~Ελενης POV~
Ειμαι μεσα στο παιχνιδι! Ειμαι μεσα στο παιχνιδι! Δεν μπορω να το πιστεψω πως ειμαι μεσα στο παιχνιδι! Μα πως..? Θελω να πω προσεχα και προσπαθουσα να μενω παντα μακρυα τους. Γιατι σε εμενα? Υποτιθεται πως θα επρεπε να ειναι μια ηρεμη χρονια.
Οχι! Δεν προκειται να χασω την παρθενια μου σε εναν απο αυτους τους τρεις! Δεν θα το επιτρεψω να γινει. Οπως ειπα και στην Σοφια θα τους νικησουμε εμεις αυτη την χρονια, δεν ξερω ακομα πως μα θα τους νικησουμε. Απο τις σκεψεις μου με εβγαλε μια φωνη.
"Θελεις να κανουμε κοπανα την επομενη ωρα?" Με ρωτησε αυτη η φωνη και οταν καταλαβα ποιος ηταν γυρισα το κεφαλι μου και αντικρισα τον Γιαννη.
"Οχι. Πρεπει να παω στην ταξη." Του ειπα και τον προσπερασα λιγο αλλα πριν προλαβω να απομακρυνθω απο αυτον αυτος με επιασε απο τον αγκωνα και αρχισε να με κατευθυνει προς το παρκινγκ.
"Μπες μεσα." Μου ειπε με ενα σοβαρο υφος, καθως μου ειχε ανοιξει την πορτα απο το αυτοκινητο του.
"Γιατι?" Τον ρωτησα υψωνοντας το φρυδι μου.
"Ετσι! Μπες μεσα στο αυτοκινητο!"
"Δεν θελω παιδακι μου." Εκανα να φυγω αλλα με έσπρωξε πισω.
"Ειπα μπες τωρα μεσα στο αμάξι." Ύψωσε λιγο τον τόνο της φωνής του και με τράβηξε απο τον αγκώνα ετσι ωστε να μπω μεσα.
Μπηκε και αυτος στην θεση του οδηγου και εβαλε μπρος την μηχανη. Βγηκε απο το παρκινγκ και αρχισε να κατευθυνεται προς μια αγνωστη για εμενα κατευθυνση.
"Πρεπει να εισαι τοσο δυσκολη καθε φορα?" Με ρωτησε και γυρισε το κεφαλι του για να με κοιταξει στα ματια το πολυ 3 δευτερολεπτα και μετα στραφηκε ξανα στον δρομο.
"Ναι." Του ειπα ξερα και η συζητηση δεν συνεχιστηκε.
Το αυτοκινητο σταματησε μπροστα απο ενα σπιτι που οπως ηταν φυσικο δεν γνωριζα ποιανου ηταν. Ενα καστανο κοριτσι βγηκε απο το σπιτι και κατευθυνθηκε προς το αυτοκινητο. Ο Γιαννης κατεβασε το παραθυρο και της χαμογελασε.
"Hey Γιαννη. Τι κανεις?" Τον ρωτησε η κοπελα. Το κοριτσι αυτο φαινοταν γλυκο αλλα κατι στο βλεμμα της οταν με ειδε μου φανηκε πως πρεπει να ηταν μια απο τις πουτανες του.
"Γεια Κατερινα. Καλα εσυ?" Της ειπε και αυτη πλησιασε πιο πολυ κοντα του και του εδωσε ενα γλωσσοφιλο."Ουαου! Δεν το ηξερα πως σου ελειψα τοσο πολυ μωρο μου." Ειπε ο Γιαννης.
YOU ARE READING
Virginity Game
RomanceΤι γινεται οταν οι γονεις σου ειναι στρατιωτικοι? Τι γινεται οταν πρεπει να φυγεις απο την πολη που μεγαλωσες? Τι γινεται οταν μπεκεσαι σε ενα παιχνιδι που ουτε εσυ θελεις? Τι γινεται οταν σιγα σιγα αρχιζουν να ανακαλυπτοντε διαφορα μυστικα? Στην ηλ...