Noć koju mi je Bela podarila je bila nešto što nikada nisam osjetio. Nisam mogao izdržati i ušuljao sam joj se u sobu. Znate kad probate kockicu čokolade da se ne možete zaustaviti samo na toj, nego dolazite po još.
Ona je moja čokolada. Dala mi je da ju probam i sad je se nisam mogao zasititi. Htio sam još! Čim je ušla u sobu zapuhnuo me je njen miris i probudio sva osjetila. Kurac mi se od isčekivanja napeo u gaćama.
Gledam prema njoj naslonjenoj na vrata. Mjesečina koja se probija kroz prozor pada joj ukoso na lice i grudi. Sjaj koji ih obasjava mami na poljupce. Ne mogu više izdržati.
"Do kada ćeš stajati tu?" Zanima me hoće li pobjeći, hoće li me otjerati ili će opet uzeti sve od mene.
"Što ti radiš tu? Lud si!!" Malena ne znaš koliko si u pravu.
"Možda je klišej, ali rekao bih da sam poludio za tobom." nonšalntno joj kažem i približim joj se kako bih upio njen miris.
Drhtaji koji joj prolaze tijelom je odaju. Još jedan dokaz da je i ona slaba na mene. Obgrlim je rukama i prislonim svoje kukove na njene. Izbočinom koja me već uveliko žulja o žudi za oslobođenjem, protrljam se u nju.
Izdah zadovoljstva koji je ispustila, lansira me u svemir. Nasrnem na nju kao pustinjak kojem su uskraćivali vodu. Ne poznaje me još, ali zato ja poznajem sebe. Znam da je ona jedina koja me je zaista zainteresirala, preokupirala misli i uvukla se u svaku moju poru.
"Skini se i legni na krevet!" Naredim joj jer vidim da se koleba.
"Netko će ući!"
Priđem vratima i jednim potezom ih zaključam.
"Sada neće!"
"Vidjet će da te nema."
"Mene nikad nema."
Gledam ju dok se skida. Sve u meni gori. Svrbe me prsti jer ju želim taknuti. Ali neću. Privučem si stolicu iz kuta, sjednem na nju i pogledom fiksiram Belu. Želim znati koliko u njoj ima žara, jer mi se čini da je senzualna žena i treba joj mali poticaj da otkrije tu svoju zavodničku stranu.
"Što radiš?"
"Ništa, nastavi sa skidanjem i legni."
Gledam ju dok skida i zadnji komad odjeće sa sebe. Baca gaćice na pod i gola je ko od majke rođena. Golo tijelo joj se presijava na mjesečini. Dok ju tako gledam samo kurac mi je u stanju spremnosti.
" Raširi se i pokaži mi kako se samozadovoljavaš." Pomičem joj granice jer želim od nje dobiti sve što mi može dati. Možda sam pokvaren kučkin sin ali želim joj biti prvi u jebeno svemu.
"Ovoga, nisam nikada.."
"Šuti i spusti ruku prema svojoj vlažnoj pici.Trljaj prstima klitoris i gledaj u mene. Reci mi što vidiš!"
Pokušavam joj pozornost prebaciti na sebe,da se lakše opusti, da ne misli kako je gola i kako otkriva sve što he godinama držala skriveno.Spuštam svoju trenirku i vadim svoj kurac. Želim da vidi koliko me pali.
"Vidim da si isto uzbuđen."
"To znači da si i ti uzbuđena. Pali li te to što vidiš moj nabrekli kurac. Stoji samo radi tebe, svjesna si toga?"
"Da jesam. Pali me to što vidim u tvojim očima, vidim na tebi da bi me sada pojebao ali se suzdržavaš. Sviđa mi se ta distanca. Ti smo oboje i želimo isto, ali onaj mali mazohista u nama uživa u ovoj situaciji. "
"Bela stavi prst u picu i reci mi koliko si mokra." Gutam teško i znam da će me ova žene doći glave. Tako neiskvarena a tako opaka. Ne svjesna da je svojim riječima i djelima pogubna za muškarca poput mene.
YOU ARE READING
Opako Naopako
RomanceŽivot u siromaštvu joj preko noći postaje život u bogatstvu. Na koji način balansirati i ostati svoja. Pogotovo ako je tu i vrag crne kose i zelenih očiju koji joj je željan pokazati sve što je propustila do sada?