Gdy Clementine opuściła piwnicę, latarka zgasła. Clem już na wejściu słyszała pioruny, głośne szczekanie Rosie, a także krzyki Marlona i AJ'a. Na dziedzińcu szkoły zebrana była już większa część w grupy, w tym właśnie AJ celujący do Marlona ze swojej broni.
Alvin Junior: Gdzie jest Clementine?!
Louis: AJ, opuść broń!
Marlon: Zabierzcie ode mnie tego pieprzonego psychopatę!
Alvin Junior: Gdzie ona jest?!
Marlon: Ona... ona jest w piwnicy! Ona... ona zamordowała Brody!
Willy: Co?!
Clementine słysząc słowa Marlona, rzuciła latarkę na ziemię, zbliżając się do zszokowanej grupy.
Mitch: Czy ty masz krew na twarzy?
Ruby: Czemu akurat Brody?
Aasim: Widziałeś, jak to się stało?
Willy: Jest teraz szwendaczem?
Clementine: To nieprawda, Marlon!
Nagle, wszyscy zebrani na dziedzińcu odwrócili się w stronę zdenerwowanej Clementine.
Alvin Junior: Clem!
Clementine: To ty zabiłeś Brody. Uderzyłeś ją tak mocno, rozbiłeś jej głowę!
Marlon: To kłamstwo! Widziałem, jak ją zabijałaś!
Wtedy, na dziedzińcu znalazła się Violet wraz z Tennem.
Violet: Co tu się dzieję?!
Marlon: Spójrzcie na jej ręce! Są pokryte krwią Brody!
Wtedy dopiero do dziewczyny dotarło, że krew, którą miała na dłoniach, naprawdę były krwią Brody, a dla grupy nie miało to znaczenia, czy była to krew żywej, czy przemienionej Brody.
Aasim: Jezu Chryste, Clem...
Tenn: Co ty zrobiłaś?
AJ widząc krew na dłoniach Clem, opuścił broń. Marlon wykorzystawszy okazję, podbiegł do AJ'a, popychając go, przy tym wyrywając mu w rąk jego pistolet. Grupa nastolatków była przerażona widząc wściekłego Marlona wymachującego bronią. Tym czasem, Louis uklęknął przy AJ'u, pomagając mu się podnieść.
Marlon: Uratowaliśmy im życie, gdy nikogo dookoła nie było! Daliśmy im jedzenie, daliśmy im schronienie! I oto jak nam odpłacili?! Mierzeniem do nas bronią i morderstwem! Więc JEBAĆ. ICH!
Wtedy chłopak zacisnął dłoń wokół broni AJ'a, celując do Clementine, a dziewczyna na ten widok aż się wzdrygnęła, a cała grupa była w szoku nie tylko z powodu tego, co się stało z Brody, ale także z powodu zachowania Marlona.
Violet: Co do kurwy?!
Mitch: Marlon?!
Tenn: Jezu Chryste...
Clementine: Zastrzelisz mnie i co wtedy dasz swoim zaprzyjaźnionym najeźdźcą, gdy tu przyjdą?!
Aasim: O czym ona mówi?
Clementine: Nie zrobi tego, bo potrzebuje nas żywych!
Marlon: Zamknij się!
Clementine: Brody mi powiedziała: Marlon miał zamiar oddać mnie i AJ'a najeźdźcą w zamian za bezpieczeństwo. Tak samo, jak oddał Sophie i Minnie!
CZYTASZ
Inna historia Clementine i Louisa: The Walking Dead Fanfiction
FanfictionDruga część drugiej dylogii o młodej dziewczynie, Clementine, która od dzieciństwa żyje w świecie opanowanym przez apokalipsę, wywołaną wirusem zamieniającym ludzi w nieumarłe potwory. Po stracie rodziców i opiekuna, Lee, jedyną rodziną, jaka jej p...