Part 6 (iii)

72 3 0
                                    

Page 161-170

Page-161

စီမင္းေျပာပံုအရ အဲ႔ဒီေန႔က သူ ညလယ္စာစားၿပီးရံုရွိေသးတယ္တဲ့။ သြားတိုက္ၿပီးေတာ့ လူ႔ျပည္ကနတ္ငယ္တစ္ဦး လက္ေဆာင္လာေပးထားတဲ့ လက္ဖက္ရည္ရြက္ကိုႏွပ္ထားၿပီးရံုရွိေသး။ လေရာင္ကအရမ္းသာယာလြန္းေတာ့ ထိုင္ခံုတစ္လံုးထုတ္ၿပီး ၾကာကန္ရဲ႕ေဘးမွာငါးသြားမွ်ားမယ္ဆိုၿပီး ထြက္လာခဲ့လိုက္တာတဲ့။ စီမင္း သူ႔ရဲ႕ငါးမွ်ားတံကိုေရထဲပစ္ပစ္ခ်င္းပဲ ငါးမွ်ားတံေလးလာလို႔ ဆြဲယူလိုက္တယ္။ တစ္သက္မွာတစ္ခါ ၾကံဳေတာင့္ၾကံဳခဲ ငါးမွ်ားတံခ်ခ်ခ်င္းငါးမိတာဆိုတဲ႔အေတြးနဲ႔ စိတ္လႈပ္ရွားေနတုန္းရွိေသးတယ္ ႀကိဳးကိုျပန္ရစ္လိုက္တဲ႔အခါမွာေတာ့ ငါးမွ်ားခ်ိတ္မွာ ၿငိေနတာက ေသေတာ့မယ့္ေျမေခြးေလးတစ္ေကာင္ပဲ။ အဲ့ဒီေျမေခြးေလးက...ဒါေပါ့ ဖုန္းက်ဳိပဲေလ။

ဖုန္းက်ဳိ စီမင္းရဲ႕အေဆာင္မွာပဲ သံုးရက္ဆက္တိုက္ေနခဲ႔ရတယ္။ သူ႔မွာလည္း သူ႔အသိမွန္သမွ်ဆီအေျပးအလႊားသြားကာ သူမအတြက္လိုအပ္တဲ့ေဆးေတြ ေတာင္းခဲ႔ရတယ္။ ႐ိုး႐ိုးကုရတဲ႔ဟာေတြရွိသလို ေသာက္ေဆးေတြလည္းပါတယ္ေလ။ ဖုန္းက်ဴအခါးမႀကိဳက္တတ္မွန္းသိလို႔ သူမလြယ္လြယ္ကူကူေသာက္ႏိုင္ဖို႔ စီမင္း ေဆးေတြထဲကို ပ်ားရည္ေတြထည့္ရတာ နည္းနည္းေနာေနာမဟုတ္ဘူး။ ေတာ္ေသးတယ္ ေဆးေတြကအရမ္းအစြမ္းထက္ေတာ့ သူမဒဏ္ရာေတြ လ်င္လ်င္ျမန္ေပ်ာက္ခဲ႔တယ္။ သံုးေလးရက္ေလာက္ၾကာၿပီး သူမအိပ္ယာေပၚကဆင္းႏိုင္ခဲ႔ေလတယ္။ ကံၾကမၼာစာအုပ္ကိုလက္ကကိုင္လ်က္ စီမင္းတစ္ေယာက္ မေရမတြက္ႏိုင္ေလာက္ေအာင္ေမးၿပီးသား ဒီေမးခြန္းကိုပဲ ထပ္ေမးျပန္တယ္ "မင္းသမီးေလးရယ္ ဒီေလာက္စြမ္းအားႀကီးတဲ့နတ္ဘုရားမတစ္ေယာက္က ခုလိုစုတ္ျပတ္ႏံုခ်ာလွတဲ့အေျခအေနမ်ိဳးေရာက္ေအာင္ ဘာေတြျမန္းလုပ္ခဲ႔တာလဲဟင္ ကၽြန္ေတာ္တကယ္သိခ်င္တယ္"

အခုတေလာ သူမရဲ႕စိတ္ေတြ အလြန္ဆိုးဝါးေနတဲ႔အတြက္ေၾကာင့္ စီမင္းေမးခြန္းကို ျပန္ေျဖဖို႔ေတာင္ဂ႐ုမစိုက္ႏိုင္ခဲ႔ဘူး။  ျပတင္းတံခါးအျပင္ဘက္မွာ တိမ္စိုင္ေတြစီးေမ်ာလ်က္ရွိတယ္။ နတ္ႀကိဳးၾကာေလးေတြကလည္း သာယာလွတဲ႔ေတးေလးေတြသီလို႔။ သူမရဲ႕စိတ္ကေတာ့ရႈပ္ေထြးေနဆဲပဲ။ ႏွစ္ေပါင္းႏွစ္ေထာင္ေက်ာ္ေတာင္ၾကာခဲ့တဲ့ဒီအခ်စ္က ေနာက္ဆံုးေတာ့ လက္လႊတ္လိုက္ရဖို႔အခ်ိန္ေတာင္ေရာက္သြားၿပီလား?

Three Lives Three Worlds:The Pillow BookWhere stories live. Discover now