~Ελενης POV~
Ειναι 21:00 το βραδυ και εγω καθομαι στο δωματιο μου ακουγοντας μουσικη απο τον υπολογιστη μου. Πεινασα λιγο και κατεβηκα τις σκαλες για να παρω κατι να φαω και παρατηρω πως στο σπιτι υπαρχει απολυτη ησυχια.
"Μαμα?" Φωναζω αλλα δεν παιρνω καμια απαντηση.
"Μπαμπα? Μαριζα?" Φωναξα παλι αλλα κανενας δεν απαντησε για ακομα μια φορα. Η Μαριζα ειναι η αδερφη μου και μου κανει μεγαλη εντυπωση που δεν ειναι στο σπιτι. Δεν δινω και πολυ σημασια και σκεφτομαι πως θα εχω λιγες ωρες ησυχιας. Φτιαχνω ενα τοστ και παω και καθομαι στο σαλονι για να το φαω.
"Επιτελους λιγη ηρ-" Δεν προλαβα να τελειωσω την προταση μου γιατι ακουστηκε το κινητο μου να κανει εναν θυρυβο που σημαινε πως ειχα ενα μηνυμα. Παιρνω το κινητο μου απο το τραπεζακι και ανοιγω το μηνυμα.
Αγνωστος αριθμος:Ελπιζω να εισαι μονη σου στο σπιτι γιατι ερχομαι ;) -Γιαννης
Ερχεται? Που ερχεται? Ποτε ερχεται? Γιατι ερχεται? Χωρις να προλαβω να τελειωσω τις αμετρητες ερωτησεις που θα εκανα στον εαυτο μου, το κουδουνι της πορτας χτυπαει και εγω τρεχω για να παω να την ανοιξω.
"Hey μωρο. Τι κανεις?" Ειπε με ενα χαμογελο ο Γιαννης και μπηκε μεσα στο σπιτι.
"Πρωτον δεν ειμαι το μωρο σου και δευτερον τι στο καλο κανεις στο σπιτι μου?" Του ειπα και φανηκε πως ημουν θυμωμενη.
"Χαλαρωσε μωρο. Ωραιο σπιτι." Ειπε και με κοιταξε απο πανω μεχρι κατω και μου εκλεισε το ματι. Εγω κοιταξα τον εαυτο μου και ειδα πως ημουν μονο με ενα σορτσακι κοντο και μια μπλουζα που φαινοταν πολυ λιγο η κοιλια μου.
"Ομορφη!" Μου ειπε και μετα μου ξαναεκλεισε το ματι. "Λοιπον τι θα κανουμε?" Μου ρωτησε και εγω τον κοιταξα με ενα υφος 'σοβαρα τωρα?'
"Πως εμαθες που μενω και τον αριθμο μου?" Τον ρωτησα αυτο που με εκαιγε εδω και πολυ ωρα.
"Οποιος νοιαζεται μαθαινει." Με αυτο που ειπε εκνευριστηκα παρα πολυ αλλα προσπαθησα να το αγνοησω.
"Λοιπον τι θα κανουμε?" Με ρωτησε παλι.
"Εγω θα παω να κοιμηθω, για εσενα παλι δεν ξερω κανε οτι θελεις αρκει να φυγεις απο το σπιτι μου."
"Μπαα! Μια χαρα ειναι εδω."
Εγω κατευθυνθηκα προς τον καναπε και με ακολουθησε και αυτος αφου πρωτα εκλεισε την πορτα
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Virginity Game
RomantizmΤι γινεται οταν οι γονεις σου ειναι στρατιωτικοι? Τι γινεται οταν πρεπει να φυγεις απο την πολη που μεγαλωσες? Τι γινεται οταν μπεκεσαι σε ενα παιχνιδι που ουτε εσυ θελεις? Τι γινεται οταν σιγα σιγα αρχιζουν να ανακαλυπτοντε διαφορα μυστικα? Στην ηλ...