Zatímco Albus a Scorpius jeli Záchranným autobusem do Wiltshiru, nic netušící Harry a Ginny si povídali na nástupišti s Ronem, který vyprovázel své děti bez Hermiony – ta hned ráno odešla do práce.
Ginny pozvala Rona k nim domů na kávu. Přemístili se tedy k Potterovým a tlachali u nich v obývacím pokoji, když náhle z krbu vyšlehly plameny a objevila se v nich hlava jednoho z Harry kolegů – bystrozorů.
„Harry, obdrželi jsme hlášení od čarodějky s vozíkem, že dva chlapci – tvůj syn Albus a Scorpius Malfoy, vyskočili z vlaku. Musíš se okamžitě hlásit do služby na Ministerstvu kouzel." obličej zmizel a Ginny zalapala po dechu.
Harry vběhl ke krbu a nabral si hrst letaxového prášku: „Ginny, zůstaň tady, kdyby se Albus vrátil domů, já zorganizuji pátrání."
Ginny vyděšeně přikývla, z obličeje se jí ztratila veškerá barva.
„Určitě jsou v pořádku, Ginny," uklidňoval ji Ron. „Půjdu s tebou, Harry, pomůžu vám v hledání!" prohlásil Ron a stoupl si do krbu vedle Harryho. Harry vhodil do ohniště prášek a zvolal: „Ministerstvo kouzel!" Oba pohltily zelené plameny a zmizeli.
Harry s Ronem běželi ministerskými chodbami, až doběhli k Hermionině kanceláři. Bez zaklepání vrazili dovnitř. V kanceláři seděl Draco, vyděšený výraz v jeho obličeji svědčil o tom, že Hermiona ho už o situaci informovala. Když se do kanceláře vřítil Harry s Ronem, Draco je propíchl očima a podrážděně se na Harryho obořil: „Už něco víte?"
„Zatím ne, vyhlásili jsme pátraní a zapojili všechny bystrozory," ubezpečil ho Harry.
„Naši lidé z terénu mě právě informovali o tom, že na místo, kde opustili vaši synové vlak, si někdo zavolal Záchranný autobus. Za pár minut budeš mít připraveného Stana Silničku – řidiče, ve výslechové místnosti," řekla Hermiona.
Harry na nic nečekal a vyběhl ven z kanceláře. Ron rozpačitě hleděl na Draca a Hermionu.
„Můžu nějak pomoct?" zeptal se.
„Přinesl bys, prosím, Dracovi šálek kávy s kapkou uklidňujícího lektvaru?" požádala ho Hermiona a Ron vyšel na chodbu k čarodějce s kávou.
Za chvíli se vrátil s hrnkem, který vrazil Dracovi do ruky. Pokynul Hermioně hlavou směrem ke dveřím, aby si spolu promluvili v soukromí na chodbě.
„Můžeš mi říct, jak se sem Draco dostal dříve než my?" utrhl se Ron na Hermionu, jakmile vyšli za dveře.
„Uklidni se, prosím tě. Řešili jsme nějaké záležitosti k mé nové politice všekouzelnické spolupráce, když mě kontaktoval jeden z bystrozorů," vysvětlovala Hermiona.
„Poslední dobou se nestaráš o nic jiného než o svou práci," osočil ji Ron.
„Snad se nemusíme hádat zrovna teď, ne? Podívej, Harry už běží z výslechu, pojďme všichni do kanceláře," vyzvala Hermiona Rona i Harryho, který k nim akorát doběhl.
Harry jim převyprávěl, co se dozvěděl od řidiče Záchranného autobusu: „Dnes ráno Stan Silnička opravdu vezl dva mladé čaroděje, jejich popis odpovídá Albusovi a Scorpiusovi. Nabral je v Londýně nedaleko nádraží a vystupovali u panství ve Wiltshiru," Harry pohlédl Dracovi do tváře s nepřátelským výrazem.
„Rychle ke krbům," zavelela Hermiona a všichni se rozeběhli do vstupní haly.
Draco se cestou musel pousmát nad svým osudem: „Komanduje mě Hermiona Grangerová a já si to docela užívám..."
Když se všichni čtyři vtěsnali do nejbližšího krbu, vzala Hermiona letaxový prášek a s výhozem zavelela: „Malfoyovo panství!" Zelený plamen olízl jejich postavy a po několika tazích a škubnutí vypadli z krbu v Dracově přijímacím pokoji.
ČTEŠ
SCORBUS a prokleté dítě
FanfictionAlbus a Scorpius jsou nejlepší přátelé od první jízdy do Bradavic. Oba tak trochu nezapadají a pronásleduje je minulost jejich otců. Harry Potter a prokleté dítě jak si jej zasloužíte - dozvíte se, kým je doopravdy Auguron, proč je Albus plný vzdoru...