💌Bebörtönzött szerelmem darabjai💌

206 20 7
                                    

-J-Jungkook?-Jimin többször is megdörzsölte a szemeit de az elétáruló látvány mit sem változott.

Az ismerős férfi feküdt a rózsák között, amik meg-megszúrták őt.

Jiminnek ötlete sem volt, hogy hogyan történhetett ez, azt hitte álmodik.

De ez a puszta valóság volt, ő pedig nem hitt a szemeinek.

Először megilyedt, hogy talán bántani akarja, de egy centimétert nem mozdult a helyéről.

Jimin megpróbálta kiemelni a fekete hajút. Azt hitte nagyon nehéz lesz, de meglepődött.

Azt gondolta, hogy talán még ő nála is könnyebb, olyan vékony volt Jungkook.

Így könnyen feltudta emelni őt, és bevinni a házába.

Persze ez miért is lett volna jó ötlet...?

De a narancssárga fiú ekkor a másik arcát kémlelte ami meggyötört volt, és elég sokat változott.

Sebesült is volt. Segíteni kellett rajta mindenek ellenére.

Nem tudta, hogy mit keres pont az ő kertjében, de talán a sors ide vezette el őt.

És bármit is tett, Jiminben volt annyi emberség, hogy nem hagy magára egy sebesült embert, aki egy kicsit sem nézett ki úgy, mint aki bántani tudná őt..

Valljuk be Jiminnek is vékony alkata volt, de Jungkook ezt is felülmúlta, még nem tudni Jimin számára miért.

Így egy rövid pánikolás után a fürdőbe cipelte az ájult férfit.

Aki árnyéka volt  régi önmagának.

Rásem ismert volna a fiú, de Jungkooknak az arcvonásai utánozhatatlanok voltak.

A haja a már megszokott fekete színt viselte sárral, és levelekkel tarkítva.

A rózsa tüskéi csak egy-egy helyen fúródtak bele testébe és arcába.

Jimin nagy nehezen kiszedegetette ezeket, majd nem látott már jobb megoldást, mint levetkőztetni az ájult férfit.

Közben dobott egy üzenetet Taenak, hogy ha ráér jöjjön át, mert valamit mondania kell neki. Semmi konkrét dolog nem volt benne, de nyílván elfogja mondani, hogy Jungkook itt van és elviszik innen.

Azt még nem tudta, hogy az intézetbe vagy a börtönbe.

Megrázta a fejét. A pólója ujját kicsit feltűrte.

Nem akarta nagyon kukkolni a testet.

Így először vizet engedett a hófehér kádba.

Lenézett, hogy megbizonyosodjon róla,  Jungkook még eszméletlen, aki az is volt.

Nyaki erére tapintott és érezte a pulzálást, így tudta, hogy él.

Egy nagyot sóhajtott.

A ruhák valahogyan lekerültek róla.

De a látvány nem kecsegtettett semmi jóval. Jimin nem tudta, hogy mire számított, de abban biztos volt, hogy erre nem.

A férfi testét szinte mindenhol kék-lila foltok díszítették, és mély vágások.

Jimin a látványtól felhördült.

Nem értette..

Ekkor lejjebb vezette a tekintetét Jungkook felső testétől.

1 éve mindennek... és a bordái szinte már lyukat vernek meggyötört bőrébe.

De lejjebb talán mégrosszabb volt a látvány.

ʜᴏᴜsᴇ ᴏғ ᴄᴀʀᴅs  Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt