Jimin
A szüleim olyan állapotban voltak mint én, nem mintha lehetne az én szívem fájdalmát bármivel is űberelni.
De nekik talán az fájt, hogy nekem fáj hiszen anyám mindig magában hordozta a szívem fájdalmát.
Sosem volt még ilyen helyzetben a családom, és én sem.
Sokkolta őket is az eset de nagyon, hiszen szerették Jungkookot.
Senki sem tudta azt, hogy hol lehet/hova mehetett.
A rendőrök, sőt szinte az egész város az ő nyomában van, eddig még sikertelenül.
Hetek teltek el, és fogalmam sincsen, hogy vezet ez a keresgélés még valamerre.
Elment, kifutott az életemből itt hagyva nekem a rossz dolgot, és a fájdalmat maga után hiszen nagyon-nagyon szerettem őt.
Fontos volt számomra, de olyan egyszerűen elment és átvágott, hogy én ezt nem érzem viszont azóta sem.
A nyaklánc amit kaptam tőle még mindig a nyakamban lóg. Emlékeztet arra az estére amit együtt töltöttünk a lakásában.
Minden olyan szép volt.
Ennyire nem vettem volna észre a hazug szavakat?
Taehyunggal azóta sem tudom elérni a kapcsolatot. Aish! A legjobb barátom sem tud itt lenni velem..
Pedig olyan szívesen meglátogatnám de jobb ha nem utazik sem ő, sem én.
Jungkook még kint van, és eddig nem éreztem azt, hogy félnem kell tőle.
Mert engem sosem bántott. Verbálisam sem nemhogy tettekkel.
Elnem tudtam képzelni róla ezeket, ezelőtt.
A róla alkotott képem szertefoszlott.
A szerelem szertefoszlott.
Az emlékek megmaradtak, de semmi kellemeset nem érzek rájuk gondolva.
Hacsak visszagondolok Jungkookra. A lényére, az arcára.
Elvette az első csókom, a szüzességem mindenben ő volt nekem az első és az egyetlen.
Szabadnak éreztem magamat mellette, ugyanakkor tudtam, hogy ő ott van velem és mindig megvéd. Számíthattam rá, elkényesztettet. Törődött velem.
De én nem vettem észre a másik arcát.
Embereket ölt az az ember akiért az életemet odaadtam volna.
Ártatlan embereket bántott.
Megölte Yoongi családját csak azért..
Miért?
Mert olyan a világon nem létezik, hogy a féltékenység miatt.
Embertelen, és visszataszít nagyon.
Bárcsak soha többet nem találkoztam volna vele.
És bárcsak elfelejthetném őt olyan gyorsan, amilyen gyorsan csak elment.
Az iskolát kinyitották végül.
Persze rendőrök őrzik a kapukat de a lényeg az, hogy a gimnázium újra kinyitotta kapuit.
Aminek örültem, de az emlékek természetesen megcsaptak.
A legjobb barátom is elment innen.
Arra számítanak a hatóságok, hogy Jungkook a hír hallatára előjön és eltudják kapni.
És börtönbe zárni..
YOU ARE READING
ʜᴏᴜsᴇ ᴏғ ᴄᴀʀᴅs
Fanfiction𝔹 𝔼 𝔽 𝔼 𝕁 𝔼 ℤ 𝔼 𝕋 𝕋 2.𝚎́𝚟𝚊𝚍 '𝙲𝚘𝚖𝚎 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚑𝚘𝚖𝚎' 𝙼𝚎́𝚐 𝚗𝚎𝚖 𝚎𝚕𝚎́𝚛𝚑𝚎𝚝ő -𝕁𝕚𝕜𝕠𝕠𝕜- 𝕋𝕠𝕡:𝕁𝕦𝕟𝕘𝕜𝕠𝕠𝕜 𝔹𝕠𝕥𝕥𝕠𝕞: 𝕁𝕚𝕞𝕚𝕟 ᵃ ʰᵒᵘˢᵉ ᵐᵃᵈᵉ ᵒᶠ ᶜᵃʳᵈˢ ᵃⁿᵈ ᵘˢ ⁱⁿˢⁱᵈᵉ ᵉᵛᵉⁿ ᵗʰᵒᵘᵍʰᵗ ᵗʰᵉ ᵉⁿᵈ ⁱˢ ᵛⁱˢⁱᵇˡᵉ ᵉᵛᵉⁿ ⁱᶠ ⁱᵗ ⁱˢ...