εγινε ρε μαλακα και εισαι τοσο χαρουμενος?"

Αυτος απλως σηκωσε το χερι του και εδειξε ενα απο τα βραχιολακια που φορουσε ενα απο τα παιχνιδια του. Εγω του χαμογελασα 'σατανικα'.

"Ελα ρε αλανι, ποια?" Τον ρωτησα και αυτος γελασε το ιδιο 'σατανικα' με εμενα.

"Βασιλικη, εξω." Ειπε χαρουμενα.

"Μπραβο ρε μεγαλεεε!!! Οπως βλεπεις Δημητρη εισαι ο μονος που δεν εχει κοιμηθει με καμια μεχρι τωρα. Νομιζω καποιος θα χασει φετος." Του ειπα κοροιδευτικα γνωριζοντας πως αυτο θα τον εκνευρισει.

"Να σου θυμησω ποιος νικησε περυσι?" Μου ειπε με ειρωνικο υφακι.

"Μμμμ..."

"Γιατι μας εφερες εδω?" Ειπε ο Νικος.

"Κακο ειναι να πω στους κολλητους μου να ερθουν σπιτι μου να αραξουμε?" Για να πω την αληθεια δεν ηταν αυτος ο λογος που τους ειχα πει να ερθουν.

Virginity GameWhere stories live. Discover now