Szakadt az eső odakint. Hangosan kopogtak az esőcseppek az ablakon.
Beborult az ég, szűrke felhők gyűrűje uralta az égboltot.
Jimin és Yoongi a nagyvárosi egyetem mellé költöztek Soulba egy kisebb lakásba.
Jimin szülei támogatták őket, és fizették a lakbért az ösztöndíjasaknak.
Külön karon tanultak de néha volt közös órájuk.
A baráti társaság mintha megszakadt volna az évek alatt.
Mindenki más felé ment Jin is, Hoseok is és Namjoon is.
Habár kedvesen gondoltak vissza a másikra, Jeon Jungkook volt bennük a közös. Mintha ő tartotta volna össze a barátságukat is, és ahogyan ő elment, ez a dolog szertefoszlott.
Elavult a híre.
A családok kiknek fiaik odavesztek csak jajjgattak.
Ők sosem felejtették el, ahogyan Jiminék sem.
De a többi ember, kiknek sok köze nem volt hozzá már nem pletykált erről.
Voltak más dolgok is, az embereket hidegen hagyta a kisvárosi gyilkosság.
Jiminék élték az életüket immáron felnőtt egyetemistaként, azonban a dolgok ennek ellenére megtörténtek és senki sem képes visszaforgatni az idő kerekét.
Jungkook aktája az egyik fiókban hevert csupán a rendőrkapitányságon áldozatainak a nevével.
Jungkook is felnőtt, bármennyire időre börtönbe tudták volna zárni.
De ahhoz előbb megkellett volna őt találni.
Az erdő mélyi házába eddig nem merészkedett be még rajta kívül senki.
Ott megbújt, de néha muszáj volt kimennie is boltba meg ide-oda természetesen.
Alig beszélgetett valakivel. Az agyára mentek a dolgok, az agyára ment a magányosság.
Bekattant.
Két nevet tartott meg a fejében.
Park Jimin
és
Min YoongiAhogyan a híre egyre jobban üllepedt le ezzel együtt ő úgy vált egyre bátrabbá.
Figyelte őket. Figyelte Park Jimint és a legmegfelelőbb pillanatokra várt, hogy elragadhassa őt magával.
És ez azon a napon megis történt.
Jimin eddig még nem vette rá magát az autó vezetésre így nem volt jogosítványa.
Viszont Yoonginak igen, de ő nem tudta most hazavinni, hiszen neki még órája volt, amit természetesen megértett a fiú.
Így egyedül battyogott hazafelé ami mint említve lett, nem volt messze az egyetemtől.
Volt egy pici, szűk utca, de sokkal inkább sikátor szerűség az útjában.
YOU ARE READING
ʜᴏᴜsᴇ ᴏғ ᴄᴀʀᴅs
Fanfiction𝔹 𝔼 𝔽 𝔼 𝕁 𝔼 ℤ 𝔼 𝕋 𝕋 2.𝚎́𝚟𝚊𝚍 '𝙲𝚘𝚖𝚎 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚑𝚘𝚖𝚎' 𝙼𝚎́𝚐 𝚗𝚎𝚖 𝚎𝚕𝚎́𝚛𝚑𝚎𝚝ő -𝕁𝕚𝕜𝕠𝕠𝕜- 𝕋𝕠𝕡:𝕁𝕦𝕟𝕘𝕜𝕠𝕠𝕜 𝔹𝕠𝕥𝕥𝕠𝕞: 𝕁𝕚𝕞𝕚𝕟 ᵃ ʰᵒᵘˢᵉ ᵐᵃᵈᵉ ᵒᶠ ᶜᵃʳᵈˢ ᵃⁿᵈ ᵘˢ ⁱⁿˢⁱᵈᵉ ᵉᵛᵉⁿ ᵗʰᵒᵘᵍʰᵗ ᵗʰᵉ ᵉⁿᵈ ⁱˢ ᵛⁱˢⁱᵇˡᵉ ᵉᵛᵉⁿ ⁱᶠ ⁱᵗ ⁱˢ...