💌Lepergett homokóra💌

189 23 6
                                    

-Három, kettő, egy- a férfi legelől berúgta az ajtót, bejutva ezzel Jungkook apartmenjébe, akinek pontosan tudták elhelyezkedését,mert Min Yoongi tájékoztatta őket a részletekről.

Tulajdonképpen mindent elmondott, azt is amit gondolt ezekkel a gyilkosságokkal kapcsolatban.

Mégpedig, hogy Jungkook áll az összes mögött.

Kim Taehyungot is kiakarták hallgatni, úgy mint Jungkook barátait de visszautasította, sőt a telefont sem vette fel először tudva, hogy Jungkook mindig mindenről tudott vagy valahogyan tudomást szerzett.

Jimin maradt már csak a rendőröknek az, aki talán a legjobban tudna tanúskodni.

Átfésülték Jungkook lakásának minden egyes centiméterét de valóban nem nézett úgy ki, mintha lakna benne valaki egyáltalán. Túl tiszta volt, személytelen.

De a laptop ott pihent az asztalon, igaz lezárva.

Jungkook ujjlenyomata mindenhol ott volt, így azt is tudták, hogy nem rossz címet kaptak. Ide is volt ő bejelentve de nem állt össze nekik a kép.

Végülis nem okozott nekik olyan nagy gondot az, hogy feltörjék a laptopot.

A fájlokat már nehezebben érték el.

Viszont világosan betudták mérni azt, hogy honnan áll összeköttetésben a kamera, Jungkook ujjlenyomatait is megtalálták rajta ami már elég ok volt hogy bevigyék őt.

De a gyilkosságokra még nem sikerült szerezniük bizonyítékot.

Ugyanakkor Yoongi ominózus története után ami szerint eljátszotta Jungkook azt, hogy megkéselte őt sok okot adott a gyanúra.

Nagyon sokat

Nem beszélve arról, hogy Yoongi tisztán látta és hallotta is Jungkookot-hiába volt maszkban- mikor is kegyetlenül megkéselte őt.

A kamerák is és az a kapcsolat közte és a halottak között, hogy valami féle konfliktust alakult közöttük, - legalábbis a külsős diákok szerint-sok gyanút hordozott maga után.

Ezért is állapottak meg azzal, hogy letartóztatják Jeon Jungkookot, hiszen a kamerákkal személyi jogokat sértett meg, amiről sem Jimin, sem a család nem tudott.

Yoongi azt is elmondta természetesen, amit aznap este látott mikor félholtra verték. Az előbb említetteket.

Ez volt eddig a legnagyobb dolog.

Azt mondta, hogy Jungkookot látta, aki ráadásul azt is mondta, hogy takarodjon Jimin közeléből.

Azt gyanította Yoongi, hogy a házukat is Jk égette fel amit szintén megemlített.

Komoly testi sértést okozott Yoonginak, és ha igaz ami igaz akkor rengeteg ember vére tapad a kezeihez már ilyen fiatalon.

Jungkook közveszélyes.

Őrült.

Megkellett találniuk, és bezárni mielőtt még késő.

De mint már tudhatjuk Jungkook egy vagy két lépéssel mindig más előtt jár.

Habár Yoongi a kamerás dologgal keresztbe húzott neki, hiszen leszedett egyet amit egyből a rendőrök kezébe adott.

Így mire a rendőrök megérkeztek az aranyos kertes házba csak Park Jimint  találták az ágyában fekve.

ʜᴏᴜsᴇ ᴏғ ᴄᴀʀᴅs  Where stories live. Discover now