Jimin
-Ne rohanj már annyira Taehyung!-loholok barátom után, aki villám sebeséggel rohan hazafelé, kár, hogy ilyen rövidek a lábaim, mert biztosan megállítanám.
Hamarosan a házukhoz érünk, majd lelassít, így lihegve utol tudom érni.
Ötletem sincs, hogy hogyan tud valaki ennyire hiperaktív lenni.
Miután kinyitotta az ajtót, és beléptünk a megszokott, bár üres lakásba, lehuppantunk a kanapéra, és nem kellett sokat várnom rá, hogy megszólaljon.
-Azta rohadt-káromkodva felállt, és bezárta a bejárati ajtót.-Elfelejtettem.-magyarázta.
-Annyira durva ez a helyzet Jimin!-huppant le újból.-Bárki, èrted bárki lehet a gyilkos az iskolánkban! Lehet az imerőseink között van. Kitudja, mindenesetre ez ilyesztő.
Megborzongtam.
Igaza van...még bele sem gondoltam jobban, hisz Kookal olyan biztonságban érzem magam! Mellette nem történhet semmi bajom! Olyan izmos, erős, jóképű és-
-Jimin!-ütött teljes erőből vállba barátom.-Tudom, hogy megint Jungkookról álmodozol.-forgatta meg a szemeit.
-"Óh Jungkook olyan finoman leszopott órán ááh"-vékonyította el teljesen a hangját, engem imitálva.
Összeszűkítettem a szemeimet, miközben az ütés helyét tapogattam.
-Jó bocsi.-tettem fel végül a kezeimet vèdekezően.
-No problem.-vont vállat.-Arra gondoltam, hogy a skacokkal, holnap a suliban ezt megdumálhatnánk, hogy ők mit gondolnak. Meg amúgy a mi baráti társaságunk közül tuti, hogy senki nem lehet. Majd megígértethetnénk egymással.
Nem tartottam rossz ötletnek.
-Van egy srác még, Yoongi nem tudom ismered-e. Ő is jó fej majd bemutatlak benneteket neki.
-Nem lehetne, hogy ma beszéljük meg? Ők nem érnek rá? Mégis jobb itt, mint az iskolában, ahol még a falnak is füle van.-vontam meg a vállam.
Tae csettintett a nyelvével.
-Háát okéka. Nem rossz ötlet. Igazad van. Hívom is őket.-pattant fel boldogan.-Látod Jimin ezért vagy te a legjobb barátom. Ezért a hatalmas nagy eszedért.
Összeröhögtünk. Amíg Tae kiment, addig a telefonomért nyúltam. Feloldva a képernyőt két üzenet fogadott. Mindkettő Jungkooktól.
Lehet elöbb megyek babe. Remélem Taet nem fogja zavarni ha a szobájában csináljuk.😍😘
Csak rád tudok gondolni Jimin...annyira szeretlek. Nem telt el sok idő, de már most hiányzol.❤
A szívemet átjárta a melegség, mégha az első üzenete zavarba is hozott. Annyira imádom Kookot!
❤❤Jönnek a srácok is. Így kétlem, hogy tudnánk..hm😏Én is szeretlek! Siess!❤
Az ölembe ejtettem a telefonomat, és újból Taenak szenteltem a figyelmemet.
Jungkook feldobta a kedvemet. Annyira szerelmes vagyok belé!
-Bármelyik pillanatban ideérhetnek, hiszen közel laknak hozzám.
-Okéés.-mosolygok rá.
-Egyébként látom, hogy minden rendben mostanában veletek. Na de nem vitt fel a lakására eddig egyszer sem?-tette fel az egyetlen kérdést, amit magam sem értettem Jungkookal kapcsolatosan.
YOU ARE READING
ʜᴏᴜsᴇ ᴏғ ᴄᴀʀᴅs
Fanfiction𝔹 𝔼 𝔽 𝔼 𝕁 𝔼 ℤ 𝔼 𝕋 𝕋 2.𝚎́𝚟𝚊𝚍 '𝙲𝚘𝚖𝚎 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚑𝚘𝚖𝚎' 𝙼𝚎́𝚐 𝚗𝚎𝚖 𝚎𝚕𝚎́𝚛𝚑𝚎𝚝ő -𝕁𝕚𝕜𝕠𝕠𝕜- 𝕋𝕠𝕡:𝕁𝕦𝕟𝕘𝕜𝕠𝕠𝕜 𝔹𝕠𝕥𝕥𝕠𝕞: 𝕁𝕚𝕞𝕚𝕟 ᵃ ʰᵒᵘˢᵉ ᵐᵃᵈᵉ ᵒᶠ ᶜᵃʳᵈˢ ᵃⁿᵈ ᵘˢ ⁱⁿˢⁱᵈᵉ ᵉᵛᵉⁿ ᵗʰᵒᵘᵍʰᵗ ᵗʰᵉ ᵉⁿᵈ ⁱˢ ᵛⁱˢⁱᵇˡᵉ ᵉᵛᵉⁿ ⁱᶠ ⁱᵗ ⁱˢ...