Κεφάλαιο 13

374 79 57
                                    

Εκείνο το πρωί, όταν ο Τζακ πλησίασε τον πίνακα ανακοινώσεων και καρφίτσωσε ένα σημείωμα όλοι ήξεραν τι είναι και φυσικά ενθουσιάστηκαν.Ο Τζακ κάθε χρόνο διοργάνωνε ένα πάρτυ στο σπίτι του, χωρίς ιδιαίτερο λόγο, στο οποίο ήταν καλεσμένοι όλοι° ακόμη και αν κάποιους δεν τους συμπαθούσε.

Όταν το είδε η Rose αναστατώθηκε.Δεν ήταν δυνατόν σκεφτόταν όλη την ώρα.Φετος,για πρώτη φορά, ο συμμαθητής τους είχε αργήσει να τους το ανακοινώσει καθώς συνήθιζε να το αναφέρει από τη αρχή της εβδομάδας.Σημερα όμως ήταν Τέταρτη ακριβώς τρεις μέρες πριν και αυτό το μικρό περιθώριο για την Rose φάνταζε ελάχιστο για να κάνει αυτά που ήθελε και που έπρεπε.

Ο Στίβεν άρπαξε την ευκαιρία και την πλησίασε στο τέλος του σχολικού ωραρίου ώστε να την ρωτήσει αν σκοπεύει να πάει.

"Δεν ξέρω.Ειναι πολύ δύσκολο για εμένα, ξέρεις.Ειδικα φετος που άργησε να δημοσιοποιηθεί.Τι έπαθε ο Τζακ και μας το ανέφερε σήμερα;Συνήθιζε να κάνει λόγο για αυτό από την αρχή της εβδομάδας.Τωρα εχω αγχωθεί περισσότερο"αποκρίθηκε
εκείνη καθώς περπατούσαν προς το κεντρικό δρόμο έξω από το σχολείο.

Η Rose προσπαθούσε ταυτόχρονα με το περπάτημα της να βάλει στην τσάντα της ορισμένα βιβλία που δεν τα έβαλε εγκαίρως καθώς έφυγε σαν αστραπή από την τάξη ώστε να μην κάνει τον πατέρα της να την περιμένει.Ο Στίβεν την ακολουθούσε από πίσω.Ειχε επίγνωση της δυσμενής κατάστασης στην οποία βρισκόταν η συμμαθήτρια του.Καθε χρόνο αντιμετώπιζε τον ίδιο πανικό καθώς μέχρι το Σάββατο, που είναι το πάρτυ, βρισκόταν σε σύγχυση για την παραμικρή λεπτομέρεια και ειδικά φέτος που υπάρχει λιγότερος χρόνος για την ίδια.Αν και τον Στίβεν δεν τον απασχολούσε καθόλου το θέμα του χρόνου, συμμεριζόταν το άγχος της φίλης του.

Και η Rose αλήθεια έτσι ήταν.Την απασχολούσε αρκετά το θέμα του τι θα φορέσει, πως θα δείχνει και τι δώρο πρέπει να πάρει που να μην είναι ανόητο.Φετος, όμως υπήρχαν πολλά διαφορετικά θέματα που προέκυψαν τα οποία έπρεπε να τακτοποιήσει.Πρωτα απ' όλα το ζήτημα της ώρας και της μέρας.Αυτο το Σάββατο ο πατέρας της δεν θα μπορούσε να την πάει στο πάρτυ καθώς θα πήγαινε στην Τσεχία να δει τους γονεις του με την Violet και θα γυρνούσαν την Κυριακή το βράδυ.Και το σημαντικότερο δεν είναι πως θα πάει εκεί αλλά πως θα επιστρέψει διότι με το πέρασμα των χρόνων αλλάζει και η ώρα!

Πριν δύο χρόνια το πάρτυ άρχιζε στις 20:00, περυσι στις 21:00 και φέτος στις 22:00 πράγμα αδιανόητο για την Rose που δεν σύχναζε έξω σχεδόν καθόλου.Αν πήγαινε κοντά στις δέκα και μισή οι τρόποι της της υπαγόρευαν να μείνει τουλάχιστον 3 ώρες ώστε να μην φανεί πως ειναι δυσαρεστημένη και προσβάλλει τον Τζακ άρα θα έφτανε στο σπίτι κοντά στις δύο η ώρα τα μεσάνυχτα.Η Rose που κοιμάται από τις 23:00!

ΝηπενθήTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang