3. KAPITOLA

908 59 29
                                    

Pro Harryho s Ginny byl tento rok prvním, kdy zůstali sami doma bez dětí. Lily nastoupila do prvního ročníku, Moudrý klobouk ji zařadil také do Nebelvíru, jako celý zbytek rodiny. Harry nic jiného nečekal, Potterové patřili do Nebelvíru. Píchlo ho u srdce při myšlence na Albuse – jediného Pottera ve Zmijozelu.

Zadumaně vyšel ze své kanceláře. Bylo už hodně pozdě večer, ministerstvo bylo téměř liduprázdné, když v tom zaslechl nějaké hlasy. Šepot se nesl prázdnou chodbou z Hermioniny kanceláře. Zastavil se schovaný ve stínu a viděl z kanceláře vycházet Draca Malfoye. Hermiona se s ním rozloučila krátkým objetím, Draco ji ještě ve dveřích předal nějaký malý hranatý předmět – snad kufřík, Harry v přítmí dobře neviděl.

Nechal Draca odejít a pak došel ke dveřím do Hermioniny kanceláře, zaklepal a vstoupil: „Ahoj, co tu straších po nocích?"

Hermiona sebou trhla a rychlým pohybem hůlky snesla na malý hranatý předmět štos papírů: „Řeším svou kampaň na post ministra," vysvětlovala s lehkým uzarděním.

„A můžu ti v tom pomoc?"

„Ne, jen dělej svou práci dobře, pokud bude veřejnost spokojená s činností našeho oddělení bystrozorů, mám podle sponzorů vysoké šance na zvolení."

„Podle sponzorů?" zeptal se pochybovačně Harry.

„Harry, nejsme už malé děti. Pokud chci něčeho v politice dosáhnout, musím hledat pomoc i mezi různými zájmovými skupinami. Válka je dávno za námi a měli bychom se nyní snažit hlavně o spolupráci v rámci celé kouzelnické společnosti."

„Hermiono, vybírej si, s kým budeš spolupracovat, opatrně. Někteří lidé se umí přetvařovat lépe, než bys čekala..." neodpustil si Harry narážku na Draca.

„Myslím, že by tě naopak někteří lidé mile překvapili, jak hodně se změnili," oponovala Hermiona.

SCORBUS a prokleté dítěKde žijí příběhy. Začni objevovat