Κεφαλαιο 16

12.1K 897 51
                                    

~Ελενης POV~

Καθησα λιγο ακομα στο σπιτι του Γιαννη και μετα εφυγα μαζι με τον Δημητρη. Καθομασταν στην σταση του λεωφορειου και κοιτουσαμε οτι αλλο μπορουσαμε. Νιωθαμε πολυ αβολα μεταξυ μας μετα απο αυτο που εγινε στο σπιτι του Γιαννη.

"Δεν ακουσες τι σου ειπα ε?" Ηρθε ετσι στα ξαφνικα η ερωτηση του.

"Για ποιο πραγμα?" Τον ρωτησα μη καταλαβαινοντας τι εννοει.

"Αυτο που σου ειχα πει στο σπιτι μου." Ηταν το μονο που απαντησε και τοτε καταλαβα τι εννοουσε.

"Προσπαθησα να μεινω μακρυα του αλλα δεν με αφηνει σε ησυχια. Δεν φταιω εγω. Οτι και να του πω δεν με ακουει."

"Αυτο σημαινει πως, ή δεν θελεις να σταματησει να σε φλερταρει και να κανετε ολα αυτα ή απλως τον εχεις ερωτευτει." Μου ειπε θυμωμενος και ηρθε απεναντι μου. Το προσωπο του ηταν πολυ κοντα στο δικο μου. Τα κουτελα μας ακουμπουσαν μεταξυ τους. Για καλη μου τυχη απο την αβολη αυτη κατασταση με εσωσε το τηλεφωνο μου που αρχισε να τριζει.

"Παρακαλω?" Ειπα χωρις να κοιταξω ποιος ηταν.

"Τι παρακαλας καλε? Ο Βασιλης ειμαι." Ειπε ο Βασιλης και αρχισε να γελαει.

"Σορρυ ρε Βασιλη μα απο τα νευρα μου δεν προσεξα ποιος με καλουσε. Τι εγινε?"

"Οπα οπα, ποια νευρα? Τι εχασα?" Μου ειπε με καθαρο ενδιαφερον.

"Θα σου τα πω αυριο στο σχολειο. Τι εγινε πως και με πηρες?"

"Πηρα να δω τι κανεις, κακο ειναι?" Μου το επαιξε αθωος.

"Δεν ποιανουν αυτα σε εμενα. Πες μου τι εγινε." Απαιτησα.

"Θα σου πω αυριο στο σχολειο. Φιλακια." Μου ειπε χαρουμενος και εκλεισε το τηλεφωνο.

Τι ηταν και αυτο παλι? Ευτυχως το λεωφορειο ηρθε και στην υπολοιπη διαδρομη μεχρι το σπιτι δεν μου ξαναμιλησε ο Δημητρης. Οταν μπηκα μεσα στο σπιτι μου ετρεξα κατευθειαν στο μπανιο για να δω τις πιπηλιες που μου ειχε κανει ο Γιαννης. Θεε μου! Ηταν τεραστιες! Να δω τωρα πως θα τις καλυψω. Πηρα το make-up μου που βαζω μονο οταν βγαινω εξω και το τοποθεητσα πανω στα σημαδια. Το απλωσα απαλα, γιατι με πονουσαν. Μεσα σε ενα πενταλεπτο ειχα τελειωσει. Βγηκα εξω και αντικρισα τους γονεις μου να καθοντε στους καναπεδες σοβαροι.

"Τι εγινε?" Τους ειπα ανησυχα.

"Καθησε Ελενη." Ειπε η μαμα μου με εναν γλυκο τροπο. Εγω εκανα αυτο που μου ειπε και καθησα απεναντι τους.

Virginity GameDonde viven las historias. Descúbrelo ahora