Part 2(iii)

98 4 0
                                    

Page 54-64

Page-54

Zhi’he ရဲ႕ကပြဲၿပီးသြားခ်ိန္မွာ ေကာင္းကင္မင္းႀကီး ဦးေဆာင္ကာ အရင္ဆံုးလက္ခုပ္တီးအားေပးခဲ႔တယ္။ ထို႔ေနာက္ ခ်က္ခ်င္းပဲ ေနာက္ဆက္တြဲ ခ်ီးက်ဴးလက္ခုပ္သီးသံေတြ ထြက္ေပၚလို႔လာခဲ့သည္။ ေကာင္းကင္မင္းႀကီး စင္ေပၚကို လွမ္းၾကည့္ေနရင္း အေျဖသိၿပီးသားျဖစ္ေသာ္လည္း မသိဟန္ေဆာင္ကာ ေမးလိုက္တယ္ "ကေခ်သည္နတ္သမီးေလးက လြန္ခဲ့တဲ့ ႏွစ္ေပါင္း ၃၀၀ ေလာက္က Qilin ေတာင္ကိုအပို႔ခံလိုက္ရတဲ့ မင္းသမီး Zhi'he မလား" (သူပဲ ကခိုင္းၿပီးေတာ့😏) အားလံုးကလည္း မွန္ပါတယ္ဆိုတဲ႔အေၾကာင္း တစ္ၿပိဳင္နက္တည္းေျဖၾကတာေပါ့။ သူ တစ္ခုခုကိုစဥ္းေနဟန္နဲ႔ ဆက္ေျပာေလသည္ "နယ္ႏွင္ဒဏ္ေပးခံရတဲ့ နတ္သမီးတစ္ပါးက ဒီေလာက္အရည္အခ်င္း႐ွိတယ္ဆိုတာ မယံုႏိုင္စရာပဲ လူ႔ျပည္မွာ ႏွစ္ ၃၀၀ တိုင္တိုင္ ဒုကၡခံခဲ႔ရတာ လံုေလာက္ေနပါၿပီ မနက္ျဖန္ကစၿပီး သူမ ေကာင္းကင္ဘံုကို ျပန္လာလို႔ရၿပီ" ထို႔ေနာက္ သံုဟြာကို တစ္ခ်က္လွမ္းၾကည့္လိုက္ၿပီး ေမးလိုက္ေသးတယ္ "အ႐ွင္သံုဟြာေရာ ဘယ္လိုထင္လဲ"

ဘယ္လိုေတာင္ ေျပာင္ေျမာက္လွတဲ့ သ႐ုပ္ေဆာင္မႈလဲ!

Zhi'he ကလည္း စင္ေပၚမွာရပ္ေနရင္းက သူ႔ေမြးစားအစ္ကို႐ွိရာဆီ တိတ္တခိုးေလး လွမ္းၾကည့္႐ွာတယ္။ သူမရဲ႕ ပိုးသားဂါဝန္ေလး ေလတိုက္လို႔ တစ္လွပ္လွပ္ျဖစ္ေနေတာ့ မသိရင္ စိတ္ကူးထဲက အခ်စ္ပံုျပင္ေလးနဲ႔ေတာင္ တူေနေသးတယ္။

သံုဟြာကေတာ့ လက္ထဲက Haotian ေမွ်ာ္စင္ကို ကစားေနေလရဲ႕။ ေကာင္းကင္မင္းႀကီးရဲ႕အေမးကိုၾကားတဲ့အခါ Zhi'he ႐ွိရာဆီ တစ္ခ်က္လွမ္းၾကည့္လိုက္ၿပီး ေခါင္းၿငိမ့္ျပခဲ႔တယ္ "ေကာင္းသားပဲ"

ထိုအခ်ိန္မွာ ဥယ်ာဥ္ရဲ႕ေထာင့္တစ္ေနရာကေန ကြဲက်သံတစ္ခုထြက္လာခဲ႔သည္။ သူတို႔ေတြ လွည့္ၾကည့္လိုက္တဲ့အခါ ဖုန္းက်ဳိရဲ႕ ေႂကြလက္ဖက္ရည္ခြက္ေလးက စားပြဲေပၚမွာ ေလးစိပ္ကြဲေနၿပီ။

သံုဟြာ မွင္သက္သြားခဲ႔တယ္။ လန္ရွန္းကေတာ့ သူ႔မ်က္ႏွာကို ယပ္ေတာင္နဲ႔ကာကာ တီးတိုးေျပာလိုက္တယ္ "ေတြ႕လား သူမ လက္တစ္ဖက္တည္းနဲ႔ လက္ဖက္ရည္ခြက္ကို ခြဲလိုက္တာ ေတာ္ေတာ္ေလးမိုက္တယ္"

Three Lives Three Worlds:The Pillow BookWhere stories live. Discover now