Epiolog

5.2K 209 140
                                    

Flash back.
5 years ago!

Pa për herë fundit nga ajo. Me pas ktheu kokën drejt greminës! Një mendim idiot, një mendim i budallepsur iu shfaq kokë. I qeshi djallëzisht Feliksit dhe me pas u hodh nga një lartësi marramendëse por duke u goditur me shkëmbinjtë e shumtë ndodheshin vertikal greminës.

Përfunduan det, pa ndjenja.

Nuk u hodh me shpresën se mund shpëtonin, as me mendimin se do vdisnin . fakt për atë çka linte pas Raffaeli do thoshte me madhe, do te çirrej me çdo jehonë duke bërtitur :

"Dua me jetë! "

Do e bënte vërtet, për atë ai linte pas do bënte gjithçka, shkëmbinjtë do lëvizte,
Por ndonjëherë varemi nga dicka quhet "Fati".

Trupi i madh qëndronte shtrirë barrelë. Plagë shumta , gjak kudo, fytyra zërë se nuk i dallohej fare.

Fryma dukej se i kishte ndalur!

- E dua gjallë, me kuptove, gjallë? - kapi doktorin nga këmisha duke e plasur mure. Arlo dhe asnjë nga miqtë e tij nuk donte ta humbiste Raffaelin!

- Po bëjmë çka është e mundur zotëri duhet keni durim! - foli si frikë, doktori.

I hodhi një shikim vëngër doktorit, dhe me pas e lëshoi para se korridori spitalit kthehej WC.

Trupi tij u lëviz nga aty duke u vendosur një dhomë tjetër.

Ndërkaq dikush tjetër, disa dhoma me tutje po dergjej shtratin e vdekjes, pasojat për qenë fatale. Nuk e kishte fatin e mirë plasj me detin e rrëmujshëm por me një shkemb vdekjeprurës. Plus shembjet nga mina!
Me pak fjalë demoni i fundit kishte vdekur.

Pas Djallit ✔Where stories live. Discover now