Part 2(i)

168 6 0
                                    

Page 34-41

Page-34

အခန္း (၂)

ဖုန္းက်ဳိငယ္ငယ္တုန္းက သူမရဲ႕မိဘေတြဟာ ႏွစ္ေယာက္တည္း အခ်စ္သိုက္ျမံဳေလး ေဆာက္ခ်င္ၾကတဲ႔အတြက္ သူမကို သူမရဲ႕အေဒၚပိုင္ခ်န္းဆီမွာပဲ အပ္ထားခဲ႔ၾကတာျဖစ္တယ္။ အေဒၚရဲ႕ ေစာင့္ေရွာက္မႈေအာက္မွာႀကီးျပင္းရင္း ေကာင္းကင္ကငွက္ေတြပစ္တာ စမ္းထဲကငါးေတြဖမ္းတာ အားလံုး သူမ အကုန္လုပ္ဖူးတယ္။ ၿပီးေတာ့ရွိေသးတယ္ တစ္ခါကဆို သူမရဲ႕ဦးေလးငယ္ အိပ္ေပ်ာ္ေနတုန္း သူ႔ရဲ႕ Jingwei ငွက္ကို အေမႊးေတြအကုန္ေျပာင္တဲ႔ထိ ႏုတ္ပစ္ခဲ႔ဖူးတယ္ေလ။

မသိတတ္ေသးတဲ႔ ကေလးဘဝဆိုၿပီး အေဒၚျဖစ္သူက သူမရဲ႕အ႐ူးထမႈေတြကို မသိေက်းကၽြန္ျပဳထားေပးခဲ့သည္။

သို႔ေသာ္ ဒါေတြကလည္း သူမကို ပိုၿပီး နားလည္ရင့္က်က္သြားေစဖို႔ ရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႔ ခြင့္လႊတ္ေပးခဲ႔တာပါ။ ဥပမာေျပာရရင္ တစ္ခါက သူမရဲ႕အေဒၚ သူမကို 'နတ္ဘုရားတစ္ေယာက္ဟာ မ်က္ႏွာပ်က္မွာကို ေၾကာက္မေနရဘူး ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ မ်က္ႏွာေျပာင္ျခင္းဟာလည္း သတၱိရွိျခင္းတစ္မ်ိဳးျဖစ္လို႔ ရဲ႕ဝံ႔စြာနဲ႔ ရည္ရြယ္ထားတဲ႔အရာကို ဆက္လုပ္ႏိုင္တယ္' ဟုဆံုးမခဲ႔ဖူးတယ္။ ဘယ္လိုကိစၥမ်ိဳးပဲျဖစ္ျဖစ္ ရွက္ေၾကာက္မေနဘဲ လုပ္စရာရွိတာဆက္လုပ္ျခင္းျဖင့္ ေရွ႕ေလ်ာက္ေအာင္ျမင္ႏိုင္တယ္ (ဘုရား ဘုရား ပိုင္ခ်န္းေျမႇာက္ေပးတာနဲ႔ ေနာက္ဆို သီကၽြင္းနဲ႔ဖုန္းက်ဳိ ႏွစ္ေယာက္ေပါင္းၿပီး ဘယ္ေလာက္ေတာင္မ်က္ႏွာေျပာင္ၾကမလဲမသိ😣)

ႏွစ္ေတြအမ်ားႀကီးၾကာေတာ့ မုန္႔လံုးေလး သူ႔မယ္ေတာ္ရဲ႕အိပ္ခန္းကို သူ႔ခမည္းေတာ္နဲ႔ ျပိဳင္လုႏိုင္ဖို႔အတြက္ ဒီဆံုးမစကားကိုပဲ သူမ အၾကံေပးခဲ႔ေလသည္ "မေသမ်ိဳးတစ္ေယာက္ျဖစ္ျခင္းရဲ႕ အေရးႀကီးဆံုးအရာက မ်က္ႏွာေျပာင္ႏိုင္ျခင္းပဲ မ်က္ႏွာေျပာင္ႏိုင္ေနသ၍ အရာအားလံုး ေအာင္ျမင္ႏိုင္တယ္"

ညဘက္ေရာက္ေတာ့ မုန္႔လံုးေလး သူ႔မယ္ေတာ္ကို ဒီစကားေတြ ျပန္ေျပာပါေတာ့တယ္။ မ်က္ႏွာေျပာင္တယ္ဆိုတာဘာလဲ သူ႔ရဲ႕ခမည္းေတာ္လို အေရထူေအာင္ ဘယ္လိုေနရမလဲဆိုတာ ေမးေတာ့တယ္ေလ။ အဲ႔ခ်ိန္မွာ ပိုင္ခ်န္း ရဲ႕ဟြာဆီကို အဆာေျပအေနနဲ႔ ၾကာစြပ္ျပဳတ္ သြားပို႔ဖို႔ၾကံေနတာ ျဖစ္တယ္။ ပိုင္ခ်န္း စြပ္ျပဳတ္ပန္းကန္ကို ေအာက္ခ်ၿပီး Zhangsheng နန္းေတာ္ထဲက စာၾကည့္ခန္းကို ေျပးေတာ့တယ္။ ထို႔ေနာက္ အထူဆံုးဗုဒၶက်မ္းစာအုပ္ေတြကိုေရြးကာ သစ္သားလွည္းေသးေသးထဲမွာ စည္းထည့္ၿပီး ညဥ့္နက္တဲ႔အခ်ိန္ကိုအခြင့္ေကာင္းယူလ်က္ ဖုန္းက်ဳိရဲ႕အေဆာင္ကို ပို႔လိုက္ပါေတာ့တယ္။ ၿပီးေတာ့ သူ႔ရဲ႕ သိပ္ခ်စ္ရတဲ႔တူမျဖစ္သူကို မွာလိုက္ေသးတယ္ ေနာက္ေန႔ေနထြက္လို႔မွ ဒီက်မ္းေတြအားလံုး ကူးမၿပီးေသးဘူးဆိုရင္ ေနထြက္ကေနဝင္ထိ မၿပီးဆံုးႏိုင္တဲ႔ ေတြ႕ဆံုမႈေတြက သူမကို ေစာင့္ႀကိဳေနပါလိမ့္မယ္..တဲ႔ (ပိုင္ခ်န္း ေဒါခြီးျခင္း🤐)

Three Lives Three Worlds:The Pillow BookWhere stories live. Discover now