Κεφαλαιο 21

12.6K 898 79
                                    

"Τιποτα μωρε, βλακειες λεει." Μου ειπε τραυλιζοντας.

~Ελενης POV~

Κατι στο βλεμμα της με εκανε να μην την πιστευω. Φαινοταν ακομα και στην φωνη της πως ελεγε ψεματα.

"Σοφια πες μου τι εγινε?" Την ρωτησε ηρεμα αλλα ανησυχα ταυτοχρονα.

"Αν σου πω δεν θα φωναξεις ή τσιριξεις οκ?" Εγω απλα κουνισα καταφατικα το κεφαλι μου ετσι ωστε να συνεχισει. Με πηρε απο το χερι και με πηγε σε ενα ησυχο μερος λογο της δυνατης μουσικης.

"Περιμενω..." Της ειπα.

"Απλως... να...." Προσπαθουσε να μου πει μα φαινοταν πως δυσκολευοταν.

"Ναι...." Την παροτρυνα να συνεχισει.

"Να.. Ηρθε σπιτι μου για να με παρει και επειδη εγω δεν ειχα ετοιμαστει του ειπα να περιμενει λιγο στο σαλονι." Ειπε και ξεροκαταπιε. "Εγω ανεβηκα πανω για να ετοιμαστω και αυτος απο οτι φαινεται με ακολουθησε. Με κολλησε στον τοιχο και αρχισε να με φιλαει. Στην αρχη ειχα σοκαριστει αλλα μετα ανταπεδωσα στο φιλι του και ξερω εγω εκει που φιλιομασταν με ξαπλωσε στο κρεβατι και..." Συνεχισε να μου λεει, ομως σε αυτο το σημειο σταματησε και κοιταξε την σοκαρισμενη μου φατσα. "και αρχισε να μου βγαζει την μπλουζα και να με φιλαει παντου και εγω εκανα το ιδιο με την δικια του. Δεν καταλαβα ποτε μου εβγαλε το παντελονι και για να μην πολυλογο μου εβαλε δαχτυλο ξανα." Την τελευταια προταση την ειπε οσο πιο γρηγορα μπορουσε.

"Τι εκανε λεει?" Ειπα με τσιριχτη φωνη. Εκεινη δεν απαντησε απλως εσκυψε το κεφαλι της και δεν με κοιτουσε. "Τι να πω? Κανεις οτι θελεις, δεν μπορω να σου πω τι να κανεις. Παμε τωρα μεσα?" Της ειπα σε μια προσπαθεια να την κανω να χαλαρωσει.

Μπηκαμε μεσα στο παρτυ και αρχισαμε να χορευουμε. Ειδα τον Γιαννη να κατευθυνεται προς τα εμενα με ενα στραβο χαμογελο και ενα βλεμμα ανησυχιας.

"Νομιζα πως ειχες φυγει." Μου ειπε.

"Απ'οτι βλεπεις ακομα εδω ειμαι." Του ειπα με ενα χαμογελο. Εκεινος εγνεψε.

"Το ποτο σου." Μου ειπε και τεντωσε το δεξι του χερι ωστε να μου το προσφερει. Εγω το κοιταξα για λιγο και μετα τοποθετησα το ποτηρι στο στομα μου. Ηπια μια γερη γουλια και αμεσως καταλαβα πως ηταν Vodka. Χμμ.. Το αγαπημενο μου.

"Ευχαριστω πολυ!" Του ειπα και χαμογελασα ξανα.

"Τα παντα για εσενα κουκλα." Μου ειπε και εκλεισε το αριστερο του ματι. Κλασσικος Γιαννης. "Παμε να χορεψουμε?" Μου ειπε και εγω κουνισα το κεφαλι μου καταφατικα. Αρχισαμε να χορευουμε στον ρυθμο της μουσικης καθως εγω κουνουσα, πολυ λιγο, προκλητικα τον κωλο μου. Εκεινος τοποθετησε τα χερια του λιγο πιο πανω απο τον κωλο μου και φανηκε να το διασκεδαζει.

Virginity GameWo Geschichten leben. Entdecke jetzt