💌Forró éjszaka💌

746 57 25
                                    

Figyelem! Ebben a részben 18+-as elemek fordulnak elő. Mindenki saját felelősségre olvassa!

Izgatottan csaptam be a szekrényem ajtaját, és Jungkookhoz fordultam.

-Mire fel ez a nagy izgatottság? Csak nem csinálni fogunk valamit...kettesben? Tudod, csak te és én.-egy csókot próbált lopni tőlem, de megállítottam.

-Ne csináld ezt Jiminnie!-változott durcásba a hangneme, reakcióm miatt.

-Most este biztosíthatlak róla, hogy semmi olyat nem fogunk csinálni, mert átmegyünk Tae-ékhoz.-szinte tapsikoltam annyira örültem neki.

Jungkook összeráncolta a szemöldökét.

-De miért?

-Hogy-hogy miért? Taehyungnak vannak infói a mostanában történt gyilkosságok elkövetőjéről. Állítólag csak egy ember, és nem több. De kitudja? Ez annyira érdekes mert-

Kook csókjával elhallgattatott. Engedtem a kísértésnek, így átkaroltam a nyakát, és közelebb húztam magamhoz.

Nyelvével alsó párnámat cirógatta, míg el nem nyíltak ajkaim, és nyelveink nem találkoztak.

-Folytathatnánk máshol is.-szakadt el egy pillantra, csupán pár centire duzzadt ajkaimtól.

-Miért ez nem eléggé jó hely?-tapadtam újból szájára.

Az iskolában a 'tápláléklánc' csúcsán helyezkedik el Jungkook, ezért nem mernek beszólni neki, hogy...hát, hogy meleg.

A jelenlétében nekem se, de mikor nincs mellettem szoktak bántani szavakkal, amit persze mindig kiszed belőlem valahogy.

Különleges képessége az agyam manipulálása. Erre már rájöttem.

-Khmkhmkhm-eröltetetten köhögött valaki mellettünk,ezért szinte muszály volt elválnunk egymástól.

-Jungkook, most komolyan mit eszel ezen a töpszli kisfiún?-kérdezte Minhyuk mögülünk. Jungkook válla mögül kukucskáltam ki, mert útközben felkent az egyik szekrényre.

Így éppen eltudtam kapni megvető pillantását, amit rám vetett.

Szomorúan lehajtottam a fejemet.

Mi a baja velem Minhyuknak? Én sosem ártottam neki..akkor..miért?

Jungkook letett a földre.

Majd Minhyukhoz lépett, egy kicsit közelebb, és a fülébe súgott valamit.

Fogalmam sincs mi lehetett az, de pár perc múlva Minhyuk sértődötten sarkonfordult, és megint magunk voltunk Jungkookkal a folyosón.

-Mit mondtál neki?-kérdeztem tőle.

A fülemhez hajolt.

-"Húzd ki a fejed a seggedből, te elkényesztetett hímrinygó, mielött én teszem meg" Igen valahogy így volt-idézte kuncogva.

Ezen nekem is elkellett mosolyonom magam. Lejebb hajolt, így éreztem meleg lehellettét a nyakamhoz csapódni.

A nyakam az én erogén zónám, és ezt ő is pontosan jól tudja.
Belecsókolt, amit egy sóhajjal díjaztam.

-Talán tényleg nem itt kellene folytatnunk.-susogtam neki.

-Késő. Én most akarlak.-folytatta nyakam kényesztetését.

-Észre fog venni minket valaki.-lihegtem.

- Kocsival jöttem.-mondta.-Pár perc és nálatok is vagyunk.-gondolta át a helyzetet, majd ellépett tőlem.

ʜᴏᴜsᴇ ᴏғ ᴄᴀʀᴅs  Where stories live. Discover now