⚠⚠⚠⚠ Tani un e di se shumica e lexuesve të librit jan posht tetëmbëdhjetëvjes dhe thjesht doja t'ju paralajmeroja për pjesen ka cik gjera brenda po pak fare ama
Po ngiste makinen dhe as ajo nuk e dinte se ku do e çonte. Shpesh herë shihte nga dritarja e frikësuar. Dhe ai po e shihte çuditshm. Kuptonte se ajo kishte diçka, një brengë, ose diçka tjetër. Ama nuk e pyeti, shumë shpejt ndaloi makinën. Ajo po shihte jashtë saj një shtëpi private. Ishte një lagje me shume shtëpi private dhe të gjitha njësoj.
- Ku jemi ktu? - pyeti e habitur.
- A doje vend privat, ja pra . - tha duke bërë me shenjë drejt shtepis.
- E kujt është kjo?
- Se di. Në thjesht do thyejm një dritare dhe do hym brenda. - tha i qetë për të par me pas shikimin që ajo kishte në fytyrë.
- Çfarë? Jo, jo nuk behem bashkpuntorja jote un. - tha me të shpejtë dhe ai po qeshte.
Tundi kokën dhe u kthye nga ajo;- Është e imja pa merak. - tha duke marrë një pako të vendosur në kroskotin e makinës dhe ka drejtoi asaj. - Merre, ndoshta të ka marrë urija. - tha ai. - Si gjithmonë. - pëshpëriti me të vogël.
- Jan ëmbëlsira. - tha duke buzëqeshur.
- Me të mirat në Itali . - tha ai duke dalë nga makina dhe ajo bëri po të njëjtën gjë.
- Faleminderit!
Nuk i ktheu përgjigje, po hapte derën e shtepis dhe u fut brenda se bashku me atë. Ndryshe nga çdo shtëpi ku kishte qenë me të, kjo ishte ndryshe. Me e ëmbël. Me miqësore dhe familjare.
- Sa shtëpi ke ti? - pyeti duke u ulur këmbë kryq në divan.
- Shumë. - tha dhe mori një karrige duke u ulur pak me larg saj.
- Kjo është me e bukura. - tha duke qeshur dhe duke parë vërdallë shtëpinë.
- S'ke parë gjë akoma.
Era e duhanit shumë shpejt pushtoi dhomën. Ishte e hipnotizuar duke parë çdo lëvizje të tij. Mënyrën se si thithte cigaren dhe sesi e nxirrte tymin jashtë.
Një heshtje e pa përshkrueshme. Ama sytë e saj flisnin qartë. Çdo shikim i ëmbël që ajo mbante nga ai.I shkeli syrin duke tundur paksa kokën. Si për të thënë se mos kishte diçka që nuk shkonte. U skuq pak dhe hoqi vështrimin nga ai. Mori kutinë me çokollata të vogla dhe filloi të hante.
- Qenkan thuper. - tha me gojën plot.
- Do pak. - tha duke i ofruar një çokollatë.
- Nuk ha ëmbëlsira.
Mund të kishte ngrënë gjithë kutinë. I pëlqyen vërtet por nuk donte ta rëndonte veten.
- Si ka mundësi të mos hash ëmbëlsira. S'ke ngrën kurr me par , as ti provash pak. - tha duke marrë një tjetër ëmbëlsirë.
- Kam provuar por jo në kte mënyrë si i ha ti. - tha duke qeshur djallëzor.
- Si e ke provuar atëherë. - pyeti duke ngrënë përsëri. Nëse ajo do të kishte pak djallëzi si e tija ndër vetë do e kuptonte fare qartë.
U ngrit dhe shkoi drejt saj. Ndaloi se pertypuri kur ai u afrua shumë afër saj. Po e shihte dhe po qeshte djallëzisht.
- Kështu. - tha duke puthur buzët e saj. Ngacmonte me gjuhë , gjuhën e saj duke depërtuar brenda saj
Ndjente ëmbëlsinë që ajo mbarte në gojë dhe i shijonte. Me teper nga çka ajo çokollatë do e kënaqte duke e ngrënë. Mesa dukej ajo e bënte të veçantë atë shije.U nda nga buzët rreth saj dhe po e shihte në sy. Ajo kishte mbetur e habitur. Po shëtiste sytë në fytyrën e tij. Me pas uli kokën.
Kaloi njërën dorë në belin e saj dhe e puthi sërisht. Sa vinte dhe e bënte me të thellë atë puthje. Kaloi duart në bluzen që mbarte bënte veshur dhe po vet kënaqej në lëkurën e saj të butë. Duke e puthur kudo ndër qafë e shtriu në divan. Sytë e saj qëndronin pa lëvizur në divan. Tek tuk lëshonte ndonjë pasthirrme të vogël.
- Lërë veten të lirë. Mos e deno kaq rëndë. - tha duke kaluar duart në xhinse dhe ja zbertheu.
Njëra dorë e tij depërtoi posht saj duke e prekur lehtësisht.Ndërkohë ajo ishte e mpirë, ndjente zemrën ti buçiste fort dhe vibrime kudo në trup. E bënte të ndihej e veçant. Mbylli sytë dhe po shijonte çdo prekje të tij. Çdo puthje të lënë nga ai, apo ndonjë kafshim ndër qafë që të nesërmen do bëhej me shenja të kuqe.
Pa se i mbylli sytë, qeshi pak dhe e puthi në buze.
Dorën e coj në organin femëror dhe kaloi gishtat ndër të brendshmet e saj. Depërtoi gishtat me radhë brenda saj. Dhe në atë moment ajo hapi sytë katër.Mblodhi këmbët dhe shtyu fort .
- Ti idjot, pervers i ndyrë. - tha duke u ngritur nga divani dhe po mbërthente xhinset. - Kte doje ti e, të me manipuloje?!
- Manipuloje?! E ke gabim. - tha duke qeshur. - Mos brenda asaj mundësie që kerkoje doje vetëm puthje. Ncnc Bella duhet të bësh me teper për atë mundësi. - tha duke qeshur djallëzor.
- Ti idjot i ndyrë. - tha, duke shkuar tek ai dhe e godiste me grushta.
E kapi fort dhe e uli në prehër.
- Mos me prek me ato duar, iuuu. - bërtiste kur kuptoi se nuk mund të dilte nga kthetrat e djallit.
- Nuk mund të quash të ndyrë çfar vet prodhon. - tha duke e puthur në qafë.
- Ti je një pervers . - tha duke kryqëzuar duart para kraharorit.
- Si ka mundësi? - tha, duke parë fytyrën e saj kryeneçe. - Të mos ndjesh dëshirë për të bërë sekse.
Hapi sytë dhe u kthye nga ai. Pa sytë e tij dhe ishte tepër serioz, si gjithmonë fundja.
Nuk i ktheu përgjigjie, as vetë nuk dinte çfarë të shpikte.- Nuk është ndonjë shpikje e madhe. - tha dhe ajo ktheu sërish kokën nga ai, po qeshte djallëzisht madje.
- Sepse nuk dua. Ju djemtë vetem per ate te doni apo jo. - tha duke e parë e acaruar. - thjeshtë të qetësoni hormonet e tuaja mashkullore. Dhe pastaj Bay Bay. - tha duke ngritur duart në ajër.
Ai po qeshte me fjalët e saj.- Nuk është puna tek hormonet se për atë punë ka të tjera që i qetësojnë.
- Po pra si ajo Ku... - nuk e përfundoi fjalinë, nuk e pa të arsyeshme. Ama vetë e kishte marrë kte rrugë. Donte t'i jepej atij por kishte frikë. Ai nuk dukej aspak tipi që do e trajtonte me kujdes një femër.
- Ku.. Kush? - tha duke e hequr nga mendimet.
- Vajza në apartamentin tënd, atë e mban për tu kënaqur apo jo. - tha duke ulur paksa kokën.
Pa trishtimin që ajo krijoj në sy. Preku faqet duke sajë leht dhe pëshpëriti;
- Nesër Bëhu gati për ditën tënde me të bukur...
Dhe. Dua t'ju falenderoj të gjithve për votat dhe komentet. Keni bërë që libri im të shkoj në on top tek rankings.
Flm flm flmKjo pjesa ishte e shkurter por tjetra do jet bobobobomb.
YOU ARE READING
Pas Djallit ✔
Romansa#1Mafia #1dashuri #1Albanian «E përfunduar » © Filluar: 3 , mars, 2019 🔚31, maj, 2019 Ndoshta dhe djalli ka qenë engjëll dikur. Të ndryshosh djallin. Është e mundur, të kesh në duar djallin dhe ta kthesh në engjëll. Dashuria, komedia, drama...